Playroom


Ο (εξαφανισμένος) Λακωνάκος με προσκάλεσε σε παιχνίδι.
Γραψε λάθος παρακαλώ! Ο Narita ήταν!
Ιδρωσα/ξεϊδρωσα, εφαγα φλας και ηρθα στα ισα μου.
Ζητώ ταπεινά συγνώμη.
Απλά έφαγα το χειρογραφο του Λακωνα στη μαπα περισσοτερο καιρό
και μεχρι να γραψω το γαμωποστ, ξεχασα το ονομα μου.
Τουλαχιστον τωρα ηρθα στα συγκαλα μου.
(καιρός ήταν...)
1. Γράψε (με το χέρι),
2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε…),
3. Πόσταρε,
4. Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε:
5. Προσκάλεσε άλλους να συμμετέχουν.
Αργησα λίγο, αλλα εμεινα πιστή στην υπόσχεση μου.
Δείξτε κατανόηση, πήζω στη δουλειά και στη ρουτίνα...



Όποιος θέλει πιάνει το μπαλάκι,

μην επαναλαμβανόμαστε (ακατάδεκτοι..)

για το http://autographcollectors.blogspot.com/

Σχόλια

  1. τα είπα όλα στην καρυάτιδα, αλλά το μελάνι φτάνει για μια ...καλημέρα))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΨΕΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ....
    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦ ΞΕΠΑΤΙΚΩΣΕΣ ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ..ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ!
    ΤΙ ΝΕΑ?
    ΚΑΛΑ?
    ΟΥΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
    ΥΓ.ΕΧΩ ΣΚΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ..ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι άλλη μια:
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ
    (μεσημέριασε εντωμεταξύ..))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Miga, καλημερα
    καλημερα
    καλημεραααααα! :)

    Loth, γιατι, εχω δει τον γραφικό σου χαρακτήρα?!
    Με εξέπληξες ομως τώρα
    (ευχάριστα ε?) ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφα γράμματα! Σα να χορεύουν! Τσα τσα τσα!!! :))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χμμμ..
    Δεν ξέρω ποιές θα ειναι οι παροιμίες του μέλλοντος ή σε ποιές ελπίδες είναι οι βιταμίνες, πάντως το δικό σου ιδιόγραφο είναι πολύ καλό !
    :)

    Σ' ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κωλόγρια, :))) Εσυ επαιξες?

    Autographcollectors, ευχαριστώ παιδιά, καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν δε θέλω να ακουστεί άσχημο αυτό...Πραγματικά δηλαδή...αλλά σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ πότε σε προσκάλεσα...

    Χωρίς πλάκα τώρα καλά έκανες και δημοσίευσες τα γράμματά σου...αλλά μάλλον δεν είμαι εγώ αυτός που σε προσκάλεσε...

    ΦΙΛΙΑ... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Cslakona, ασε, δεν με παει αυτες τις μερες, την μια μαλακια μετα την άλλη κανω... Εχω χασει το μυαλο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. lol μωρή! πού κατάντησες πια? να αυτοπροσκαλείσαι? χαχαχαχα θεά! είσαι θεά λέμε! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σκασε! Σκασε!
    Δεν θυμαμαι ποιος με καλεσε!
    Και θα εχει παρεξηγηθει κιολας που το ξεχασα και σιγα μην μου πει ποιος ηταν!
    Σκατά!
    Ειμαι η θεα των σκατών!
    Σκατοθεά!
    Οσκαρ μαλακιας η πουτ@ν@!
    :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. LOOOOOOL
    έλεος ρε συ
    σιγά. δεν πήγε καν εκεί το μυαλο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού