Message in a bottle

Αγαπητοί μου φίλοι,
Τι κάνετε? Εγώ βαριέμαι πολύ. Δεν έχω όρεξη να φιλοσοφήσω, να γράψω, να προβληματιστώ. Κάνει ζέστη και τα λόγια του παπά... ουπς! αυτό είναι από άλλο ανέκδοτο. Anyway, αυτή τη βδομάδα έχω κάτι χαζοσεμινάρια και θα γυρνάω σπίτι στις 10 καθημερινά. Στα καπάκια έχω έκθεση μέχρι την άλλη Τρίτη και την μεθεπόμενη βδομάδα...guess what, έχω πάλι σεμινάρια! Ο καιρός κυλάει βασανιστικά αργά μέχρι τις διακοπές. Ελπίζω να περάσατε όμορφα όσοι πήγατε στο μπλογκοπάρτυ. Εγώ βαριόμουν θανάσιμα να τρέχω στη Γλυφάδα από Χαλάνδρι. Τώρα να με δω που πρέπει καθημερινά να τρέχω στη Συγγρού.
Ναι, γκρινιάζω πάλι, πειράζει πολύ? ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!!!!

Σχόλια

  1. ΚΟΠΕΛΙΑΑΑ..ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΘΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ...ΠΟΝΑΕΙ..

    ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΕΕΕΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΠΟΤΕ...
    ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα αφήσεις αυτά με τις διακοπές. Πως θα κάνεις καριέρα αν έχεις το μυαλό σου στις διακοπές; Ε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοθ, γιατι ρε? Ο Πλαταμωνας κοντά είναι. Τα μπανακια σου θα τα κανεις. Κι εγω φετος λιγα πραγματα απο διακοπές.

    mujahedin, Καριέρα? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    Αφου ο μισθος μου δεν ειναι ακομα 4ψήφιος δεν τιθεται θεμα καριερας. Δεν μου αρκει ο τιτλος, θελω και υλικη ανταμοιβη. Τα filofax κοστίζουν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α..ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ..ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοπελιά, ειναι ενας απο τους λόγους που τρεχω στα ερημονήσια, γιατι ειναι free!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε..ΑΥΤΟ ΤΟ FREE ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΠΕΛΙΑΑΑ..ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΟΡΑΜΕ ΜΑΣΕΛΕΣ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΜΑΑΑΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διακοπές ε;
    Γι'αυτό να βρεις μία δουλειά που να συνδιάζει κ τα δύο.
    Ας πούμε "Ερευνητής Τοποθεσιών" -Location Seeker. Άκου να δεις. Είναι κάτι τύποι που πληρώνονται για να γυρνάνε σε εξωτικά μέρη και να βρίσκουν κατάλληλες τοποθεσίες για μεγάλους ξενοδοχειακούς συνεταιρισμούς. Μισθός:5000 ευρώ. Τόπος εργασίας: Χαβάη, Χονολουλού, Άγιος Μαυρίκιος, κ.τ.λ.
    Άσε, σκατοδουλειά λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ..Η' ΚΑΤΑΙΓΙΔΩΝ..
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΥΝΗΓΟΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ...ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΟΣΗ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ
    ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ?

    ΕΕΕ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ :) ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. egggod, που κανω αιτηση? :)

    Λοθ, η μαλακια πληρωνεται με τον τόνο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ου γηράσκετε, αλλ' αεί παραμένετε νέα, εσείς, διδασκόμενη... Υπομονή και κουράγιο - οι διακοπές έρχονται...
    ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. :) Δεν μπορω να πω, το σεμιναριο με αποζημιωνει, καθως μας ειπε ο κος Τζαννης, ο εισηγητης μας, οτι η εκπαιδευση δια βιου ειναι πολύ σημαντική. Απλα ο ελευθερος χρονος μας σιγα σιγα συρικνωνεται και αυτο με αποσυντονιζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. οχι δεν πειραζει που γκρινιαζεις!!!

    αααααααχ ολοι θελουμε διακοπες...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με τον καιρο που μας κανει 3 μερες τώρα, μας εχει ξενερώσει πάντως. Καλωσήρθες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού