Back to...?

Και που έφυγα τι κατάλαβα, πάλι εδώ επέστρεψα, στην ίδια δουλειά, στα ίδια καλουπια, με τα ίδια σκατα, ίσως και χειρότερα. Ναι, ωραία πέρασα, δυο γεμάτες βδομάδες νανουριζόμουν από το κύμα, αντί για σκαλιά είχα βράχια, είδα το πιο κουλό πεφταστέρι της ζωης μου, περπάτησα σε αμμολόφους απέραντους και γέμισα με την ησυχία της φύσης, ούτε κόρνες, ούτε τιβί, ούτε μαλάκες που ψάχνονται για καβγά. Μπήκα κι εδώ μέσα, είπα δεν έχω κέφι να γράψω, ούτε να διαβάσω, αλλά σιγά-σιγά το έκανα, μπήκα στους φίλους μου που γράφουν γιατί σκέφτονται και νιώθουν, αντίθετα με άλλους που γεμίζουν το κενό τους με λέξεις, ψέματα και βρισιές. Δεν είναι εύκολο να είσαι χτες στο ζενιθ των διακοπών και σήμερα στο ναδιρ της δουλειάς. Το «σύνταξη στα 18» φαντάζει υπέροχο, έχουν περάσει όμως και 15 χρόνια από τότε, πότε θα πάρω απόφαση ότι θα δουλεύω μέχρι να πεθάνω? Μην φοβάστε, δεν κρατάει πολύ η βύθιση μου, αύριο θα φέρω φωτογραφίες και θα ξαναχαμογελάσω.

Σχόλια

  1. MIA ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ..ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΛ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΨΩΜΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ...ΧΙΧΙ

    ΜΗ ΣΚΑΣ..ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕ
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρε να δουλέψουμε, αλλά γίνεται σε κάτι που να γουστάρουμε τρελά; εμένα αυτό με προβληματιζει!
    μη μασάς ζουζούνα, οι Παρασκευές πλησιάζουν!
    φιλάκια πολλά πολλά!
    ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νομιζω οτι πρεπει να παρουμε αποφαση οτι οσο χρησιμοποιουμε το ρημα δουλευω χρις χαμογελο, ποτε δεν θα μας αρεσει η δουλεια..Μια ομοιοπαθης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βιλκόμεν αγαπητή μου! Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά! Και μην γκρινιάζεις. Διακοπές-διακοπές-διακοπές... Δεν βαρέθηκες; Άντε να χειμωνιάσει να μιζεριάσουμε, να γουστάρουμε!

    Σημείωση: Η δουλειά είναι εξ ορισμού κάτι κακό. Αν ήταν καλό, δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε να δω φωτογραφίες για να μπορέσω να σου πω με υποχθόνια φωνή: I know what you ate last summer! μουχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. lifewhispers, το χαμογελο το εχουμε συνηθως, στην ορεξη για δουλειά τα χαλαμε λιγο...

    mujahedin, εσυ ποσες μερες πηγες διακοπες? εμενα παντως δεν μου εφτασαν. Θελω κι αλλο! Και παρεπιπτοντως, τρελλαινομαι για χειμώνα.

    it is, I know what you ate in Volos. And that you fell in love with a chef... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχουν περάσει 15 χρόνια από τα 18 αλλά το κάμπινγκ... ΚΑΜΠΙΠΝΓΚ! Γι αυτό σε πάω... και γι αυτό λέω ότι είσαι μούτρο! :P

    welcome baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!!!

    και που σαι... είναι γαμάτος ο χειμώνας λεμε!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελα ρε, που εισαι?! :)
    Που να με εβλεπες και εκει, σαν το κατσικι ετρεχα.
    Συμφωνω με τον χειμώνα, τον γουσταρω με χιλια, αλλα μου επεσε λιγο βαρυ να ειμαι τη μια μερα στη Γαυδο και την άλλη πισω απο ενα γραφειο. Μου πέρασε ήδη πάντως. Γραψε κανενα ποστ ρε, το εχεις ριξει στη μουσική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού