Ναυτικές ιστορίες part one

Δεκαετία εβδομήντα. Η επανάσταση και η ψυχεδέλεια πλανιούνται ακόμη στο αέρα. Όχι όμως για τον κυρ Σάκη. Είναι ναυτικός σε πετρελαιοφόρο και κάνει υπερατλαντικά ταξίδια εδώ και αρκετά χρόνια. Η μόνη επανάσταση που ένιωσε ήταν όταν κάπνιζε κρυφά από τη μάνα του (ήταν κέρβερος η κυρά Μαρία) και η ψυχεδέλεια που συνεχίζει να ζει είναι πως ενώ έχει οικογένεια την βλέπει 2 φορές το χρόνο.
Μυώδης, κοντός γαλανομάτης με αιωνίως κόκκινο, χαρούμενο πρόσωπο. Ήταν αντλιωρός, είχε το χειρισμό του φορτίου των δεξαμενόπλοιων. Κι αν δεν καταλάβατε τι σημαίνει αυτό, όταν έφταναν σε λιμάνι και οι υπόλοιποι ξύνανε τον πούτσο τους και βόλταραν στις πουτάνες, ο κυρ Σάκης είχε να φορτώσει ή να ξεφορτώσει τόνους πετρελαίου με την ευθύνη βέβαια να μην μπατάρει το πλοίο. Σπάνια είχε λοιπόν το χρόνο να βολτάρει στις πιάτσες. Αυτό βέβαια δεν τον είχε εμποδίσει να βρει τις "γυναίκες" του. Είχε μια στη Βραζιλία και μια στις Φιλιππίνες. Ευλογημένες γυναίκες: του έπλεναν, του μαγείρευαν, του καθόντουσαν (η πίπα από ευγνωμοσύνη είναι άλλο πράγμα). Μην τυχόν και πήγαινε καμιά άλλη να "χωθεί", είχαν γίνει και φονικά για τα μάτια ναυτικών. Δεν ήταν στενάχωρος ο Νιόνιος. Όσο καιρό έμενε εκεί ζούσε και με τη υπόλοιπη οικογένεια τους. Είχαν άντρα, παιδιά, πεθερικά. Όλοι μαζί μια ευτυχισμένη οικογένεια. Δεν θα ξεχάσει μια κοπελίτσα στην Κορέα, σε ένα μπαρ που του σύστησε και τον αρραβωνιαστικό της.
- Δεν θα την κάνω αυτή τη δουλειά για πάντα, του είχε πει, λεφτά μαζεύω για να πάρουμε τα έπιπλα στο σπίτι μας… Χρυσό κορίτσι.
Το είχε λοιπόν το χαρέμι του ο Διονύσης μας, αλλά μια ήταν η βασίλισσα του: η κυρά Δέσποινα. Το Δεσποινάκι του. Σχεδόν την έκλεψε από τη Μεγαλόνησο τάζοντας της μεγαλεία. Την αγάπησε τόσο πολύ, που έκανε τα πάντα για να τη κερδίσει. All is fair in love and war.
Ήρθαν στην Αθήνα και παντρεύτηκαν. Απέκτησε δυο γιούς. Ηρωίδες αυτες οι γυναίκες. Μανα και πατέρας μαζί. Και στις δύο γέννες ο Σάκης έλειπε. Τους κουβαλούσε όμως πάντα μαζί του. Είχε χαράξει με σινική μελάνη ένα περιστέρι στο μπράτσο του και τα δυο ονόματα των παιδιών του φιγουράριζαν από κάτω.
Έτσι κυλούσε η ζωή και τα χρόνια περνούσαν. Περσικός, Αμαζόνιος, Βραζιλία, Ιαπωνία, Αμερική. Και ένα από τα ταξίδια του τον έφερε στο Νιου Τζέρσεϋ. Σε ένα σταυροδρόμι είχε βρεθεί και κοιτούσε δεξιά – αριστερά απορημένος. Έβγαλε να καπνίσει.
- Που στο διάολο είμαι; Αναρωτήθηκε. Γαμώ τη πουτάνα μου, πως τα κατάφερα και χάθηκα?
Κοίταξε τριγύρω ψάχνοντας κανένα μπαράκι. Δίψαγε και σκέφτηκε πως ένα- δυο ποτά θα τον βοηθούσαν να θυμηθεί το δρόμο.

(Συνεχίζεται)

Σχόλια

  1. πάντα ειχα μια αδυναμια στις ναυτικες ιστοριες

    για να δουμε

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα lee,ο νιόνιος πρώτο παιδί και ερωτιάρης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. lex luthor, τώρα με κόμπλαρες! Το "συνεχιζεται" δεν ηταν για σασπενς, απλά δουλεύω σημερα και δεν προλαβα να το τελειοποιήσω. Καμία σχεση με τις δικές σου τρομερές ιστορίες. Δεν θα πεθάνει κανείς στο τέλος!!! :D
    Κι εμένα μου αρέσουν οι ναυτικές ιστορίες. Ο πατέρας μου ηταν ναυτικός πριν παντρευτεί και πάντα μας έλεγε ωραίες ιστορίες.
    Καλωσήρθες πάντως. Πως σου φάνηκε το πρώτο μέρος?

    Πρίγκηπα, κατι ήξερα και παντρεύτηκα το γιό του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΩΩΩ!!!!τα παιδιά που είναι καρπός αγάπης συνήθως είναι πηγή αγάπης.Από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου δηλαδή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oμορφη αποψη αυτη,θα την υιοθετήσω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άη λάικ ιτ ε λοτ.
    Μη μας το αργήσεις όμως.
    Δεν έχω υπομονή.
    Κι έχω βαρύ χέρι.
    Μουάχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΞΑΝΑΒΡΗΚΑ ΟΕΟ..

    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΗΔΗΞΕΙ ΤΗ ΜΙΣΗ ΥΦΗΛΙΟ Ο ΚΥΡ ΝΙΟΝΙΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΜΕ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ?

    ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΒΑΡΑΝΕ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΕΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. deadend mind, μάλλον σήμερα θα κατσω να το τελειώσω. Χτες δουλευα και δεν προλαβα.

    argyrenia, δεν μου αρεσει να σας κρατω σε αγωνία. Απλά θελει χρονο και σκεψη το πράμα. ΚΑΛΑ ΝΤΕ ΜΗ ΒΑΡΑΤΕ!! :D

    λοθ, εμένα πάλι όχι. Ανθρωπος είναι κι αυτός, να μη ..αμησει?
    Μόνο δυο φορές το χρόνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑΙ ΡΕ LEE ΑΛΛΙΩΣ ΤΙ ΑΓΑΠΗΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕ ?ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΜΟΝΟ?


    ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το σεξ δεν παυει να ειναι βιολογική ανάγκη. Κατάλαβα οτι διαφωνείς, αλλά εγώ εχω διαφορετική γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλό το στόρυ... Τελικά το έκανες το ποστάκι χεχεχε
    Πάντως δεν ξέρω αν θα είχες τα ίδια τρυφερά αισθήματα όντας στη θέση της συζήγου του κυρ Νιόνιου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ξέρω καταρχας αν θα παντρευόμουν ναυτικό...
    Αν όμως ναι, είναι κατι που θα δεχόμουν σαν πιθανότητα, ασχετα αν δεν θα το συζητούσα ποτέ μαζί του.
    Ή αν το συζητούσα θα ήθελα να υπάρχει αμοιβαία κατανόηση, σε αντίστοιχη δική μου συμπεριφορά. Αυτό βεβαια εν ετη 2007 και οχι εβδομηντακάτι, που οι απόψεις ήταν πιο ανδροκρατούμενες και πουριτανικές. Σόρρυ, είμαι ρομαντική, αλλά είμαι και ρεαλίστρια.
    Και πάνω απο ολα σεξ με προφύλαξη! Γιατί αυτό το μπλογκ προσφέρει και κοινωνικό εργο κυρίες και κύριοι!
    :PPpPpppPPpp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ahahaha καλά ναι, είμαι σίγουρος πως θα ήσουν μια Κυρία σε ανάλογη φάση :p
    Άντε τελείωνε με το part 2 παιδί μου! Τι κολυσιεργείς? χεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυριο το καινούριο ποστ, μην κακομαθαίνετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ναι και γω στο σεξ παιρνω προφυλαξεις, κοιταω αν μας βλεπει κανείς, κλεινω παραθυρα και τετοια))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. lol, εισαι ντροπαλούλης βρε?
    Πως το πατε πως το φερνετε πάντως, ολοι στο σεξ κολλάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα τοποθετηθώ, στο τέλος... Πρόσεχε - μόνο αυτό σου λέω!

    Υ.Γ. : Kι αυτά τα προοδευτικά κομμένα (γιατί σε βλέπω να γίνεσαι πολύ δημοφιλής στα blogs).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το δευτερο μερος ερχεται ωσονούπω (ετσι γραφεται αυτό?)
    Ποια ειναι τα προοδευτικά?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού