5 on 5

Λοιπόν, μετά το 4πλό challenge από deadend mind, Μικρό Πρίγκιπα, Crazy Chef και Μαργαρίτα, ήρθε η σειρά μου να αποκαλύψω πέντε πράγματα για μένα. Αφού τα παρουσιάσω, εκτός από τον (προαιρετικό, φυσικά) σχολιασμό σε αυτά που θα γράψω, θα ήθελα να μου πείτε και τι εικόνα έχετε σχηματίσει εσείς για μένα μέχρι τώρα. 1. Έφυγα από το σπίτι μου στα 25. Είχα κάνει άλλη μια απόπειρα στα 18, αλλά με γύρισε με το ζόρι ο πατέρας μου πίσω. Στα 25 είχε ήδη χωρίσει με τη μάνα μου, οπότε ο δρόμος άνοιξε! Έμεινα σε ένα σπίτι στα Εξάρχεια μαζί με τις κολλητές μου και οποίον από την τεράστια τότε παρέα ξέμενε από λεφτά ή αντοχές. One happy, large family! 2. Έχω μια δίδυμη αδερφή. Δυστυχώς δεν έχουμε καμία σχέση η μια με την άλλη. Διαχωρίστηκαν οι δρόμοι μας από νωρίς. Όταν ήμασταν μικρές δεν ήθελε καν να έχουμε την ίδια κολλητή. Αυτό με πλήγωσε πολύ και τράβηξα τον δικό μου δρόμο. Παντρεύτηκε και πολύ μικρή, έχει παιδιά, ενώ εγώ είμαι λίγο allou fun... 3. Έχω πάθει ψυχολογικό πατατρακ δυο φορές στη ζωή μου. Η πιο βαρβάτη ήταν όταν έκανε απόπειρα αυτοκτονίας η μάνα μου. Γυρνούσα μέσα στο σπίτι για κανένα τέταρτο χωρίς να ξέρω ποια είμαι ή τι κάνω, και το μόνο που καταλάβαινα ήταν η λαχανιασμένη μου ανάσα. Τελικά η απόπειρα αποδείχτηκε fake. Το είχε κάνει για να πικάρει τον πατέρα μου… 4. Λατρεύω το πράσινο χρώμα! Σε όλες τις αποχρώσεις: βεραμάν, λαχανί, κυπαρισσί… Γιατρέ να ανησυχώ? 5. Εχω ένα ηλιολούλουδο - τατουάζ στο δεξί μπράτσο. Το ήθελα από το γυμνάσιο. Το έκανα όταν οι δυο εναλλακτικές ήταν ο Τζιμης στην Πλάκα και η Σουζανα στα Πατήσια….. Εννοείται πως διάλεξα τον πρώτο… Το μπαλάκι το πετάω: στη Λοθ στον it is στον Switters (αν το δει ποτέ…) στον asteroid last but not least, στην Αργυρενια.

Σχόλια

  1. αυτό θα πει δύσκολη παιδική ηλικία
    Πάτως το πράσινο είναι το χρώμα της θεραπείας και κατά τον Καντίσκι της ισορροπίας,το παθητικό που εξουδετερώνει μέσα του τις εξωστρεφείς δυνάμεις του κίτρινου και την εσωστρεφή δύναμη του μπλέ.Δηλαδή μια χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρε Πριγκηπα, περιμενα με αγωνια το δικο σου κομμεντ συγκεκριμενα. (λογω του χρωματος). Με καλυψες ομολογώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το πράσινο είναι το βασικό χρώμα του καλοκαιριού, όπου η φύση έχει ξεπεράσει την θυελλώδη και ορμητική περίοδο της χρονιάς, την άνοιξη,και έχει βυθιστεί σε μία όλο αυτοϊκανοποίηση ηρεμία.Όταν βγαίνει από το απόλυτο πράσινο και ανέρχεται προς το κίτρινο γίνεται ζωντανό νεανικό χαρούμενο,όταν εμβαθυνόμενο υπερισχύει το μπλέ, γίνεται σοβαρό στοχαστικό. Η μετάβαση στο ανοιχτό έχει ένα χαρακτήρα αδιαφορίας, στο ανοιχτο ηρεμίας.Το απόλυτο πράσινο ,μουσικά, ηχεί όπως οι ήρεμοι, μακρόσυρτοι, μέσου βάθους ήχοι του βιολιού.
    Αυτά λέει ο Καντίνσκι και με τη διπλή μου ιδιότητα του μπογιατζή και του βιολάρη επαυξάνω!
    (τώρα σε κάλυψα σίγουρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμμ μικρέ πρίγκιπα είχα διαβάσει κάποτε πως υπάρχουν τυφλοί που όταν ακούνε κάποια μουσικά όργανα μπορούν να τα αντιλαμβάνονται και ως χρώματα...

    Lee θα παραμείνω το ξενερωτάκι που δε θα συμμετάσχει στο παιχνίδι... :p
    Κατά τ'άλλα τώρα τι να σου πω... σου τα'χω πει από κοντά... Νοιώθω περήφανος που σε ξέρω και με έχεις συμπαθήσει και τελικά το λινκ που σου είχα βάλει με την πρώτη μορφή ως "η Lee με το μακρύ πουLee" ίσως να μην ήταν τυχαίο μιας και έχεις πολλά αρχίδια... Αυτά. Φιλιά πολλά και καλημέρες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλενάδα,
    σκέφτομαι να χτυπήσω ένα τατού κι εγώ στον αυχένα, για στείλε κανένα μελάκι με ίνφο να ξέρω τι να κάνω...

    (Το πράσινο το λατρεύω κι εγώ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "βλέπω με τα αφτιά μου" όμως λέει ένας τυφλός σε ένα συγκλονιστικό παραμύθι!τελικά είναι αλήθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. it is: Γιατι ρε φιλε μας σνομπαρεις ετσι? ΠΦΦ.
    Θα χαλασει το image? χαχαχα
    Ευχαριστω για τα υπόλοιπα :)

    Αργυρενια: Τη σημερον ημερα παιζουν απειροι που κανουν tatoo.
    Aυχενα ε? Εισαι σίγουρη? Θα δω σπιτι το τηλ. αυτου που πηγε ο Α. προσφατα για να διορθωσει τα δικα του και θα σου πω. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μικρέ πρίγκιπα το είχα διαβάσει στο Scientific American... Νομίζω πως είναι αλήθεια... θυμάμαι που έλεγε συγκεκριμένα πως το τρομπόνι βγάζει ήχο που μεταφράζεται ως κόκκινο στα αφτιά κάποιων...

    Lee δεν είναι θέμα σνομπισμού μωρέ :p Απλώς δε μου αρέσουν οι πυραμίδες και τα εκθετικά :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο το τατουάζ, μια χαρά κι εσύ!! Καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. it is: :P

    sunshine: Ευχαριστώ βρε!
    Περασες καλα το 3ημερο?
    Εγω το καψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχα να πω κι εγω τι άποψη εχω σχηματισει για σενα θελω 3 σελιδες..

    Σμουααααατς )))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γραψε ενα ποστ κι αφιερωσε το στην "ψωνισμενη" φιλη σου κουτσομποlee! φιλακια βρε :)
    Η Λαρισα ηρθε Αθήνα, Ο Βόλος πότε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. A θελω και εγω tatoo. Ειναι το μονο που μπορω να σχολιασω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. E, τι να σχολιασεις, αφου ολο απο τα μουτρα σε παιρνω!!:)
    Παντως να το σκεφτεις καλά πριν το αποφασισεις, οπως επισης και το ΤΙ θα κανεις...
    (Μαλλον θα αρχισω να παιρνω ποσοστά απο τον τατουαζά, και η Αργυρένια θέλει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραίο παιγνίδι αυτό το '5'. Δικτυωθήκαμε με πολύ κόσμο. Καλως σε βρήκα.
    Κι εγώ αγαπώ το πράσινο, αλλά το λαδί πράσινο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποιον αερα ακολουθησες και εφτασες στο κατωφλι μου?
    Καλωσηρθες στο μαγαζάκι!
    Πρασινο να ναι κι οτι να ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σοκ, απανωτά σοκ, η πεντάδα σου... δεν λέω κάτι, θα είναι λίγο... .....

    η εικόνα μου για σένα; ενός δυνατού, ανοιχτόμυαλου, εναλλακτικού, ευγενικού, έξυπνου, θετικού και αστείου ανθρώπου. and counting...

    φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. xaxaxa! Ποτε θα γνωριστούμε κοπελιά? :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. η τρίτη αποκάλυψη έχει να κάνει με εκείνο το ποστ της 8ης φεβρουαρίου, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τι γελάς ρε χαζό! ;) δεν ξέρω για το πότε, αλλά ξέρω ότι θα φοράω πράσινα για να κάνω καλη εντύπωση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Crazy chef: Γλυψιμο απο φίλο ποτέ!...

    Deadend mind: Δεν ειμαι συνηθισμενη στα ομορφα, κοσμητικα επιθετα και μου βγαινει η αμηχανία γελώντας!..
    Θα βαλουμε ολοι πράσινα! Περασαν και οι Αποκριες ρε γαμώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Deadend Mind: Ναι, γουσταρω που το πιασες!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kabamaru: Aν εισαι και βαζελος θα σε υιοθετήσω! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μάλλον θα δευτερώσει το κακό. Θα πάω με τον it is κ γω. Δεν τα πάω καλά με τα λευκωματικοειδή ποστ...

    Όσο για την εικόνα που έχω σχηματίσει για 'σένα, ένα θα σου πω αλλά μην τρομάξεις: είναι καλή εικόνα. Λίγο ομιχλώδης αλλά καλή. :)
    Ξέρεις να πετάς τα τσόφλια σου μια χαρά...και αυτό σε τιμά. Φιλούμπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ...ΣΙΓΑ ΜΗ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΝΑ Ε?
    Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ..Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ...

    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. kabamaru: xexe, ερχομαστε απο τεσσαρα και εσκασε λιγο το πικραμενο χειλακι μας!

    egggod, δεν ψαχνω για μεγαλα λογια, μου αρκει αυτο.. Thanx!

    Λοθ, Τωρα ηρθα δουλεια, θα σε επισκεπτω σε λιγο... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Lee, σκυτάλη παρελήφθη...

    Εύχομαι - σχεδόν το ξέρω, όμως - η ενήλικη ζωή να σ' έχει αποζημιώσει για τα καλά πια!
    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. asteroid, να εισαι σιγουρος γι αυτό. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού