Hot Synch

Μένω Χαλάνδρι και εργάζομαι στην Ανθούσα. Όπως και να το κάνεις, δεν έχω νιώσει τόσο στο πετσί μου τον καύσωνα. Είμαι τόσο σχετική όσο ένα κοάλα με το κυκλοφοριακό της Πατησίων. Χτες λοιπόν ήταν να κατεβούμε στο Synch, στο Γκάζι. Ήθελα να κατέβω νωρίς, να σουλατσάρω στα διάφορα stages, να χαζέψω τα δρώμενα.
- Είσαι τρελή? Μου είπε ο Α. Να πέσει ο ήλιος και μετά. Δεν βγαίνω έξω με αυτή τη ζέστη.
Τον κοίταξα καλά – καλά. Θα καταλάβαινα όμως σε λίγο. Κατά τις 9 φύγαμε. Με το που στρίψαμε με τη μηχανή Μεσογείων, ήρθε το πρώτο κύμα.
- Τι έγινε ρε?! απόρησα. Ρε Α. στο φούρνο με αέρα μας έβαλαν και μας ψήνουν? Νιώθω σαν κουλουράκι.
- Δεν στα έλεγα εγώ? Κάτσε και θα δεις παρακάτω.
Τέρμα Μεσογείων και αρχές Αλεξάνδρας. Ανοίγω το κράνος και έρχεται το δεύτερο κύμα.
- Εντάξει, του λέω, τώρα έχει ανοίξει το γκριλ. Αρνίσιο παϊδάκι με ολίγον λίπος. Ένιωθα τα μάγουλα μου να ξεροψήνονται. Μόνο οι χαρακτηριστικές γραμμές της σχάρας έλειπαν. Ένιωθα το μυαλό μου να εξατμίζεται.
Κι εκεί που έλεγα “δεν θα το αντέξω αυτό”, πιάσαμε Πεδίον του Άρεως.
- Φιλαράκι ανάσανα! Δεν το έλεγα στον Α. αυτό. Στο δασάκι το έλεγα.
Το κοίταξα θλιμμένη. Μου ήρθε στο μυαλό η Πάρνηθα. Αυτομάτως έχασα κάθε κέφι.
Όταν έφτασα έξω από την είσοδο του Synch, ήρθα και ταυτίστηκα με τα “βρώμικα” που ψήνανε απέξω.
Τα μπιτ που βάραγαν από μέσα με ξεμυάλισαν για λίγο. Ωραίος χώρος, καλύτερα από πέρσι που ήταν τόσο μακριά, άψογοι οι Front 242 live, αλλά πιο πολύ τα έσπασα με τον φίλο του Α., τον Harri που έπαιζε στην τέντα, παρά τα 40περίπου χρονάκια του. Respect!

Σχόλια

  1. ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ...ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ..ΠΛΕΟΝ..
    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα σου ελεγα "δεν εχεις ιδεα για τι ζεστη μιλαω", αλλα μενεις Λαρισα.... Ξερεις πολύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αστα! και μεχρι το περιπτερο που παω για τα βασικα, πολυ μου ειναι...
    μονο μεταμεσονυχτια κυκλοφορουμε πλεον...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να σου πω!
    Η φωτογραφία πολύ με εκφράζει!
    τι πάθαιναν τα αγοράκια όταν τα φίλαγε η Ρογκ στους x-men; ε! αυτό! ρούφηγμα ζωτικότητας και αφυδάτωση στο έπακρο...γεια τώρα! πάω να ψοφήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. tamara, δεν ειναι κακο και το μεταμεσονυκτιο, αρκει να μην ηταν αναγκαιο... Διακοπες δεν εχει φετος? :)

    karyatida, η μλκια ειναι πως εμεις δεν ψοφαμε απο φιλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. E εντάξει, το Χαλάνδρι δεν είναι και Παρνασός...
    Πόση διαφορα θερμοκρασίας να χει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εχει, εχει ...ευτυχως, γιατι δε μας βλεπω καλα...μετραμε μερες !(εχουμε χωσει και κατι εκθεσουλες στη μεση να μη ξεχνιομαστε...)
    Εσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί τον υποτιμάς καλέ έτσι τον Λίβα; Γλωσσόφιλα με ανάσα δράκου! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κολοκύθι, Οταν μενεις σε γειτονιες με κηπους ξεχνας τον τσιμεντένιο φουρνο που λεγεται Αθήνα. Μεχρι τα 25 έμενα στα Πατήσια και ξερω τη διαφορά. Δεν ειπα οτι μενω στον παραδεισο, αλλα τις θερμικες νησιδες τις εχεις ακουστα? Δυστυχως υπάρχουν αναμεσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. tamara, ναι 3 Αυγουστου αφηνω το καμινι! Εχω ηδη στησει τη καινουρια μου σκηνή στο σαλονι και μαζευω εκει τη πραματεια μου μεχρι να πακεταρω. it is δεν θελω σχολια...

    karyatida, ξερεις οτι δεν ειμαι τυπος της μυθολογίας, οπότε δεν με... ψηνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το συνκ πήγε τεχνόπολη φέτος, ε; είχα πάει στο πρώτο... αλλά τώρα δεν παίζουν λεφτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. yo!, ναι, αυτο με τα λεφτα ειναι ενα (σοβαρο) θεμα. Φετος πηγα μονο Beastie Boys (τρελη επιτυχια...) και την μια μερα του synch. Μεχρι εκει είμαι.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι γεια σας...
    Από τη μεταφορική παίρνω...
    Ναι, για εκείνο το container με τα είδη camping...
    Ναι, ναι, για πάνω από 400 κιλά κάνουμε έκπτωση...

    Δεν παλεύεται η ζέστη... Δεν παλεύεται η αθήνα με τίποτα...
    Σήμερα πήγαινα την εθνική αθηνών λαμίας και έβλεπα τον ουρανό να είναι καφέ... μέσα σε αυτρόν τον αέρα υποτίθεται πως ζούμε...
    Καραφλά βουνά παντού... έχουμε να φάμε καρκίνους τα επόμενα χρόνια με τη σέσουλα...
    Καλούς ψόφους σε όλους μας... φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ντάξει εγώ δεν μιλάω για ζέστη,καθ' ότι εδώ μας ξέχασε το καλοκαίρι φέτος,ένα μόνιμο Νοέμβρη έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φαιη, δεν πιστευω να προπονεισαι στο κολύμπι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eutuxws edw pou menw o dikos mas kauswnas einai drosia gia esas!kai oi koubertoules stand by.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. verthere, τυχερουλα! :)
    Που εισαι δηλαδή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού