Επαφή με τη φύση

Φέτος στις διακοπές ήταν η πρώτη φορά που δεν πήρα φωτογραφική μηχανή. Μάλλον γιατί ντρεπόμουν να την εμφανίσω. Όλοι εχουν πιά ψηφιακή, ενώ εγώ κυκλοφορώ με μια αυτόματη Canon που ηλικιακά μπαίνει στη εφηβεία. Παρ'όλα αυτά (η τεχνολογία και οι φίλοι να ειναι καλά) βρέθηκα με μπόλικο υλικό, που μου επιτρέπει να ονειροπολώ ακόμα και όταν η δουλειά βρίσκεται στο ζενίθ. Ανοίγω το φάκελο My Pictures και για λιγα λεπτα δραπετεύω... Αυτό το πόδι όμως μου διαφεύγει. Ποιός στο καλό είναι?

WANTED

Προσφέρεται αμοιβή.

Σχόλια

  1. ΧΜΜΜΜ...ΩΡΑΙΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΠΑΝΤΩΣ...
    ΝΑ ΜΑΣΤΑΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ...ΕΙΔΙΚΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ................

    Ε Λ Ε Ο Σ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μεις που πηγαμε 10 μερες τι καταλάβαμε? Προλαβαίνεις να φορτισεις μπαταρίες? Ισα που κουβαλας πέρα δωθε τα σακκίδια... Μην στεναχωριέσαι, του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΤΙ ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΗΜΕΡΑ???ΕΔΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΗ ΜΑΥΡΙΛΑ........ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΙΑ ΜΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εδω εχει ζεστη, υγρασία και εναν ήλιο που παιζει κρυφτό. Μια βγαίνει μια φευγει. Τα κεφια σου θελουν ολικό lifting. Θα σου δωσω το τηλεφωνο του Ψινακη για οδηγίες :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΟΛΙΚΟ PUSH UP ΘΑ ΜΕ ΣΩΣΕΙ...
    ΑΥΤΟ Η΄ ΤΟ ΤΖΟΚΕΡ......

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ή μια βολτα στην Αθήνα να ξελαμπικάρεις. Κατα προτίμηση ανευ ανδρός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΛΩΜΟΟΟΟ...
    ΠΑΕΙ Η ΒΔΟΜΑΔΑ...ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚ...
    ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ, ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ, ΚΑΦΕΣ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ...ΟΛΟΜΟΝΑΧΗ...ΤΕΛΕΙΑ Ε???

    ΠΦΦΦΦΦΦΦ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΠΙΣΩ ΘΑ ΒΑΡΕΘΕΙΤΕ ΝΑ Μ'ΑΚΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ..
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ..

    ΚΑΛΟ Ε?ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΠΝΙΖΩ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ...ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ...

    ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ..ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ..Η ΜΑΥΡΗ ΝΤΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΙΑ Ή ΑΞΙΖΕΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΙΝΕΜΑΔΑΚΙ???

    ΦΕΥΓΩ...ΟΠΟΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    .......ΑΥΤΗ Η ΑΘΗΝΑΙΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΠΑΛΙ???????


    ΜΑΑΑΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από σχόλιο σου στο pascal σε ανακαλύπτω και χαίρομαι που σε ανακάλυψα νωρίς.
    Καλως όρισες και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπέρες! πολύ ωραία φώτο, δικό μου πάντως δεν είναι!!

    (πολύ μου αρέσει ο τίτλος του μαγαζιού!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα μπορούσε να είναι και γυναικείο πόδι. Αν και λίγο μεγάλο... Foot Fetish? (Ελληνικά ποδολαγνεία)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Alcimede: Ευχαριστώ για το καλωσώρισμα! Λογω φόρτου εργασίας δεν έχω προλάβει να γράψω πολλά, επιφυλάσσομαι όμως.
    Krotkaya: Αν εννοείς το "συνταξη στα 18" είναι το σύνθημα που φωνάζαμε 3η Λυκείου, κάθε μέρα μετά την πρωινη προσευχή. Ακόμα το υποστηρίζω :Ρ
    Heliotypon: Δεν είναι και παράξενο που το λές. Μια φίλη μου το είδε και νόμισε οτι είχε γαλλικό μανικιούρ! Ενίσχυσα την ποδολαγνεία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. To podi einai tou 'fasolia'. (e3 ou kai to xarakthristiko braxiolaki). -enas sugkatoikos tou 'Armani' kai sunodoiporos sthn Eurutania...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δωσε μια πληροφορία παραπάνω! Αυτο το "συγκατοικος του Αρμάνι" πολύ με μπερδεψε... Συνοδοιπορος φετος το Πασχα?
    J.K. is that you? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού