Τι επαγγελεστε?

- Καλημέρα σας, από την εταιρεία **** σας τηλεφωνώ.
- Μάλιστα.
- Εκκρεμεί το υλικό που θα μας στέλνατε για την 4χρωμη καταχώρηση σας στον κατάλογο της έκθεσης που συμμετέχετε τον Ιανουάριο.
- Α, ναι
- Ε, έχετε κάτι έτοιμο?
- Α, δεν ξέρω, εγώ είμαι εδώ στην Κρήτη (!).
- Ννννναι...
- Παρτε την ξαδέλφη μου που ασχολείται με αυτά, Αθανασίου την λένε, από Καλλιθέα...(!!)
- Μηηηπως θα ήταν εύκολο να μου δίνατε κι ένα τηλέφωνο? (που να ψάχνω τώρα Καλλιθέα, είναι και μεγάλος δήμος...)
- Γραφτε: 210*******
- Κυρία Αθανασίου μου είπατε...
- Όχι, ζητήστε την κυρία Γρίβα.(!!!)
- Μάλιστα, ευχαριστώ.

My job is soooo challenging.
Να χεσω και τα σεμινάρια τηλεφωνικής επικοινωνίας που έκανα....


Σχόλια

  1. να φανταστώ το σήκωσε κάποια κυρία παπαδοπούλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..που ζουσε στο Μαρουσι.:Ρ

    Οχι, ενταξει, με την γυναικα συνεννοηθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛ.ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ..

    -ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ..
    -ΜΜΜ..ΤΟ ΠΑΛΙΟ?ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑΜΕ ΔΥΟ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ..
    -????!!!!##$@@@@???

    ΥΓ.ΔΕ ΘΕΛΩ ΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμ, αφου απο εκει ηταν, τι να κανω? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ξεχασα ρε! Συνεχισα το στορυ. Το τελος του Κοσμα δεν εμελε να ειναι η φυγη...
    (σαν τρειλερ δεν ακουστηκε αυτο?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑΛΑΚΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΒΗΧΩ ΣΑΝ ..ΟΥΣΤΗΣ..ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΡΙΞΩ ΜΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΟΥΤΑΡΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΙΚΟΛΑ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ..ΑΝΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΥ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΠΑΛΛΑ???ΠΟΙΑΝΟΥ ΚΟΣΜΑ ΜΩΡΕ? ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΕΝΝΟΕΙΣ!!ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχει προσβαση ο Φιλ στον Δημόκριτο? Για δουλεψε το λιγο...! Αν και δεν θα μεινουν ουτε τα ποντικια, μονο οι κατσαριδες του cslakona! :ppPPPppPPPp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το διορθωσα στο δικο μου, στα σχολια πρεπει να σβηστει και να ξαναπεραστει... Καλα μωρε, μη φωναζεις, χτες στις 11 το βραδυ το εγραφα και ειχα χαζεψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 1)ΔΕ ΦΩΝΑΖΩ ΑΚΟΜΑ!!!
    2)ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΠΟΝΤΙΚΙΑ..ΤΕΛΟΣ!!ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΠΕΘΑΙΝΩ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ..ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΟΥ!!
    ΥΓ.ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απαπαπα! Τι χαπια παιρνεις ειπαμε?! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΑ..ΠΙΣΩ ΕΙΣΑΙ ..ΣΠΡΕΥ ..ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aaaa, σνιφαρεις δηλαδη! Ετσι εξηγουνται ολα... :ΡρρΡΡρρΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γενικά με το τηλέφωνο έχουν γίνει απίστευτες ιστορίες ...υπάλληλοι με πελάτες , φάρσες μεταξύ του προσωπικού..πολύ υλικό.. στο τηλέφωνο μπορώ να συγχωρήσω την άγνοια και τη δικαιολογία, γιατί το ζω καθημερινά, αλλά τη βλακεία και το ψέμα ποτέ...
    1ο παράδειγμα:
    Μετά από πολλά τηλ. για να μιλήσω με τον αρμόδιο του ΟΤΕ με παρέπεμψαν σε μια κυρία
    "miga" : κυρία μου θε ήθελα να σας αναφέρω μια βλάβη που παρουσιάστηκε στη γραμμή ADSL του ΟΤΕ..
    "αρμόδια κότα": καλέ τι είναι αυτό πρώτη φορά το ακούω
    "αγανακτισμένη miga": εργάζεστε πολλά χρόνια στον ΟΤΕ?
    "αρμόδια κότα": 15
    " miga": φαίνεται!!

    2ο παράδειγμα
    miga συνομιλεί με τεχνικό
    "miga" : έλα ρε Γ. που είσαι από το πρωί σε παίρνω τηλέφωνο..
    "φευγάτος τεχνικός": γιατί? τι έγινε?
    "miga" : δεν έχω internet, δεν έχω e-mail, δεν δουλεύει τίποτα ...
    "τεχνικός": Άσε τι πάθαμε .. δεν τα έμαθες? δεν άκουσες ειδήσεις? έπιασε φωτιά στη Βαλτιμόρη(!!!!) και δε δουλέυει πουθενά το ίντερνετ.....!!!
    μαλάκας η miga για άλλη μια φορά...
    τα καλό είναι να μη χαλιέσαι, να γελάς με όλα αυτά..
    καλημέρα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. miga, αστα να πανε, τι μεθυσμενοι που δεν καταλαβαινες τι ελεγαν, τι στοκοι που δεν καταλαβαιναν τι τους ελεγες, μια ομορφια....

    Καρυατιδα, κομπλε σου λεω, συνεχιζω και σημερα :(

    Crazy chef, πολλα βερυκοκα, λες να φτιαξουμε καμια μαρμελαδα? Φιλιάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. A challenging job, dealing with the mentally challenged... :p
    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καπως ετσι, ασε με, εχω τα διαολια μου με τους αχρηστιδηδες...:S

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού