Άγονη γραμμή 2007




Ξανά λοιπόν στο αγαπημένο μου νησί,
να χαζεύω τους πανέμορφους κέδρους με τα εξωπραγματικά σχέδια τους...





















...την φύση να οργιάζει.....






...ενα βράχο να με φερνει πιό κοντά στη Σελήνη...






...αμμουδιές για εξερεύνηση...










...ή και για δημιουργία...











...μιά εστία...




...με καταπληκτικά αποτελέσματα...























...και εκεί, κάτω απο τον ήλιο...






...ανθρώπους να χαλαρώνουν με τον δικό τους τρόπο...












...χωρις αγάπη όμως, τίποτα δεν θα ηταν το ιδιο.


Σχόλια

  1. ΟΚ..ΑΚΟΥΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΤΟ ΑΜΕΛΙ..ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ BLOG ΣΟΥ..
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ..ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΩ..ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ..
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) Eιδες που ολοι χαμογελαμε σημερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχες φωτογραφίες.
    από εχθές ήθελα να σου αφήσω σχόλιο και δεν μπορούσα.
    τα δένδρα είναι θέμα τρελό για πίνακες!
    ζηλεύω >:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ειχα κλειστα μεχρι να τις φορτωσω ολες. Τωρα ανοιξαμε και σας περιμεναμε! :) Εφερα πισω μερικα ξυλαρακια, ειναι απίστευτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ..ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ..
    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :) Ολες οι ερωτευμενες ματιες ειναι ομορφες. Μεσα κι εξω.
    .
    .
    .
    .
    Μα που ειναι αυτος ο it is να σχολιασει τα φαγιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Loth ζωγραφίζεις σήμερα!
    Lee τα ξυλαράκια τα θέλω δικά μου! μην τα δωσεις στον ψηλο,...ωρες ωρες ειμαι πολυ παρτακιας!
    φιλουνιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και παρτακιας και πατατακιας. Την πατησες! Θα τα κρεμασω στο σιδερενιο δεντρακι που εχω στο σαλονι μου. :Ρ Αντε, μπορει να σου δωσω κανενα, αν με αφησει ο Αντρεας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΤ IS ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ''ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ'' ΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΕΝΟ ΨΩΜΑΚΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πάντως τα πατατάκια δεν με αρεσουνε!
    ...μόνο με μπυρόνια!
    την πάτησα ε;;;;
    χμμμμμ...."όταν εσύ κοιμόσουν" σοφός τίτλος!
    νιαχνιαχνιαχνιαχ!
    Η Μιλού, σόρυ κιόλας, είναι η καλύτερη!
    αααααααααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλε η κοπελα ηταν δασκαλα γιογκα, μην κατηγορεις τα ψωμακια της. Εκτος αν το λες για να ανοιξεις την ορεξη του φιλου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ....ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ ΧΕΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΤΗ ΓΙΟΓΚΑ..ΙΤ IS ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ..ΘΕΛΩ ΤΟ ΦΤΥΑΡΙ ΛΙΙΙΙΙΙΓΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΩΧ! Έπαθα πλάκα τώρα!
    Αν ο τύπος στην τελευταία φωτό είναι αυτός που φαντάζομαι, τουλάχιστον σε αυτήν τη φωτογραφία μου θυμίζει καταπληκτικά εμένα (!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε υπνωτισα, σε απηγαγα, σε κουβαλησα στη Γαυδο και σε εβγαλα φωτο! Μετα απο 3 μερες ξυπνησες! :):)
    Το μουσακι μπορει να το εχεις, αλλα το φρυδι του δικού μου ΔΕΝ παιζεται!
    Και (το ξερω, ειμαι κουραστικη) θα μπορουσες να εξακριβωσεις με τα ιδια σου τα ματια τις οποιες ομοιότητες ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙς ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αστειεύεσαι αν πιστεύεις ότι δεν έχω φρύδι! Μαζί με την μύτη μου, είναι το Νο1 χαρακτηριστικό και καμάρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μου αρέσει αυτή η περίοδος στη μπλογκόσφαιρα, λέμε όχι στα ποστ για εκλογές και μετατρέπουμε σε καταπληκτικά άλμπουμ τα μπλογκς μας.

    η τελευταία φωτογραφία ήταν η καλύτερη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εκλογες? Στα τελευταια καταστιχα.

    Η φωτογραφια μπηκε την τελευταια στιγμη. Μαλλον εκανε θραυση :)

    Καφεδάκι πότε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εεεεεεεεεε...συγνώμη που ενοχλώ αλλά...

    ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΖΕΤΕ ΚΑΦΕΔΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ ΕΕΕΕΕ???


    εεεε...και καλημέρες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σε εχω κανει χρυσό να κατεβεις να τα δεις και μονος σου, αλλα εσυ τιποτα. Ποτε θα σε δουμε ρε φίλε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού