Break


Επειδή ξέρω ότι το πιθανότερο είναι να μην γράψω άλλο ποστ όλη τη βδομάδα, και θα τρώω πείραγμα από τον it is φυσικά, σας αφήνω με αυτό το πολύ ατμοσφαιρικό ηλεκτρονικό κομμάτι, το οποίο σας προτείνω να ακούσετε ολόκληρο και δυνατά. Είναι από τους Autechre (φωτο). Είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο σε αυτό που ονομάζουμε ambient. Ταξιδεύει στα βάθη του μυαλού και της μουσικής.
Τίτλος άλμπουμ :Incunabula
Έτος: 1994
Τίτλος track: Kalpol Introl

Άραγμα λοιπόν!
(Φυσικα θα απανταω στα κομμεντς σας, μην απατασθε...)

Σχόλια

  1. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΠΤ....ΠΦΦΦΦ

    ΔΕ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΒΛΕΠΩ

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. it is, και πηζουμε και ειπα να κανω ενα brake, να ξεαραχνιασω λιγο το σπιτι και τις δουλειες μου που τα εχω παραμελησει...

    Λοθ, κανεις κλικ πανω στο λινκ "this week's music carpet" περιμενεις λιγο και σου το φορτωνει σε mp3 player και το ακους. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eisai na rtheis sto komma pou etoimazw 'WorldVsItis' gia na mh fovasai oti tha sou thn pei..

    Wraio kommataki..:) Trippy (diki mou i leksi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ερχομαι γιατι θα του δωσω αξια! χεχεχε! περιμενω σχολιο αντιποινων τωρα...

    Για το κομμάτι, ειναι αυτο που ειπα: Ταξιδι (trip) στα βάθη του μυαλού και της μουσικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στειλε μαιλ να τα πουμε βρε χαζουλη. Τι παιχτηκε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. άραξε άραξε, όλα τα χουμε ανάγκη! και ένα ξεαράχνιασμα δεν είναι κακό......;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..απαιτώ να γίνει καλά ο ιτ ιζ τώρα!!

    κατα τ' άλλα, καλό διάλειμμα lee.. μου θύμισες ότι κι εγώ πρέπει να περιμαζέψω το χάος που επικρατεί εδώ μέσα..αν το ξαναθυμηθώ μεθαύριο, υπάρχει ελπίδα ;)
    φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι ονόματα είναι αυτά;
    Πού πάτε και τους βρίσκετε όλοι σας ;
    Autechre;
    Ήμαρτον Κύριε!
    Και κάτι τίτλοι... Άκου Incunabula! Κούνια που τους κούναγε...
    Και Kalpol Introl... Σαν χάπι αντικαταθλιπτικό - που δεν πιάνει, όμως - μου ακούγεται...

    Υ.Γ. 1 : Άμα πήζεις τόσο πολύ, χάθηκε το "Άνοιξε πέτρα", δηλαδή;

    Υ.Γ. 2 : Καλημέρα σου!

    Υ.Γ. 3 : :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. MΠΑ..ΕΜΕΙΣ Π0Υ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ MAIL ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ?

    ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ

    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μικρε Πριγκηπα, καπου "εχασα" την ισορροπία. Θελω επαναδιοργάνωση...

    Deadend mind, σημερα δεν προλαβαινεις με τιποτα ;) Εχεις κοινωνικες υποχρεωσεις! Απο αυριο το ξαναβλέπεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αστεροειδή μου, γιατι, δεν σου αρεσει η μουσική του διαστηματος? Πιστευα οτι θα ενιωθες σαν στο σπιτι σου ;)
    Δεν ειναι οτι πηζω, απλά θελω να διαθεσω και λιγο χρονο για τον εαυτο και το σπιτι μου. Ετσι κι αλλιώς μια καλή επικοινωνία την εχω μαζί σας, δεν θα την χασω αν παρω απουσια απο τα ποστ για καμια βδομάδα. Τι λες? :)

    Λοθάρα μου, πότε μου εστειλες μαιλ και δεν σου απαντησα?... Χτες σου εστειλα πχ. Για ξαναστειλε, τι εγινε?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...καλη ξεκουραση...χρειαζεται καποιες φορες το ταξιδι στον εαυτο μας και το σπιτι μας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστω Αλεξανδρα μου.
    Οντως ετσι ειναι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ε, ε, ε. Μην ακούω για break κ τέτοια. Ποιός ρε; Βούτα μέσα και μην μασάς ρε! Πλάκα κάνω. Άμα έχεις δουλίτσες το καταλαβαίνω-βασικά δεν το καταλαβαίνω αλλά θα το καταλάβω αν προσπαθήσω να το καταλάβω. Είναι που θα μου λείψεις μωρέ ;))
    Θα τα πούμε όμως σήμερα κ ελπίζω και σε κανα καφεδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υ.Γ. Τόλμησα να ακούσω μόνο λίγο από το κομματάκι γιατί είναι τρελλό τριπάκι και δεν κάνει, έχουμε και παράσταση σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα ξανακανονισουμε καφεδακι, εννοείται! Τωρα που σε βρηκαμε, δεν σε χανουμε :) Να ερθει και η κοπελια σου next time. Μπορει να κατεβει και ο κουμπαρος τελος της βδομαδας.
    Το τραγουδακι (κωλο)λέει να εισαι ξάπλα σε παραλια ενα καλοκαιρινο βραδυ και να εχεις την πανσεληνο πιατο. Μαγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μμμμμμμμμμμμμμμμ
    πρεπει να μεινω ξυπνια ολο το βραδυ αν θελω να το ακουσω...(συνδεση-ξημερωστε μαζι μας...)
    zzzzzzzzzzzzzzzz
    δε μου το γραφεις σε cdακι?
    ;-PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να είσαι βέβαιη πως δεν χανόμαστε - ούτε καν στο διάστημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. tamara, α δω αν μπορω να στο στειλω με εμαιλ (το βραδακι ομως)

    Asteroid :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑ

    ΑΝΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ματσ μουτς!
    (Μαλλον αυριο θα γραψω κάτι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού