milou is back!


Γεια σας φίλοι μου! Καιρό έχω να σας δω σπίτι και ανησύχησα.
Όλα καλά? Ελάτε καμιά βόλτα, βαριέμαι μόνη στο σπίτι με τους γονείς, μπλιαχ!
Χτες με είχαν πιάσει οι σπαρίλες μου και έπαιζα το παιχνίδι “Ακολούθησε την”.
- Γυρίζει σπίτι η μαμά? Από πίσω εγώ.
- Πάει για κατούρημα? Την παρακολουθώ.
- Συμμαζεύει το σπίτι? Μετράω τα βήματα της.
- Σκουπίζει με την παρκετέζα τις μαεστρικά σκορπισμένες τρίχες μου? Δεν χάνω γωνια.
- Τρώει και δεν δίνει? Μαύρο φίδι που την έφαγε.
Προτιμώ όμως κοσμοσυρροή, τζάκι και (εννοείται) παιχνίδια που να περιλαμβάνουν μπαλάκια και ακροβατικά. Σκεφτείτε το. Σας περιμένω. Γουφ!

Σχόλια

  1. μιλού σόρρυ... αυτό το σκ θα πάμε να δούμε μια άλλη σκύλα... :p είναι κι αυτή μοναχούλα μωρέ και έχουμε να τη δούμε πολύ πολύ καιρό... πες στο αρσενικό αφεντικό σου τον Α... ΣΚΑΣΕ! ΣΚΑΣΕ! θα καταλάβει... φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλα φιλακια και σνιφσνιφ στην σκυλιτσα. Σκασε δεν μπορω να πω στον μπαμπα μου, τον αγαπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από μένα θα του το πεις... με αγάπη του το λέω κι εγώ έτσι κι αλλιώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απο αυτα που ακουει,
    εχει κατεβασει τα αυτια! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. IT IS:EXMMMM...ΣΚΥΛΑ???
    ΤΙ ΤΙΜΗΗΗΗ..!!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΔΑΓΚΩΣΩΩΩΩΩ ΣΠΙΟΥΝΕΕΕΕ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΦΙΜΩΤΡΟ ΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ ΛΕΜΕΕΕΕΕ ΧΑ!

    LEE:ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ???ΘΑ ΞΕΡΩ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΝ ΘΑ ΜΟΥ ΦΥΛΑΞΕΙΣ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ!!!!!!ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΧΜΜΜ..ΟΧΙ ΜΕΣ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ..ΑΠΕΞΩ ΕΝΝΟΩΩΩΩΩ
    ΥΓ.ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΨΕΤΕ ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. επίτηδες το κάνεις! Δε μπορεί,!
    βλέπετε αλλά δεν αγγίζετε!
    milouloulouka μουουουουου! αααααααααααα!!!!

    κακούργα μαμά της Milou, μας βασανίζεις!!! :)))
    φιλούνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. loth, τωρα δεν θα κανω συνειρμο τζακι-κουτσουρο, αυτες ειναι δουλεις του e-tease!!! :pPppPPPp
    NA ΕΡΘΕΙΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!

    Καρυατιδα, μετα απο τοσες εμφανισεις μου, νομιζα οτι τωρα πια θα ησουν πιο ψυχραιμη. (οχι οτι δεν μου αρεσουν οι εκδηλωσεις θαυμασμου σου) Με αγαπη, Milou. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτο σημαινει πως θα με βγαλετε στην Πεμπτιατικη εκπομπη σας κύριε?
    ;) Μιλαω, κανω κολπα με μπαλακια και εξαφανιζω επιτυχως καθε ειδος φαγητου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ωραίο σκυλάκι (αυτό το να μιλάς σαν το στρουμφάκι προσποιούμενη τον σκύλο να το κοιτάξεις, μην το αφήσεις έτσι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ιιιιιιιι......
    μολις κατεβω θα ρθω να σε δω..(και τους μπλιαχ επισης (σκασε,σκασε))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τελικά είχα δικιο ότι είσαι σοβαρή κυρία - ούτε ένα μπιπ δεν έχεις στο μπλογκ σου

    όχι σαν τη φίλη σου την τριαντάρα που είναι όλο ***9*&( και (*&*&(Θ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι να κανω ρε Yo!Reeka,
    με στρουμφακια μεγαλωσα,
    εχουν αποτυπωθει στη μνημη!
    Οριστε, ουτε χαβαλε δεν μπορουμε να κανουμε!

    CC, Ποτε θα ερθεις δηλαδη?
    Εχουμε και παρτυ στις 7/12...

    bidibi, υπαρχουν αφθονα μπιπ, δεν εψαξες καλα. Απλα εγω τα χρησιμοποιω (κυριως) για αστεϊσμους με φιλους μου και δεν πιστευω οτι ειναι λογος για να κατακρινεις εναν ανθρωπο.
    Υπαρχουν και εκεινοι που δεν εκστομιζουν ουτε μια βρισια και σε μειωνουν με τον χειροτερο τροπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φατσο-φατσούλα η γερο-Milou...

    Πρέπει να την "έκανες" μικρή, κυρία Lee...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ένα θα πω στη milou..έχουμε γαμπρό...και όχι ότι κι ότι ...
    μοιραζόμαστε την τυρόπιτα κάθε πρωι! ( όπως και με τους άλλους-δεν κάνει διακρίσεις)
    μετά και από τις τελευταίες εξετάσεις
    την έχει δει ελατήριο- ανατσουτσούρωσε(κλεμμένο!)
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. cslakona, που ξερεις ποσο χρονων ειναι το παιδι μου? Και ναι, φυσικα, πρεπει να ημουν 16 χρονων οταν την εκανα...(ουτε καν). Κοψε μονο τα "κυρία" γιατι θα χεσ%^#@!


    μυγα, θα σε στεναχωρησω, αλλα η μικρη μας ειναι δυσκολη... Και ακομα περισσοτερο ο μπαμπας της! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Well...εγώ πάλι θα κεντράρω στο ότι παρ' όλ' αυτά βρήκες λίγο χρόνο και το έκανες ;)
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού