Α ρε Μασκαρπόνε…


- Εγώ θα το ανοίξω!
- Όχι, εγώ θα το ανοίξω!
- Θα κάνουμε μοιρασιά, εγώ το μίξερ & εσύ τη χύτρα.
- Έλα βρε Αντρέα, αφού μ’ αρέσει να ξεπακετάρω καινούρια πράγματα. Όταν πήρες εσύ το μίκτη και το MIDI, ανακατεύτηκα εγώ με τα κουτιά σου?
- Δεν ξέρω τίποτα, εγώ το μίξερ & εσύ τη χύτρα!
- Φτου ρε πούστη μου κοίτα να δεις κόλλημα! Καλά, αλλά τις οδηγίες θα τις διαβάσεις μόνος σου.
- Μην ξηγιέσαι έτσι, αφού εσύ είσαι ο επίσημος αναγνώστης του σπιτιού..
- Ναι, γιατί εσύ βαριέσαι να διαβάζεις τις τεχνικές λεπτομέρειες.
Θες μίξερ? Πάρε & τις οδηγίες πακετάκι.
(Έχασα τον πόλεμο, να μην κερδίσω μία μάχη? Γυναίκες παιδί μου, εγωίστριες..)
- Ωπ! Έχει και συνταγές! Πάω στα γλυκά κατευθείαν. Κέικ, τάρτες, τιραμισού… Τιραμισού?! Πως φτιάχνεται αυτό ρε νινί?
- Ε διάβασε!
- Σαβουαγιάρ, καφές, ρούμι, τυρί μασκαρπόνε….
- Κααλά, σιγά να μην το βρούμε αυτό. Δεν ξέρω καν τι είναι…
- Θα πάμε super market και θα το ζητήσουμε από τον πάγκο των τυριών.
- Δεν είσαι καλά, εγώ ντρέπομαι να το ζητήσω.
- Έλα ρε βλαμμένο, που σε πιασαν οι ντροπές. Ξεκόλλα, θα πας και θα ζητήσεις ένα τέταρτο μασκαρπόνε.
- Κι αν μου πει τι είναι αυτό? Θα γίνω ρόμπα.
- Σιγά, θα τους πεις αυτό που βάζουν στο τιραμισού.
- Δεν πάω, να πας εσύ.
- Ρε γαμώτο, σε μένα το παίζεις μάχιμη και ντρέπεσαι όλον τον υπόλοιπο κόσμο?
- Αφού έχω καταφέρει το πρώτο, μην ζητάς πολλά…
- Τέλος, εσύ θα πας. Μαλάκα, σιγά το πράγμα. Κάτσε να πάρω και τον κουμπάρο τον σεφ να μας πει λεπτομέρειες.
Διάλλειμα για επεξηγήσεις του Αντρέα και ανασκουμπώματος για μένα. Έχει δίκιο μωρέ, τι κολλήματα είναι αυτά που τρώω. Ξεκόλλα Lee, και πάρε τα πάνω σου!
Ευτυχώς την επόμενη μέρα το βρήκαμε συσκευασμένο στα ράφια με τα γαλακτοκομικά. Δεν χρειάστηκε η άσκηση θάρρους!
Πήρατε όμως μια γεύση από τα έντονα προβλήματα που καλείται να λύσει ένα ζευγάρι…
Και το τιραμισού βγήκε μούρλια!

Σχόλια

  1. ασκηση θαρρους ειναι να μη το φας ολο με τη μια!!!!καλη χρονια γεματη γλύκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, ομολογώ οτι θέλει πολυ θάρρος! Καλη χρονιά & σε σένα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ama se kanei na noiotheis kalutera ki ego ntrepomai me auta... ki ego den eixa idea ti einai to maskarpone mexri na do edo pos einai turi....
    Ante kai kali xronia... A thelo ki ego tiramisou! Na to kanonisoume :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειχε τέτοια τρελλή επιτυχία το γλυκό, που το έχω φτιάξει 3 φορές σε μια βδομάδα! Και πιστεψε με δεν εμεινε ψιχουλο.. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τόσο καλό αυτό το μασκαρπόνε πια? :P Λοιπόν θέλω το κομμάτι μου κι εγώ! Κανόνισέ το :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ma enai onoma ki auto gia turi;
    Maskarpone!!!
    koza nostra to galaktokomiko!
    Ame, ths gnwsths sunomwtaxias onomatwn se -one. Al Kapone, Don Korleone ktl!!

    filia koyklitsa moy :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. it is: Πεστο οσες φορες θες, γλυκο δεν έχει!
    Deadend mind: Ασε, φερτε και κανενα τάπερ πίσω! Ευχαριστώ για τις ευχές.
    Καρυάτιδα: Ε μα τον πούστη τον Ιταλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΜΜΜ...ΑΝΤΙΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΑΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΥΡΙ...ΧΑΧΑ

    ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ CHEESE-CAKE CALL ME!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλη Χρονια με υγεια και χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοθ: Θα το στείλω με courrier!
    n.ago: Ευχαριστώ, καλως ηρθες & Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτά τραβάν οι Αιγόκεροι, λόγω της οργανωτικότητας και του πραγματισμού, που τους διακρίνει:
    Οι "τσακωμοί" τους αφορούν πράγματα πρακτικά, γήινα, χειροπιαστά, αλλά, φυσικώ τω λόγω, και τα αποτελέσματα των "τσακωμών" χαρακτηρίζονται τελικά από θετικότητα - όπως το περί ου ο λόγος θεϊκό tira mi su!!!
    Chins up, lee...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τιραμισου σημαίνει στα ιταλικά "ανεβασε με"
    (tirami su)
    μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Sorry παιδιά, έλειπα χθες και απο δω και περα θα υπολειτουργει το "κατάστημα" λόγω εκθέσεων. Δυναμικό ραντεβού από Φεβρουάριο!
    Θα γραφω βέβαια οταν προλαβαίνω, αλλά αν με χανετε για κανένα 3ημερο, μην παρεξηγηθείτε...

    Αβατον: Πανικός όταν πεσαμε με τα μουτρα στο τιραμισού :Ρ

    Asteroid: Πως με πιανεις, πως με πιανεις!

    Μαργαριτα: Μόνο μην μου πεις να "ανέβω" στη ζυγαριά :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τον έχεις πιει με την έκθεση ε? Είδα τη διαφήμιση στην Αττική οδό :P και σκέφτηκα πως θα σε πηγαίνουν γαμιώντας... Άντε καλά κουράγια ρε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. e-tease: Ενταξει, την παλεύω την κατάσταση... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. βγηκε τιραμισου η τηρα μη σου...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού