Don’t worry, be happy

Κάπου έχουμε χάσει το νόημα. Όταν κάποιος έχει φιλοσοφικές αναζητήσεις, όπως ποιοι είμαστε, που πάμε, γιατί όλα αυτά κλπ. αντιμετωπίζεται με σκεπτικισμό: - Ρε τον καημένο, έχει φάει φρίκη… Ακόμα και οι ίδιοι μπορεί να θεωρήσουμε ότι είμαστε καταθλιπτικοί, ειδικά όταν βαδίζουμε σε δύσβατα μονοπάτια όπως είναι η αναζήτηση της ουσίας της ζωής ή του θανάτου. Και ερωτώ: από πότε η εσωτερική αναζήτηση είναι μεμπτή? Ίσα – ίσα που δείχνει ότι κάποιος είναι σκεπτόμενος, δεν τρώει αυτά που του πασάρουν και η αναζήτηση αυτή μπορεί να έχει ως στόχο την βελτίωση του ίδιου του εαυτού. Αφορμή μου έδωσε ένας fellow blogger, που βγαίνοντας μαζί του για καφεδάκι – μεταξύ άλλων - σχολίασε ότι όλοι εμείς που έχουμε blog, μάλλον έχουμε κάποιου είδους ψυχολογική διαταραχή (συμπεριέλαβε φυσικά και τον εαυτό του). Γιατί βρε? Επειδή αναρωτιόμαστε? Επειδή μοιραζόμαστε τις ανήσυχες σκέψεις μας και τα βιώματα που μας έκαναν αυτό που είμαστε σήμερα? Μια σκέψη απλά εκφράζω (ήταν και δυο η ώρα το βράδυ όταν το έγραψα, συγχωρέστε με) και δεν είναι 100% δική μου. Προς το παρόν προσπαθήστε να βρείτε το κρυμμένο χαμόγελο στην παραπάνω εικόνα (δεν είναι δύσκολο) και υιοθετήστε το.

Σχόλια

  1. ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ..ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΑΨΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΕΔΗ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΣΑ...

    ''ΕΓΩ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ..ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΑΤΟΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΓΕΜΑΤΟΣ''

    ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ..

    ''ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙΤΕ..ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΧΩΡΑΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το βρήκα το βρήκα το χαμόγελο!!!
    το έκανα paste στην αγουροξυπνημένη σκατοφατσούλα μου...

    Ξέρεις, όλοι εμείς που γράφουμε, το κάνουμε για να βγάλουμε πράγματα από μέσα μας, που ίσως δεν τα μοιραζόμαστε όπως θέλουμε με τους γύρω μας. Η ανωνυμία βοηθάει.
    Κάνε μπλογκ και βγάλε τα εσώψυχά σου, ή γράψε ο,τι μπούρδα σου κατέβει. Πατώντας το publish σου'χει φύγει ένα βάρος. Είναι μια εκτόνωση, ένα group therapy τσαμπέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. chumly: :)

    Λοθ: Παρε να δεις το ντοκιμαντερ. Πιστευω οτι θα σε ωφελησει

    Αργυρενια: Πιστευω οτι δεν θα επρεπε να κρυβομαστε πισω απο την ανωνυμια μας για να μοιραστουμε τους προβληματισμους μας. Group therapy κανω σχεδον κάθε Παρασκευη με τις φίλες μου, και δεν αισθανομαι καθολου "καπως" με αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Lee δεν είπα πως είναι κακό :p σίγουρα όχι οι αναζητήσεις. Επίσης υπάρχει και μια τεράστια γκάμα διαφορετικώς ψυχοτραλαλά στην bloggoσφαιρα.
    Αυτό που είπα ουσιαστικά είναι πως παίζει σίγουρα ένα επικοινωνιακό κενό με όλους όσοι ασχολούνται με το σπορ...
    Η αναζήτηση και οι προβληματισμοί όχι μόνο δεν πρέπει να είναι μεμπτοί αλλά επιβάλονται. Το θέμα είναι με ποιο τρόπο το κάνεις και σε τι βαθμό. Δηλαδή δεν πρέπει να σε γονατίει αυτή η αναζήτηση αλλά αντιθέτως να σε απελευθερώνει και να δυναμώνει τα φτερά σου. Μου'ρχονται διάφορα ποιητικά αλλά άστο τώρα.. Σε κανά καφέ ίσως :)
    Τέσπα σταματάω γιατί δεν έχω πάρει και τα ψυχοφάρμακά μου σήμερα :p
    Γι'αυτό γουστάρω να γνωρίσω από κοντά τους blogger πάντως. Για κάτι τέτοιους καφέδες και κάτι ρομποτικά φωτάκια (το χρησιμοποίησα and it rulezzzzz!). Φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν σε "χρεωσα" με κατι, απλά μου εδωσες το ερεθισμα για αυτη μου τη σκεψη, σε συνδιασμό με το ντοκυμαντερ που μας ειπε η Α. το οποιο και ειδα. Σε βαζει σε περιεργο τριπακι ειναι αληθεια.
    Το αφιερωμα στα μπλογκς το διαβασες? Tι γνωμη σχηματισες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι δεν ένοιωσα υπόλογος :p είπα να διαφωτίσω τι είχαμε πει πάνω κάτω
    Το αφιέρωμα δεν το διάβασα ενδελεχώς, διαγώνια του έριξα μια ματιά. Μαλακία μου φάνηκε... Το χειρότερο είναι πως εμφανίζονται να είναι ειδικοί επί του θέματος και στην πραγματικότητα δεν ξέρουν που τους παν τα 4... Αν δεν έχεις νοιώσει τα συναισθήματα του blogging δε γίνεται να εκφέρεις άποψη.. Τουλάχιστον αν θες να είσαι σοβαρός αν και δε νομίζω να είναι στα ζητούμενά τους αυτό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. την ώρα που πληκτρολογούσα το comment είδα το δικό σου
    ββββββββββββββ
    επικοινωνουμεεεεεεεεε
    το ντοκιμαντέρ που αναφέρεις το έχω δει είναι καταπληκτικό !
    ακόμα και ο πιο κυνικός άνθρωπος στον κόσμο να είσαι ,σε βαζει σε σκέψεις .
    Εγώ πάλι νομίζω πως το blogging είναι ένα μέσο για να εκφραστούμε, οπως τα πινέλα για τη ζωγραφική , π.χ.
    Ο καθένας το χρησιμοποιεί κατά βουληση.
    και, έχουμε την μπλογκόσφαιρα που μας αξίζει.
    εντελώς όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαργαριτα: Στο τελευταιο που λες θα σταθω λίγο: καποιοι μπορούν και καλύτερα... Και πάνω απ'όλα μου την δινουν οι υπεροπτες. Γι'αυτο θα κοψω τις μακρινες βολτες και θα βολτάρω στη γειτονιά μου. Τα γειτονακια μου αρκουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και οπως θα λεγε και ο αυγοθεος "ολοι ειμαστε αρρωστοι και πρεπει να χαιρομαστε μαυτο που σπαμε το τσοφλι της ρουτινοκαταστασης βλ.αυγα..."
    και παρεπιπτοντως εχω μια ωραία συνταγη για ομμελετα...)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. crazy chef: Δολοφόνε!!! :D

    deadend mind:
    1. Για δες πανω δεξια γωνια... Δεν ειναι κανενα τεραστιο χαμογελο, πιο πολυ μειδιαμα θα το έλεγα.
    2. Τι στο "μπιπ" ξέρουμε. Μάλλον εννοεί "what the fuck do we know"
    3. Eννοειται οτι υπαρχουν και "υγιεις" μπλογκερ, το σκεπτικό μου αφορα ολους τους ανθρωπους γενικά. Απλα η αφορμη ηταν οι μπλογκερς. Καλημέρες κοριτσάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την άποψη για "ψυχολογική διαταραχή" την έχω ακούσει κι εγώ. Δεν την ενστερνίζομαι! Όχι γενικώς και αορίστως, τουλάχιστον.
    Μπορεί να ισχύει για κάποιους, όπως μπορεί να ισχύει και για τον γείτονά μας ή τον διπλανό μας στο γραφείο. Αν συντρέχει διαταραχή, αργά ή γρήγορα θα αποκαλυφθεί στον τρόπο, που θα μας χτυπήσει το κουδούνι για να διαμαρτυρηθεί για κάτι ο γείτονας ή στον τρόπο, που θα μας τα χώσει ο blogger.
    Το γράψιμο, όσο κι αν είναι ανώνυμο, όσο κι αν είναι αόρατος ο γράφων, προδίδει με τον καιρό πολλά κι όποιος διαβάζει με ενδιαφέρον τον άλλο καταλαβαίνει αρκετά - απλώς, θέλει λίγο χρόνο, γιατί δε είναι όλοι απολύτως αληθινοί ή απολύτως κύριοι ή, απλώς, δεν είναι όλοι τελείως συμβατοί μαζί μας. Ουδέν μεμπτόν σε αυτά! Ο καθείς και ο τρόπος του - για όλους υπάρχουν αντιστοιχίες και θα βρουν αλλήλους.
    Επικοινωνιακό κενό, ναι! Συμφωνώ. Αν δεν τόχαμε όλοι ώς κάποιον βαθμό, μπορεί να μη κάναμε blogging ή να κάναμε λιγότερο ή να το κάναμε για χαβαλέ και πλάκα. Αν το παίρνουμε στα σοβαρά, ένα κενούλι τόχουμε -αλλά δεν το βρίσκω κακό αυτό. Φυσιολογικό είναι. Με την ζωή μας, τους ρυθμούς της, τις αποστάσεις, πού και πώς θα βρίσκαμε την δυνατότητα να απευθυνθούμε σε μια τόσο μεγάλη γκάμα συνανθρώπων, να μοιρασθούμε μαζί τους διάφορες σκέψεις, να διαλέξουμε με κάποιους να βρεθούμε πιο κοντά, μ' άλλους λίγο πιο μακριά, αλλά, πάντως, να βρεθούμε...
    Με μια κατάλληλη προσέγγιση κι αξιοποίηση, το βρίσκω σπουδαίο κι υγιές όλο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ πάντως ειμαι και αληθινή και κυρία (τα σχόλια δικά σας). Για μενα προσωπικά, αν δεν υπηρχε αυτη η φαση δεν θα ειχα ερθει τοσο κοντα με τη Λοθ, παρολο που την ξερω χρόνια, ουτε θα ειχα βρει ενα πολύ καλό φιλαράκι όπως τον it is. Καθε αλλο σχολιο περιττεύει λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μιλάς για το κορυφαίο ντοκιμαντερ!!!!όταν το είδα έπαθα τρελλλλλλή πλάκα!όσο για τα άλλα,δηλ τι θα ήταν καλύτερο να διαβάζουμε κωλοπεριοδικά και να λιμάρουμε το νύχι καθώς θα αναρωτιώμαστε τι συνολάκι να ράψουμε?έλεος απο πότε ο προβληματισμός έγινε πρόβλημα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μικρέ πριγκηψ: Απλά αυτος ο προβληματισμος αναφερόταν στο ντοκιμαντερ και με αφορμη το σχολιο του it is, το αναπαρηγαγα στο ποστ μου. Συμφωνω απολυτα, ασε δε που δεν ειμαι καλη στο μανικιουρ. Ουτε στο πιστολακι τωρα που το σκεφτομαι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. chef: χαχαχα, έλεος...χουχου. Σωστός!
    Τορτίγιες ξέρεις να κάνεις; :P

    Παιδιά ΠΟΙΟ χαμόγελο;;;

    Όσο για το blogging: αν εγώ βάλω σε ένα μπουκάλι ένα μήνυμα και το βρει κάποιος και το διαβάσει, αυτό με κάνει ψυχάκια/τρελλό/ψώνιο/μοναχικό; Δεν νομίζω (όχι ότι το είπε κάποιος αυτό, κουβέντα κανουμε). Εγώ πάντως γουστάρω να μοιράζομαι, ετς απλά!!!
    Φιλούμπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. egggod: Το χαμόγελο? πανω δεξια γωνια. E καλά δεν φαινεται και δοντι, ενα ανεπαισθητο μειδιαμα ειναι..

    Ο σεφ - κουμπαρος κανει απιστευτα πραγματα! Η τορτιγια είναι ψωμοτύρι. Οσο για την ομελετα του απαντησα καταλληλα: τον είπα δολοφόνο! :)

    Ετσ ετσ, το μοιρασμα μετράει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @lee thanx για τα καλα σου λογια
    (αν και το δολοφονικη μου ακουγεται καπως υποπτο))

    @egggod ελα βρε τορτιγιες..ψωμοτυρι που λεει και η λη))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καπως αργοπορημενη στην κουβεντα γι' αυτο θα πω μονο το εξης:
    καλος ζωγραφος δεν ειναι αυτος που εχει τα καλυτερα πινελα και χρωματα, αλλα αυτος που τα χρησιμοποιει καλα... ;-)
    σε ολες τις περιπτωσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το σπουδαίο είναι πως είσαι ΚΑΙ συμβατή - Αιγόκερως γαρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπερδεψες τα κομεντς?
    Πιο πάνω σχολίαζες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού