Writer's block on blog

Σίγουρα έχω να γραψω πολλά. Δυστυχώς ανακάλυψα αυτή τη φάση, ταυτόχρονα με το ζενίθ της δουλειάς μου, το οποίο παρεπιπτόντως κρατάει μέχρι το Φερβρουάριο! Στο σπίτι δεν παίζει να γράψω, στη δουλειά ξεκλέβω στιγμές, αλλά αντε να συγκεντρωθείς να γράψεις προσωπικές σκέψεις... Απλά αρπάζω την ευκαιρία να κάνω τη σκυλίτσα μου παγκοσμίως γνωστή. Αν πρωταγωνιστούσε στις διαφημίσεις του Γερμανού, θα είχε κάνει θραύση! Εντάξει, μαλακίες γράφω, απλά είμαι μια περήφανη μαμα! Εδώ το εσταντανέ από τις μαγικές μας διακοπές στη Γαύδο.

Σχόλια

  1. ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ...ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΗΜΗ ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ...ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΞΥΠΝΑ ΟΝΤΑ...ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑΚΟ ΔΗΛΑΔΗ....
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ...ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΠΛΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΠΥΡΑ-ΕΣ ΜΕΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πιούμε καφέ σε γαβάθα, για να κρατήσει κανένα 8ωρο... Δουλεύουμε και υπερωρίες :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΑΘΗΝΑΙΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕ ΑΛΛΑ..ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ...ΠΑΛΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.....ΑΜΑ ΔΕ ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ...ΔΕ ΣΕ ΘΕΛΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΥΣ "ΣΥΝΔΑΙΤΥΜΌΝΕΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΚΟΣΜΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΕΛΙΔΑ!
    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΘΗΛΥΚΟΥ ΚΙΝΑ, ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ Η ΜΗΤΗΡ ΤΗΣ, ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΣΕ ΔΙΑΙΤΑ!!
    ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΛΙΑΝ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΗ ΓΥΝΗ, ΛΑΙΚΙΣΤΙ, ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ ΓΚΟΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΔΕΙΝΗ (ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ) ΚΟΛΥΜΒΗΤΡΙΑ!!
    ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΘΑ ΠΩ, ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΓΑΤΟΦΙΛΗ, ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΔΩ ΛΕΜΕ ΜΕ ΕΦΤΥΣΕ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΥΛΙΤΣΑ......Ε ΤΙ ΝΑ ΠΩ LEE...ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΟΝΕΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΓΑ...Ε ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΛΟΘ, ΨΗΝΩ ΤΗΝ ΔΙΔΥΜΗ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΣΑΒΒΑΤΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε ΣΥΓΝΩΜΗ...ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΛΟΘ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λοθ: Γινονται διαπραγματευσεις αυτή τη στιγμη που μιλάμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......ΜΑΚΑΡΙ ΛΟΙΠΟΝ...ΜΑΚΑΡΙ....

    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ....ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΟΙΠΟΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. chat το κάνατε
    ντροπή σας
    καλημερα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΕ ΧΑΒΑΛΕ ΕΧΕΙ ΤΟ CHAT...ΛΟΙΠΟΝ ΦΕΥΓΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΧΟΜΑΙ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΛ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ Ε???
    ΕΦΥΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού