Στα κρυφά...


Γεια σας! Με λένε Μιλού και σας γράφω κρυφά από το laptop της μαμάς μου. Έχω βαρεθεί τη ζωή μου εδώ στην Αθήνα και περιμένω πως & πως να πάμε διακοπές. Έχω να πλατσουρίσω στη θάλασσα από πέρσι τέτοιον καιρό. Αυτοί οι υπολογιστές είναι μεγάλη μαλακία λέμε. Ο μπαμπάς ξημεροβραδιάζεται να γράφει μουσική και η μαμά να γράφει ιστορίες για αγρίους. Έχουν και ένα κακό πράγμα που λέγεται δουλειά και λείπουν 9 ώρες τη μέρα. Μόνο στις διακοπές τους ευχαριστιέμαι να με φροντίζουν και να με παίζουν όσο θέλω. Μου τη σπάει βέβαια το καράβι που ταξιδεύουμε συνήθως, αλλά μετά με πάνε με ταξί μέσα στη χλίδα. Μοναχοπαίδι βλέπετε. Ευτυχώς δεν τους έχει κόψει να μου πάρουν σακίδιο και κουβαλάνε εκείνοι τα πράγματα μου. Δυο πράγματα μου τη δίνουν πριν τις καλοκαιρινές διακοπές: το εμβόλιο και το μπάνιο. Αφού θα πλυθώ στη θάλασσα καλέ, γιατί με βασανίζετε?
Ωχ! Φεύγω τώρα, νομίζω ακούω τη μηχανή του μπαμπά να έρχεται από το δίπλα τετράγωνο. Θα τα ξανα(γαβ)πούμε.

Σχόλια

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΑΑΑΑΑ!
    ΟΛΟ,ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ Η ΨΥΧΟΥΛΙΝΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανε κλικ στη φωτο για χορταστικο ζουμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΤΕ ΠΑΛΙ!
    ΑΑΑΑΑ Η ΧΟΝΤΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!
    ΜΙΛΑΜΕ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ!
    έκανα χορταστικό ζουμ και πήγα να πέσω κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το διαβαζω κρυφα να μη με παρει χαμπαρι ο δικος μου... Αναγκαστικα θα τον αφησω πισω, πρωτη φορα για τοσο και τον εχω αγχος , αλλα τι να κανω? Ειμαι σιγουρη οτι θα μου κραταει μουτρα οταν γυρισω...
    :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΕΟΣ..ΒΡΗΚΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΨΑΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΟΟΟ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΓΑΤΕ ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΥΡΤΑΣ..ΑΓΡΟΙΚΟΙ...ΠΦΦΦΦΦΦΦΦ

    ΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
    ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tamara, να υποθεσω μιλας για τον σκυλακο σου. Αν μεινει σε χερια που τον αγαπανε, θα μετριαστει η λυπη του... :)


    loth, πιστευω οτι δεν ειναι η τελευταια φορα που γραφει. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΩΡΑΙΑ ..ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΘΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΣΠΡΩΧΝΕ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟΠΙΤΑΚΙΑ...
    ;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τετοιες θειες ειστε ολες, που θα μου την ξαναπαχυνετε! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΦΦΦΦΦΦΦΦ...ΕΝΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕ..
    ;)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι ναι μωρε και τετοια....
    μη μασας...(αλλωστε κανεις διαιτα))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αστα θείε, με βασανιζουν εδω και 3 μήνες με μια παλιοτροφη που αδυνατιζει και εχω χασει απο αυτην την υπεροχη κορμαρα 5 κιλά! Χτες ετρωγαν και αρπαξα κρυφα μια τηγανητη πατατα. Εσυ που εισαι σεφ δεν μπορεις να μου φερεις τίποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλήθεια, μόνη της το έγραψε αυτό;;;
    χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εννοειται! της ειχα κανει μαθηματα τυφλου συστηματος πριν κανα δυο χρονάκια.. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. άντε κοριτσάρα μου, ο μπαμπάς και η μαμά παίρνουν άδεια και θα σε πάνε διακοπούλες χοντρούλααααα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. λοιπον την ωρα που θα τρωνε θα τους κανεις ψυχολογικο πολεμο λεγοντας τους οτι πρεπει να κανουν διαιτα και πως θα βγουν στην παραλια ετσι και τετοια, θα τους κοπει η ορεξη και θα μεινουν ολα για σενα)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kary, μην την λες χοντρουλα θα της μεινει κομπλεξ! :Ρ

    CC, δεν καταλεβες, ο ψυχολογικος πολεμος ειναι ψωμοτυρι για εκεινη. Το εχει σπουδασει το αθλημα. Ψηλε γιατι δεν κατεβαινεις Γαυδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κουκλαρισάσι
    τζιτζιρίνι
    πιπιλίσι
    κουρκαλινάκι μου
    τσιλασάσι

    Ε, τι να πω; Έλιωσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαθαινεις ξενες γλώσσες?!
    Ποτε γυρνας ρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού