Ασπρο - Μαύρο

Φταρνίστηκε δυνατά. Συνήθως νόμιζε οτι ειναι αόρατος, αλλά τα περίεργα βλέμματα των περαστικών του θύμισαν οτι υφίσταται. Εξυσε ηδονικά τη φαγούρα στο κεφάλι του και μετά αφαιρέθηκε κοιτάζοντας τη μάκα στα νύχια του. Είχε βρει μια συμπαθητική καβάτζα εδώ και κανα δυο μέρες σε αυτό το πάρκο, αλλά ήθελε να πάει να βρει ένα φιλαράκι που σύχναζε Ομόνοια. Ηταν σούρουπο και αποφάσισε να μπει στο τρόλλεϋ για να πάει να τον βρει. Κάθισε αναπαυτικά σε μια θέση, όπου διαπίστωσε σιγά - σιγά οτι όλοι απομακρύνονταν. Δεν αναρωτήθηκε καν γιατί, είχε βαρεθεί να το κάνει πια αυτό στον εαυτό του. Και βεβαια κανείς δεν του είπε οτι απλά δεν ήθελε να μυρίζει το κάτουρο που έτσι κι αλλιώς είχε γεμίσει μυρωδιές όλο το όχημα. Ρέμβαζε κοιτάζοντας εικόνες που εναλλάσονταν: Μαμάδες με παιδάκια, ζευγάρια χαμογελαστά, βιαστικούς περαστικούς. Έφτασε πριν το καταλάβει. Έκανε μια βόλτα τριγύρω στην πλατεία, πουθενά ο φιλαράκος. Κρίμα γιατί είχε κάτι άκρες με την εκκλησία και ήλπιζε οτι κάπου θα έβρισκε να κάνει ένα μπάνιο, ίσως να έτρωγε και μια ζεστή νερόσουπα. Απογοητευμένος, έψαξε μια γωνιά για να κοιμηθεί. Εσυρε το αυτοσχέδιο καρότσι του στο αποψινό του σπίτι. Αφού βολεύτηκε, καληνύχτισε το γουργουρητό στο στομάχι του και εκείνο του ανταπέδωσε. Μια φευγαλεα σκεψη πέρασε απο το μυαλό του, σαν κάποιος από τα παλιά να του μιλούσε για μιαν άλλη ζωή. 

 

Έβαλε το κλειδί στην κλειδαριά. Ουφ! άλλη μια μέρα στη δουλειά τελείωσε. Χαμούρεμα στην "τσιλίνα" πρώτα. Άρχισαν οι κινήσεις ρουτίνας μετά: έβγαλε τα παπούτσια της, έπλυνε τα χέρια της, μάζεψε τα πρώτα δυο ποτήρια που βρήκε μπροστά της. Πήγε στο δωμάτιο, έστρωσε το κρεββάτι τους και μάζεψε τα πρωινά πεταμένα ρούχα. Το ίδιο σκηνικό και στο μπάνιο. Καλλυντικά, βούρτσες, αρώματα, όλα μπήκαν στη θέση τους. Τα πιάτα μπήκαν στο πλυντήριο και σκέφτηκε να μαγειρέψει. Θα τον περίμενε όμως, μπορεί να ήθελε κάτι ιδιαίτερο να του φτιάξει. Γκλινγκ γκλονκ! Perfect timing... Φυσικά πρώτη έτρεξε η Milou κουνώντας ουρίτσα. Μετά φιλάκι σε εκείνη. Πάντα. Εχει εξακριβωθεί και από τους δυο οτι αν δεν φιληθούν, κάποια στιγμή μέσα στην υπόλοιπη ημέρα θα τσακωθούν. Το γιατί δεν το έχουν καταλάβει. 

- Τι θα φας αγάπη μου? 

- Γιατί εσύ δεν θα φας? 

- Εφαγα στη έκθεση, ρολό φιλέτο σολωμού με μαύρο spaggeti. 

- Ααα, πουλάκι μου, χορτασμένη μου ήρθες... Εγω πεινάω σαν λύκος! 

- Ψηνεσαι για μπριζολίτσα με σαλάτα? Εχουμε παραπαχύνει τωρα τελευταία, ας κάνουμε λίγο κράτει.. 

- Θερμοσίφωνα άναψες? 

- Αμέ, σε λίγο θα είναι έτοιμο το νεράκι. 

Πήγε στο δωμάτιο του (αυτό που κάποτε θα γίνει παιδικό) και άνοιξε ενισχυτές, μίκτες, πικ-απ. Έβαλε ένα δισκάκι να παίζει και χαζολογήσανε λίγο περιγράφοντας τη μέρα τους. Για άλλη μια φορά της εκτόνωσε το θυμό του για την κίνηση στους δρόμους. Εκείνη δεν το πήρε προσωπικά, τον είχε συνηθίσει άλλωστε. 

- Μπαίνω για μπάνιο νινί _της φώναξε. Θα μου φέρεις μποξεράκι και φανέλλα? 

- Αμαν βρε Αντρέα, πάλι μπήκες χωρις να τα πάρεις μαζί σου? Γκκρρ.. αντε καλά θα στα φέρω... 

- Ευχαριστώ ρε νινί, σόρρυ. 

- Στα άφησα στον πάγκο του μπάνιου. 

- Κάτσε λίγο ρε να τα πούμε. 

- Τι έγινε? 

- Άστα, είδα έναν πεθαμένο σήμερα. 

- Ατύχημα? 

- Μπα, στην Ομόνοια τον πέτυχα. 

- Πρεζάκι ήταν? 

- Οχι ρε γαμώτο, άστεγος...

Σχόλια

  1. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ...ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ...

    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ POST..ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ
    ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΠΟΣΑ ''ΜΑΥΡΑ -ΑΣΠΡΑ'' ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ LEE

    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΠΡΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ ΕΓΩ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΣΤΕΙΕΥΤΩ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΝ ΓΙΝΕΙΣ ΘΕΤΙΚΗ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.
    ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΑΝ ΤΗ ΜΑΥΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΟΥ ...ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ..ΩΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΓΚΡΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΟΟΣΟ ΜΑΥΡΕΣ.
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ
    ΣΗΜΕΡΑ ΧΑΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ''ΕΣΥ'' ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ

    ''ΕΣΥ''ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ''ΕΓΩ''ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ
    ΟΜΩΣ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΛΕΠΩ..

    ΟΣΟ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΚΙ ΑΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ..ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ
    :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σέυχαριστω για τα καλα σου λογια. Μην νομιζεις οτι εχω συνηθισει να μου τα λενε αλλοι, ακόμα δηλώνω απροετοιμαστη σε καλα σχόλια. Ομως δεν θελω αυτα που γραφω να γυριζουν το μαχαιρι στην πληγη κανενός. Μπορω να δωσω δύναμη & θετικότητα μεσω αυτών? Αυτό με ενδιαφερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο ποστάκι, δεν έχω να πω κάτι πιο ψαγμένο :P
    Σου απάντησα btw :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. etease: Το ειδα & σου απαντησα, ευχαριστώ. Το πηξιμο δυστυχως συνεχιζεται και σήμερα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΘΟΜΑΙ ΑΚΟΥΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΝΙΖΩΩΩΩ ΟΕΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ...ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΦΥΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. De mou irthe apantisi :(
    Τι εκλογές έχετε λοθ?
    .... βαριεμίου σήμερα :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dead end: Γειά σου κοριτσάκι!
    it is: Σημερα τα εχει παιξει το internet, το email, η oracle.... Αστα!
    Λοθ: Παλι δουλευεις σκληρά πουλάκι μου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. sygxarhthria gia to post...! m arese to pws duo istories fainomenika asxetes metaxy tous...eginan mia kai malista, topo8eth8hkan ws opseis sto idio nomisma....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ασε με και νομίζω ότι είδα όντως έναν πεθαμένο άστεγο στην ομόνοια. ή είχε πεθάνει ή σάπιζε, αλλιώς δεν δικαιολογείται η μπόχα.
    σε καλό δρόμο είμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. liodara: Αργησα, αλλά σε καλωσορίζω. Ειχα παει εκδρομη το Σ/Κ
    gelial: Η δευτερη ιστορία μου ειναι περα για πέρα αληθινή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΕΕΡΕΣ...
    LEE:ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ?
    IT IS:ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ...ΠΙΑΣΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ....

    ΧΙΧΙΧΙ

    ΜΑΑΑΤΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΟ POSTAKI LEE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλό. Αυτές οι συγκρίσεις είναι που εκμηδενίζουν τα καθημερινά μας προβλήματα.Κάποτε το μισούσα αυτό. "Φάε το φαί σου γιατί άλλοι δεν έχουν να φάνε". "Χέστηκα", έλεγα εγώ.
    Μετά μεγάλωσα λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ετσι είναι. Μεγαλώνουμε και καταλαβαινουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού