X-pose

Μετά την δημοσίευση της στο Ciao, σας παρουσιάζω την συνέντευξη που παραχώρησα στον φίλτατο Mujahedin. Για φωτογραφίες και αυτόγραφα, απλά σκουντήστε με, μπας και ξυπνήσω! Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι: Η ελευθερία μου και μια άδεια παραλία. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί; Το ξυπνητήρι Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια; Σχεδόν καθημερινά. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι; Οργανωτική, βρίσκω λύσεις (θέλετε βιογραφικό?) Το βασικό ελάττωμά σας; Δεν έχω αυτοπεποίθηση. Προσπαθώ όμως να το αλλάξω. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια; Δεν συγχωρώ εύκολα τα λάθη, ούτε των άλλων ούτε τα δικά μου. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο; Με την Πυθία (!) Sex, drugs & visions. :P Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα; Αυτοί που ξεκινούν από το μηδέν και πετυχαίνουν με θεμιτά μέσα, χρησιμοποιώντας τα χαρίσματα τους. Το αγαπημένο σας ταξίδι; Στο νοτιότερο άκρο της Ευρώπης.... Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; Τομ Ρόμπινς Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα; Την ειλικρίνεια ... και σε μια γυναίκα; Τον δυναμισμό Ο αγαπημένος σας συνθέτης; Aphex Twin. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους; Δεν το έχω κάνει ποτέ! Το βιβλίο που σας σημάδεψε; Ο Καπεταν – Μιχάλης του Καζαντζάκη. Πήγαινα Δημοτικό όταν το διάβασα (3 φορές). Ζούσα ακόμα σε έναν κόσμο ονειρικό και αισθάνθηκα στο πετσί μου την σκληράδα της ζωής. Η ταινία που σας σημάδεψε; "Συνηθισμένοι άνθρωποι". Η απομυθοποίηση των γονιών μου Ο αγαπημένος σας ζωγράφος; Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με την ζωγραφική. Από μια ταινία που είδα, ξεχώρισα τον Jackson Pollock. Το αγαπημένο σας χρώμα; Μπλε! Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας; Ότι έφυγα με τσαμπουκά από το σπίτι και δεν γύρισα ποτέ πίσω τρέχοντας, παρ'ολες τις αντιξοότητες που συνάντησα. Το αγαπημένο σας ποτό; Negroni. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Δεν σπούδασα. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα; Την έπαρση των ανθρώπων. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία; Να χαβαλεδιάζω με παρέα. Ο μεγαλύτερος φόβος σας; Η σκλήρυνση κατά πλάκας. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα; Για να καλύψω τα επαγγελματικά μου νώτα. Ποιο είναι το μότο σας; Ποτέ μην λες ποτέ. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε; Στον ύπνο μου. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει; Αν θα ξαναζήσω. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό; Μου βγαίνει η κούραση μιας έντονης επαγγελματικής σεζόν. Είμαι λίγο στον αυτόματο. Λοθ, Crazy chef, egggod, it is & asteroid, ξύστε τα μολύβια σας.

Σχόλια

  1. Καλά... δε χρειάζεται να σου πω πως δε θα παίξω, το ξέρεις ήδη...
    Αυτό που με χάλασε ήταν η απάντηση στο "Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;"
    Δηλαδή με απεχθάνεσαι ρε? Καλά σου! εμένα στα παπαράκια μου γιατί είμαι ο καλύτερος... εσύ χάνεις αχαχαχαχα φιλάκια και κοίτα να έρθεις το βράδυ μη σε σπάσω... σματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε, ειπα να δοκιμασω, μπας και αλλαξες γνωμη!
    Οταν η επαρση συνοδευεται απο σηκωμενο φρυδι & μυτη, εγω κατεβάζω καντήλια! :)

    Οτι εισαι ο καλυτερος το ξερουμε (σλουρπ, σλουρπ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Lee, ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλά τόχω παίξει ήδη το παιχνίδι, πριν από 2-3 μέρες.

    Το ότι δεν έχεις αυτοπεποίθηση δεν το πολυπιστεύω, πάντως. Αλλιώς, δεν θάφευγες από το σπίτι, με τέτοιο τρόπο - ριζική κίνηση αυτή. Σε κάθε περίπτωση, το κρύβεις αρκετά καλά, πάντως.
    Επίσης, μπορώ να σε βεβαιώσω ότι κι αν ακόμα δεν έχεις σπουδάσει, τόχεις αντισταθμίσει τόσο με διαβάσματα, βιώματα κ.λπ., ώστε, σε προσωπικό τουλάχιστον επίπεδο δεν τόχεις σίγουρα ανάγκη!
    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορώ να έχω ένα αυτόγραφο;
    Καλή φάση οι συνεντεύξεις, ε;
    I like.

    Και να σε πω:
    Το ντουζ δεν έχεις κάνει ποτέ ή το σφύριγμα;

    όποτε θες εσύ κουκλάρα μου ο καφές!

    (θα προτιμούσα σκ, αλλά οκ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ..ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΕΧΩ ΓΑΜΟΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΓΑΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΗΗΗΗΗ
    ΠΑΝΤΩΣ ΗΣΟΥΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ....ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Thnx για την πρόσκληση αλλά θα ακολουθήσω στα χνάρια του itis. (Ναι, γιατί είμαστε κ οι δυό κρυπτο-ψωνάρες).

    Μουτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θες να μας πείς οτι δεν φοβάσαι τα Ορκς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΟ ΣΗΚΩΜΕΝΟ ΦΡΥΔΙ ΠΟΥ ΑΠΕΧΘΑΝΕΣΕ ΞΕΡΩ ΞΕΡΩ......ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ, ΕΙΝΑΙ ΤΙΚ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΟΥ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΛΕΕΙ.
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΛΕ ....ΚΟΙΜΑΣΑΙ Η ΤΡΕΧΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΤΑΚΙΑ?????ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ....ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εεεεε...οοοοοο ηρθε ο οτες στο σπιτι....πστν μεχρι νεωτερας))

    κουμπαρα δεν δινω συνεντευξεις σε κουτσομπολιστικα.....παλιοκουτσομπολα!!!!(και βρωμοπερίεργη επίσης) φιλια στο κουμπαρο λεμεεεε και καλο κουραγιο συντροφισσα)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σορρυ για τις απουσιες, αλλα επηζα μεχρι και το Σάββατο, και οπως καταλαβαινετε την Κυριακή ειμουν σαν το ζομπυ.

    Λοιπόν,

    asteroid, δυστυχως μεγαλωσα σε μια οικογενεια που δεν ακουσα ποτε ενα μπραβο, το αντιθετο θα ελεγα, αχρηστους μας ανεβαζαν, αχρηστους μας κατεβαζαν. Στη πορεια της ζωης μου βεβαια, καταλαβα οτι μπορω να καταφερω πραγματα, αλλα δυστυχως τα βιωματα μενουν.

    Αργυρένια, για αυτο δεν ξαναβγηκες μαζι μας για καφέ? Βρωμουσαν οι πατουσες μας? :)
    Απλα, ως υπερ-φαλτσα που ειμαι, σεβομαι τα τυμπανα των άλλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοθ, αντε γιατι μας ελειψες!
    Παντα ειλικρινεια. Αφοπλίζει :)

    egggod, Πφφ... θα στην κανω προσωπικα την συνεντευξη, την Παρασκευη. Θα γινει τελικα η παράσταση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. mujahedin, μου εχει ψιθυρισει ο Γκανταλφ καναδυο ξορκια και τους τρωω λάχανο! :)

    mimia, Το φρυδι ειναι ψηλη/μελαχροινη, προς αποφυγη παρεξηγησεων....
    Αντε να τελειωνουμε και με τις "υπηρεσιες" για φέτος, δεν μπορω άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κουμπάρεεεεεε, σε χασαμε ρε αδερφε, μας εφαγε η "καριερα" μη χεσω... αντε καλοριζικη η γραμμη, σε θελω με δυναμικη επιστροφή.
    Φιλάκια :)
    Αντε να βγαλει ο μικρος διπλωμα, μπας και ερθουμε καμια βολτα. Σκυλάκια δεχεστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
    Με την Πυθία (!) Sex, drugs & visions"


    Χαχαχα! Είσαι τρελοκομείο κ σε πάω... :P Που χάθηκες εσύ, όλα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. :):)
    Καλά είμαι, εχω παθει οξεια βαρετίτιδα, αλλα αρχισα αντιβίωση!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλά έκανες και αναδημοσίευσες τη συνέντευξή σου, γιατί το ciao εξαντλήθηκε με το που κυκλοφόρησε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σοβαρά τώρα, είσαι πολύ τυχερή lee μου, πρέπει να σου πω.. η απόλυτη ευτυχία σου είναι πολύ κοντά σου..
    (ιδίως αν μένεις προς βουλιαγμένη ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Tι εννοεις καλέ? Εχασα κάτι? Βουλιαγμένη? Βοήθεια, βυθίζομαι?

    Μετάφραση πλιζ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χαχαχα! αστειάκι ήταν, εννοούσα ότι αφού έχεις τον Α. και τον σκύλο σου, είσαι κοντά στην ευτυχία, και ότι αν έμενες βουλιαγμένη ας πούμε, θα είχες και την παραλία σου κοντά.κοντά μεταφορικά και κυριολεκτικά δηλαδή.
    χμ.. δεν είναι και πολύ αστείο τελικά, με το δίκιο σου απορείς ;)
    φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πετυχημενο ηταν, απλα δεν το συνδιασα με την παραλία! :)
    Παρασκευη τι κάνεις? Θα πιουμε καφε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. (Η ΚΑΚΙΑ ...ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΑΛΙ)
    ΜΜΜΜ MH BΑΛΕΤΕ ΚΩΛΟ ΜΕΣΑ ...ΟΛΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΕΙΣΑΣΤΕΕΕ

    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ε, να παμε για κανενα καφε γιατι ολη τη βδομάδα (και το ΣΚ) πήζουμεεεεεε. Το coffe therapy ειναι απαραιτητο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αχ την Παρασκευή έχω ήδη κανονίσει, θα πάω στο μουσείο της Ηρακλειδών (να τιμήσουμε την παγκόσμια μέρα των μουσείων που θα είναι) και μετά για καφέ.. ελπίζω την άλλη Παρασκευή να πάτε και να έρθω..να κάνουμε το coffee therapy παρέα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αλήθεια; κι εμένα.. :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έλα ρεεεεε. Τι έγινε; Χαθήκαμε! Έχω πήξει κ γω λίγο γιατί ετοιμάζουμε την αυριανή (σημερινή) παράσταση. Είναι open κ όποιος βρει θέση μπαίνει, οπότε αν γουστάρετε... Επειδή όμως αν πάτε για καφέ κωλόπαιδα εμείς δεν θα μπορέσουμε να έρθουμε κ επειδή μας έλειψε τζούρα από τα happy μούτρα σας, τι λέτε για Σάββατο; Αν όχι, next week.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημερα!
    Το στερητικό ειναι αμοιβαιο :)

    Θα σου τηλεφωνησω να συνεννοηθουμε. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κι εμεις που σπουδαζουμε τι καταλαβαμε..! τιποτα απολυτως!!! Περισσοτερες πιθανοτητες εχω να βγαλω λεφτα ανοιγοντας περιπτερο ή οδηγώντας ταξι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το κομμωτηριο που το βαζεις?
    Πιο πολλά θα εβγαζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πόσταρε μη σου σπάσω τα μούτρα
    :0

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού