καλοκαιρινες ιστορίες

Ο Nick δεν είναι greek. Είναι Ιρλανδός. Ναι, ξέρετε την φάτσα. Ξανθός, ξεπλυμένος, με κόκκινη μούρη από τον καυτό ήλιο και χοντρή κοιλίτσα από τις μπύρες. Να μην ξεχάσω και τις φακίδες. Μόλις έφτασε στη Γαύδο και έχει ήδη περπατήσει μισή ώρα κάτω από τον ανελέητο ήλιο και τον καυτό άνεμο του Λιβυκού πελάγους. 

- Πωπω ρε παιδιά, τι γαμήσι είναι αυτό? Τι το ήθελα το αμάξι, για να μετακομίσω όλο το σπίτι της Αθήνας στις διακοπές? 

- Έτσι είναι βρε Νίκο, που πας με γυναίκα και παιδί 2 χρονών στο ξερονήσι? Χρειάζεσαι πολλά. Τι έφερες? 

- Έχουμε και λέμε: σκηνή, κουνουπιέρα, στρώμα φουσκωτό, ειδικό υπόστρωμα, ψυγειάκι.... 

- Ψυγειάκι?! Τι να το κάνεις εδώ αυτό καλέ? Θα λιώσει πιο γρήγορα από αυτά που θα βάλεις μέσα! 

- Και πως θα πίνω παγωμένο το scotch μου? Θα πηγαίνω στην ταβέρνα, θα κουβαλάω πάγο και όσο κρατήσει. 

Περί ορέξεως ουδείς λόγος. Εμείς αρκεστήκαμε να τον βλέπουμε να κουβαλάει για δύο συνεχείς μέρες πράγματα από το αμάξι του. Πάσχιζε να κουβαλήσει, να στήσει, να οργανώσει...Ουφ! Γιατί τόσο άγχος? Διακοπές πάμε για ξεκούραση, ειδικά όταν κάτσεις κάπου μόνο για μια βδομάδα. Τελικά όλα ετοιμάστηκαν. Μας κάλεσε λοιπόν στην καβάτζα του για μια βραδινή μάζωξη. Ανηφορίσαμε αργά, σέρνοντας τα πόδια μας στην κρύα, μεταξένια άμμο. Αυτή που μόλις βγει ο ήλιος μας ρίχνει πύρινα χάδια. Τουλάχιστον αυτήν την ώρα μπορούμε να την απολαύσουμε. Αράξαμε κάτω από τον αρχαίο κέδρο, άλλος στην αιώρα, άλλος στο στρώμα, εμείς χάμω σκάβοντας και φτιάχνοντας λοφάκια κλεψύδρας. Ευτυχώς για τη μουσική είχε φροντίσει ο Αντρέας. Ο Αντρέας μου. Autechre, Aphex Twin, νύχτα, αστέρια, λαμπερό φεγγάρι, σκιές παιχνιδιάρικες, παφλασμός κυμάτων......Εϊ! Τι στο καλό είναι αυτό! Δεν γινόταν να το αγνοήσω. 

- Νίκο, φακός είναι αυτό? 

- Ναι, είναι super! Έχει μήκος 30 εκατοστά, δύο πλαϊνές λάμπες, μία στο κέντρο και διάφορους συνδυασμούς. Τώρα το έχω βάλει να αναβοσβήνει ασταμάτητα και εναλλάξ οι δύο πλαϊνές λάμπες. Θα το κρεμάσω στο δέντρο να τον βλέπουν όλοι. 

- (Ναι. Σαν φάρος μπατσικού ένα πράγμα. Αχ να τον έκλεινε. Πως θα του το πω χωρίς να παρεξηγηθεί. Δεν θέλω να με πει ιδιότροπη, αλλά η νύχτα είναι τόσο όμορφη και αυτό το πράγμα βγάζει μάτι! Γαμώτο! Να μην μπορώ να εκφραστώ όπως θέλω...). 

Πήρα μια βαθιά ανάσα, όσο το μυαλό μου γύρναγε σαν τον τροχό της τύχης. 

- Βρε Νίκο, δεν το συζητάμε, είναι φανταστικός, αλλά να, μήπως να τον έκλεινες γιατί...........θα τελειώσει καμιά μπαταρία, κι άντε να βρεις εδώ στις ερημιές. 

- Δεν με πειράζει, μην μασάς. Ο Αντρέας για άλλη μια φορά με έσωσε. 

- Βασικά μας έχεις σπάσει τα αρχ..ια με το κωλοφως που αναβοσβήνει, αλλά ντρέπεται να στο πει. Δεν το κλείνεις βρε συ Νίκο? 

ΟΥΦ! (ανάσα ανακούφισης). Αντρέα σ’αγαπώ.

Σχόλια

  1. καλα ξηγηθηκε ο Αντρεας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλυψώ: είναι το άλλο μου μισό. Για να μην πω το alter ego μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως, φαίνεται σου άρεσε η Γαύδος, παρά την ύπαρξη του Νίκου! Μου θύμισες τον παλιότερο εαυτόν μου που πήγαινα στον Ραμνούντα για σαββατοκύριακο (σε sleeping bag) και κουβάλαγα (στα χέρια και στους ώμους) όλο το νοικοκυριό μου... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. heliotypon: Η Γαύδος είναι μαγικό νησί. Αν δεν πας δεν μπορείς να καταλάβεις. Τουλάχιστον όμως για 3 βδομάδες, όχι Σαββατοκύριακο. Η φωτό πάντως δεν είναι απο κει για να εξηγούμαι. Ο Ραμνούντας που είναι? Ελπίζω να μου απαντήσεις γιατί ακόμα δεν μου έχεις πει πως ήξερες για το Μικρό Χωριό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. LEE:ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΟΥ ΜΙΣΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΥΔΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΔΙΑΦΩΝΩ ...ΜΕ ΤΡΕΛΛΑ...ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΑ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2 ΜΕΡΕΣ ΣΤΗ ΜΠΙΧΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΥΜΑΔΙΟ...ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ...
    HELIOTYPON:ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ MAIL TOY??EIMAI ΦΡΕΣΚΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΛΟΓΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λΟΘ: Δεν νομιζω να σου απαντησει ο heliotypon. Κι εγώ τον ρωτάω για διάφορα, αλλά δεν. Παντως δεν βλεπω κατι το κακό στο να βαλεις το εμαιλ σου στο μπλογκ του. Εκτος αν δεν θες να δει το ονομα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να το χαίρεσαι το άλλο σου μισό, καλά τα λέει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΣΤΟ BLOG TOY...ΣΩΣΤΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οχι στο μπλογκ του βρε, εδώ στο δικό μου δεν απαντά στα σχόλια μου. Στο δικό του είναι καλός οικοδεσπότης :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζητώ συγνώμη για την μη απάντηση. Δεν είχα δει τις ερωτήσεις γιατί δεεν είχα μπει στο βλογ σου. 'Εστω και καθυστερημένα σου απαντώ:
    α) Στο Wordpress είναι διαφορετικές οι απαιτήσεις συμπλήρωσης από το Blogger για να αφήσεις σχόλιο αλλά δεν ξέρω γιατί ζητά το e-mail. Κι εμένα με μπερδεύουν αυτά. Πάντως δεν νομίζω ότι το δημοσιεύει το e-mail. Κι εγώ το βάζω σαν να είναι Nickname και μετά τον κωδικό. Για ξαναπροσπάθησε. Θα το ψάξω κι εγώ.

    β) Ο Ραμνούς είναι μιά αρχαιολογική τοποθεσία στον Μαραθώνα, κάπου μεταξύ Γραμματικού και Αγίας Μαρίνας. Η παραλία του είναι η κατ' εξοχήν γυμνιστική παραλία της Αττικής. Ο αρχ/κός χώρος είναι κλειστός αλλά μπορείς να φτάσεις ακολουθώντας έναν χωματόδρομο, μέχρι ένα εκκλησάκι και μετά λίγο περπάτημα πανω από βράχια. Αν σε ενδιαφέρει να σου στείλω φωτογραφίες από το Google Earth.

    Και πάλι συγγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση. Αν θέλεις να μου στείλεις μήνυμα: mastoras παπάκι pathfinder τελεία gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν αξιζει η παραλια, σαφως και να μου στειλεις google earth. Θα στειλω την Καρυατιδα στον αρχαιολογικο χωρο. :)
    Ευχαριστω για την απαντηση, δεν εγινε παντως και τιποτα... Χαιρετισματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού