Post για το post



Ο κέρσορας αναβοσβήνει σε λευκό φόντο και με ειρωνεύεται.
- Τι κακός που είσαι, αφού δεν προλαβαίνω ούτε να σκεφτώ τι να γράψω..
- Ασε μας κυρά μου, δεν φτάνει που με έχεις απίκο εδω και μιάμιση ώρα και με κοιτάς, μου ζητάς και τα ρέστα? Κλείστο, άστο, δεν τραβάει.
- Μα ούτε σήμερα δεν θα γράψω κάτι?
- Και λοιπόν? Εχεις κάνει πολλά πράγματα με το ζόρι? Δεν σε έχω για τέτοια...
- Εδω που τα λέμε, δεν θα κάτσω να σκάσω κι όλας, αλλά να... Μου αρέσει αυτη η επικοινωνία με τα παιδιά εδώ, κάτι πρέπει να πω.
- Ε, πες Καλά Χριστούγεννα!
- Καλά, ότι πεις... Α! εχω και γενέθλια στις 28. Ε, να μην πω και κάτι...?!

Σχόλια

  1. Αυτό που λες είναι πολύ σωστό. Αν δεν έχουμε κάτι να γράψουμε καλό είναι να μην γράφουμε τίποτα. Πολλοί εδώ μέσα γράφουν Post για το Post. Προσωπικά όταν περνάνε μέρες και απέχω, είναι επειδή έχω καλύτερα πράγματα να κάνω τα οποία είναι σαφώς εκτός διαδικτύου.Τις ευχές μου για τα γενέθλια σου...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ φίλε μου, Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΜΜ..ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΩΠΑΙΝΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ

    ΓΙΑΥΤΟ ΕΓΩ..ΣΩΠΑΙΝΩ


    ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΣΤΑ ΠΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΛΠΙΖΩ Ε?

    ΩΣ ΤΟΤΕ ...ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κρατάβω σημείωση για τις 28... (Οι Αιγόκεροι οφείλουν να αλληλοϋποστηρίζονται... γιατί πολλοί - συμπεριλαμβανομένων και κάποιων Αιγόκερων - τους θεωρούν κέρτα βερνικωμένα!).
    Στο μεταξύ, Καλά Χρστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eιπα να σου γραψω κι εγω για τους Αιγοκερους εκεί στην Αλκιμήδη, αλλά δεν ειμαι τοσο φανατική με τα ζώδια :Ρ! Απλά πιστεύω οτι ειμαστε γαμώ τα παιδιά! (τα σχολια απο τους υπόλοιπους να λειπουν...;)
    Καλά χριστούγεννα και πάντα εκτός τροχιάς Asteroid!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοθ: Δουλευεις σήμερα? Εγώ είμαι σπίτι. Ειδα το comment σου, αλλά υπέθεσα οτι και να σου απαντήσω, δεν θα το δεις! Ναι βρε, θα τα πουμε ΣΙΓΟΥΡΑ Αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ούτε κι εγώ πιστεύω στην Αστρολογία... μονάχα σε κάποιες γενικές τάσεις και κλίσεις των ζωδίων ίσως... Αλλά μη μου λένε και κακά για τους Αιγόκερους, που ό,τι τους δώσεις το στηρίζουν...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές γιορτές και χαρούμενα γενέθλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ παιδιά!
    Εξηγείστε μου μονο κάτι: γιατί το λινκ τoυ ονόματός σας οδηγεί στο playboy? ;)
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Yo yo yo! Kala xristougenna kai xronia polla! Na ta ekatostiseis :D
    Elpizo na pernas kala kai na ta poume kapoia stigmi kai apo konta :D
    Exo vrei ki ena kainourio venzinokinito montelaki tis bosch kovei kokala sa voutiro :p
    To zitisa apo ton agio vasili kai mou to efere mallon! Yeeyyyyyyy :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, να τα εκατοστήσεις συν - Αιγόκερε, μ' όλους, που αγαπάς και σ' αγαπούν γύρω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ευχαριστώ e-tease,
    ευχαριστώ asteroid!
    Σημερα ειναι απο τις λίγες φορές που εχω κέφια στα γενέθλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά
    να τα εκατοστήσεις
    ότι ποθεις να πάθεις
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού