Mikrokosmos

Είμαι στο κέντρο της προσωπικής μου σφαίρας – πραγματικότητας.
Συνήθως μοιάζει χαοτική. Υπάρχει μια σταθερά, ένας στύλος με 5 εκατοστά διάμετρο και εγώ ισορροπώ στη μύτη του ενός ποδιού. Τρεμοπαίζουν τα δάχτυλα και απλώνω τα χέρια σε έκταση για να κρατήσω ισορροπία. Μάλλον ποτέ δεν θα μάθω που στηρίζεται αυτή η σταθερά. Χάνεται στα βάθη από κάτω μου.
Τριγύρω αιωρούνται έγγραφα δουλειάς, ασιδέρωτα ρούχα, λέξεις και πράξεις. Λέξεις με ουσία και λέξεις με θεωρία. Πράξεις μελλοντικές ή περασμένες. Τα χέρια είναι απλωμένα, αλλά δεν ξέρω πάντα τι θα πιάσω.
Σε τροχιά γύρω μου άλλες σφαίρες, σας χαιρετώ παίδες!
Ελπίζω ότι ποτέ δεν θα με χτυπήσει μετεωρίτης.

Σχόλια

  1. Ο στύλος είναι ψέμμα. Πήδα στο κενό. Θα δεις τι τέλεια που είναι όταν αρχίσεις να πετάς...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΟΠΟΤΕ ΑΠΛΩΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΠΙΑΝΩ ΤΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ..ΟΠΟΤΕ ΜΑΖΕΨΕ ΤΑ ΛΙΓΟ...
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΣΥ Η ΜΙΣ ΚΩΛΟΦΑΡΔΙΑ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ?

    ΑΠΛΩΣΕ ΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ..ΑΠΛΩΣΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΟΕΟΟΟΟ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ....και μπορει να μην αρχίσεις να πετάς αλλα να βρείς άλλο στύλο μεγαλύτερο και σταθερότερο...απλά κάνεις το βήμα (αλλα υποθέτω οτι θα περιμένεις να κουραστεις πρώτα και να πέσεις μετά)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. egggod, θα πεταω ή θα πεφτω σιγά σιγά?

    Λοθ, η μις Αισιοδοξία είμαι, μη μας μπερδευεις! :) Και τα αρχιδια μου να πιασω, το πολυ πολυ να τα χαιδεψω χαχααχα!

    crazy chef, δεν εχει αλλη σταθερα η σφαιρα μου. Καταπατησεις δεν κάνω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. XAXAXAXXAAAAAAAAAAAAAAA


    ΣΩΣΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

    Ε ΠΗΔΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ ΕΓΙΝΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιάσε την ουρά του κομήτη και πέρα και άλλα τέτοια ποιητικά :p
    Έλιωσα στον ύπνο χτες... από τις 2 το μεσημέρι! Αλλά έχω λιώσει στις καταχρήσης από την πέμπτη... άσχετο... είπα να σου πω επιγραμματικά τα νέα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στειλε μαιλ, ξερεις πως δεν μου αρεσουν τα επιγραμματικά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. για ψαξε καλυτερα για σταθερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. *ψιθυριστά*
    (Λοθ, άστα κάτω...Τα δικά μου αρχίδια είναι αυτά.....)


    Ε μα πια.

    :P

    Lee: ότι και να γίνει από την ασφάλεια του γαμοστύλου να φύγεις. Σε ξορκίζω.

    Σεφ: Τι' ναι αυτά που ακούω για πιό μεγάλους στύλους και σταθερότητα και ασφάλεια;;; Ε;;; Ποιός ρε; Καφρίλα και αβεβαιότητα. THIS IS SPARTA ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ....;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. chef, η αληθεια ειναι πως θελω να βουτηξω στο χαος, αλλα κατι με κραταει. Μολις το ανακαλυψω θα σου πω.

    Εgggod, τον τελευταιο καιρο το προσπαθω, αλλα δεν τα εχω καταφερει ακόμα. Κανω προβα με τα χερια απλωμενα, οτι πεταω. Μολις δυναμωσουν τα "φτερά", εφυγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. EGGOD ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΑΣΑ...ΤΑ ΠΗΡΕΣ??

    ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΟ Ε ΜΑ ΠΙΑ....

    ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ..ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΞΕΡΕΙΣ...ΠΟΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ
    ΑΝΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυγοθεε οι σταθερές σε κρατάνε όρθιο...και μπορείς να τις μεταφράσεις ποικιλοτρόπως...σταθερά είναι και οι αρχές σου..μη μπερδεύεσαι))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω τωρα τι να πω?
    Αυγοθεέ το "βημα" δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. LEE ΠΕΡΝΑ ΑΠΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΓΥΝΑΙΚΙΑ ΑΠΟΨΗΗΗΗΗ ΛΕΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν εξαιρέσεις τα ασιδέρωτα ρούχα, μόλις περιέγραψες την πραγματικότητά μου.
    (Αύριο γυρνάω, πότε θα τα πούμε;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αργυρένια:Που ησουν εσυ παιδί μου?
    Σε απήγαγαν εξωγήινοι?! :)
    Ολα καλά? Μετακόμισες?

    Δηλαδή εσύ σιδερώνεις? Γιατι μια αντιπάθεια εγω την εχω, μην πω αλλεργία!!

    Αν μαζεψω γκρουπάκι θα σου πω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @chef: Ώπα! Οι στύλοι στους οποίους αναφερόμαστε εδώ δεν έχουν να κάνουν με αρχές. Έχουν να κάνουν με την ψεύτικη νομοέπεια των ζωών μας. Και τέτοιους στύλους δεν τους θέλουμε σταθερούς. Ουφ! Ξεμπερδεύτηκα...

    @loth: Όχι ρε δεν τα πήρα. Το "ε, μα πια" πήγαινε στο ξωτικοσχολιάκι σου που φυτρώνει σαν χαρμόσυνη νότα σε προβληματισμένα ποστ και με κάνει να χαμογελάω. Γι' αυτό είπα να στην πω και γω, έτσι για σπάσιμο. Αλλά άμα θες τσαμπουκά...ξέρεις που να με βρεις. (εεε...κι' αυτό πλάκα ήταν...)
    (βασικά όχι δεν ήταν, τα' χω πάρει τώρα)
    (καλά, πλάκα κάνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. A...ENTAΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ..ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ..

    ΑΣ ΑΝΑΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ,ΠΕΙΝΑΩ ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ..

    ΓΕΙΑΑΑΑ
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χαχαχαχα! με τον αβγοθεό γελάω, που δεν μπορεί να αποφασίσει αν είναι και καλά τσαντισμένος ή όχι! λοιπόν, έχω να δηλώσω τα εξής :
    α. κάτω το σιδέρωμα!! είναι σιχαμένο! εισηγούμαι να φοράμε όλοι παντού τσαλακωμένα ρούχα, μπας και φύγει από τη μόδα αυτό το τεντωμένο ύφασμα του διαβόλου!
    και
    β. εγώ θα έλεγα ότι σε έχει ήδη χτυπήσει μετεωρίτης λι, και όχι μόνο ένας, και παρόλα αυτά κρατήθηκες και έφτιαξες καινούρια ισορροπία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραίο fractal !!

    Μου έφτιαξε το χαλασμένο μου απόγευμα...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αυγοθεε ποτέ δεν ξέρεις σε ποιο στύλο θα πατήσεις για να τα καταφέρεις...μπορει να είναι απλά και στις αρχές σου...στα βασικά σου..στη γη σου...να κουλουριαστείς και να εκτιναχτείς να βρεις πασσάλους ψηλότερα..πασσάλους κοντά η πάνω στον αρχικό σου..
    τουλάχιστον εγω εκεί βλέπω οτι πατάω κάθε φορά που το μάτριξ δεν τον καμουφλάρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΑΙΔΕΣ ΕΜΕΝΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΜΕ ΞΕΝΕΡΩΣΕ ΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ..ΦΕΡΤΕ ΤΟΝ ΠΑΣΑΛΟ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟΝ ΒΑΛΩ!! ΟΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    Α ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΞΕΝΕΡΩΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ...ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΣΙΔΕΡΩΜΑ ΜΑΡΕΣΕΙ ΛΕΜΕΕΕΕΕ

    ΝΙΑΝΙΑΝΙΑΝΙΑΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. deadend mind:
    a. κατω το σιδερωμα οεο!
    b. Με νιώθεις :)

    cslakonas: Καλως ήρθες στο μαγαζακι μου. Την εψαχνα ωρα την φωτο, αλλα τελικα μαλλον άξιζε :)

    Crazy chef: Δεν επεμβαινω στην κουβέντα σας, τελικά μαλλον θα τα βρείτε!

    Λοθ: Οχι τον πασαλο, μπορει και να γουστάρει!
    Ψιτ! να σουπω. Να στα στελνω με κουριερ να μου τα σιδερωνεις και μενα ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kalimera!

    Too chaotic for me... pote den aplwnw ta xeria mou an den eimai sigouros gia to ti tha piasw :b

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Spyro, ακομα και στο χαος υπαρχει ταξη. Μονο τα ασιδερωτα ειναι σε μονιμη αταξία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. XAXAXAAA..AΜΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ CHEESE CAKE ΜΕΣΑ ..ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τιραμισού, που ειναι και η σπεσιαλιτέ μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΤΡΩΩ ΑΥΤΟΟΟΟΟ

    ΟΕΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. LEEE ΗΡΘΕ Ο ΨΗΛΕΑΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ..ΤΕΛΕΙΑ

    ΕΙΧΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑΑΑΑ

    ΣΝΙΦ!ΚΛΑΨ!ΛΥΓΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αντε ντε, δυο βήματα ειστε!
    Να τα λετε πιο συχνά...

    Σορρυ, αλλα προμηνυεται ΤΡΕΛΟ πηξιμο στη δουλειά και μαλλον θα υπολειτουργώ για καναδυο(τρείς) εβδομάδες... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Με τόσο κόσμο γύρω σου, θα μπερδευθεί όποιος μετεωρίτης πάει να σε πλησιάσει - μια θα τον τραβάει η βαρύτητα του ενός από δω, μια η βαρύτητα του άλλου από κει... οπότε θα σηκωθεί να φύγει, περνώντας ανάμεσα απ' όλους...
    Άμα έχεις κόσμο γύρω σου, πάντα φτηνά την γλιτώνεις!!!
    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού