Numbers

Τα 30+ είναι μια περίεργη ηλικία. Παίρνεις τους αριθμούς πιο πολύ στα σοβαρά.
8 χρόνια σχέση, 7 στην ίδια δουλειά, αντίστροφη μέτρηση για γάμο, παιδιά & αύξοντας μισθός.
Στα 20 δεν τα σκέφτεσαι αυτά. Τι ώρα θα πάω για καφέ, πόσες ώρες θα μου φάει το πανεπιστήμιο σήμερα, άντε να σκεφτείς μηνιαία τι νοίκι θα πληρώσεις.
Λίγοι αριθμοί μένουν στο τέλος. Οι φίλοι που κέρδισες και ο βαθμός του πτυχίου.
Δεν ξέρω τι γνώμη έχω για τη νεότερη γενιά. Μου φαίνονται λίγο πιο πολύ by the book, λες και έχουν διαβάσει πολλές οδηγίες χρήσεως μεγαλώνοντας. Ή ότι κάνουν πρακτική αυτά που βλέπουν τόσα χρόνια στην τηλεόραση.
Από την άλλη δεν έχω και την καλύτερη άποψη για τη γενιά που πέρασε. Αυτό που κατάφεραν να δημιουργήσουν είναι μια κοινωνία βαθιά εγωιστική και κοντόφθαλμη. Θα χρησιμοποιούσα την έκφραση «βλέπουν το δέντρο και όχι το δάσος», αλλά πλέον αυτό ισχύει γιατί δεν μας έμειναν και πολλά δάση έτσι κι αλλιώς.
Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι οι πιτσιρικάδες του σήμερα είναι πολύ πιο υποψιασμένοι από τις προηγούμενες γενιές. Το ιντερνετ έχει λύσει χέρια και μυαλά. Η ενημέρωση είναι άμεση, πολύπλευρη και σε μεγάλο ποσοστό μη ελεγχόμενη.
Ποιος θα το έλεγε πριν αρκετά χρόνια, ότι θα μπορούσε ο καθένας να δημοσιεύει τις σκέψεις και τις απόψεις του με τόση ευκολία όση σε ένα μπλογκ. Μου αρέσει να μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί σας. Όπως θέλω να μοιράζεστε κι εσείς τις δικές σας. Γιατί αν κοιμηθούμε και απλά ονειρευόμαστε το χάσαμε το παιχνίδι.

Σχόλια

  1. Γεια σου ρε Lee..Εισαι φοβερη.Πολλες αληθειες σε ενα μικρο spot.Γραφε να σε διαβαζουμε να γουσταρουμε.Παντως το internet δεν ειναι και το καλητερο μερος για να ενημερωθει ενας ανηλικος.Δεν εχει οριμασει την κριτικη του σκεψη ακομα και ισως πεσει σε παγιδες.Και στο internet ειναι απιρες.Εδω εμεις κανουμε λαθοι φαντασου τα παιδια.Θελει πολυ προσοχη,γιατι στο internet βιωνεις την θεωρια και ειναι και απροσωπη σε πολους τομοις,ενω εξω στην ζωη τα πραγματα ειναι πολυ πιο δυσκολα και δεν υπαρχει το (CANCEL).. Φιλια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι...το έχει αυτό το ταλέντο η Lee...!:)
    πολλές αλήθειες σε ένα μικρό και ουσιώδες Post! :)
    εγώ προς το παρόν μετράω 4 και σήμερα...μέχρι να φύγουμε!!!
    καλησπερούδια π.....ί μου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι ψυχοθεραπευτικό από μια άποψη,
    αλλά,
    πίστεψέ με,
    δεν είναι καθόλου μα καθόλου παιχνίδι...

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραίο ποστ αλλά λίγο on the fly...Από τους αριθμούς ξεκίνησες στα και στα blog κατεληξες...

    Δεν είχε βασικό κορμό και η αρχή με τη μέση και το τέλος καμία σύνδεση..., κατάλαβες ;

    Βγήκες εκτός θέματος. Λυπάμαι. Κόπηκες.

    Είμαι πολύ by the book, τι να κάνουμε ;

    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΤΟΤΕ:
    1.ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ Ο IT IS ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΚΡΑΞΕΙ ΜΕΧΡΙ ΜΑΛΑΚΙΑΣ,
    2.Η ΚΑΡΥΑΤΙΔΑ ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΤΑ ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ IT IS,
    3.Ο ΣΕΦ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ "ΓΕΙΩΣΕΙ",
    4.ΘΑ ΜΕ ΒΑΛΕΤΕ ΠΑΛΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΤΡΕΛΛΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΥΝΤΑΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ..ΑΜΕΕΕ!!!
    5.ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ BLOGGOΣΦΑΙΡΑ..KOYΤΣΟΜΠΟLEE!ΠΦΦΦΦΦΦΦ...
    ΜΩΡΕ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ..
    ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΗΗΗΗΣ!ΧΙΧΙΧΙΧΙΙ..ΜΑΑΑΑΑΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. noesis, δεν εχεις αδικο για τις παγιδες του ιντερνετ. Ισως δεν το σκεφτηκα γιατι ημουν ηδη μεγαλη οταν ξεκινησα να "παιζω". Τις καλημέρες μου :)

    Karyatida, Κι εγω, 3 & σημερα για την αδεια... Φιλες σου λεει μετα. Η μια π.....ί και η αλλη παρακατω κουτσομποlee! :P

    Αγγελε, ποιο λες ψυχοθεραπευτικο, το να ονειρευεσαι? Αν ναι, συμφωνω απόλυτα ;)

    Cslakona, γιαυτο ειναι on the fly, γιατι εγω δεν ειμαι by the book.. ;P

    Λοθ, σου απαντησα πιο πάνω...πιές μπυρίτσες με το μαξιλάρι σου next time!!!! :P

    Παλι θα λειπω ολη μερα απο το γραφειο ρε γαμ!@#$%^&*(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΑΑ...ΘΙΓΕΣΑΙ ΚΙΟΛΑΣ!ΜΗ ΠΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑΑΑΑ..ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ..
    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!ΘΑ ΣΕ ΦΤΙΑΞΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΡΕ ..ΘΑ ΣΟΥ ΣΕΡΒΙΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΗΜΕΡΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειδες? μεχρι τα 20 εβλεπες τις ωρες και μετα τα 30 βλεπεις τα χρονια)))
    καλημερα και καλο τρεξιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Το ιντερνετ έχει λύσει χέρια και μυαλά" σσσσσσσσσσσίγουρα!

    "Η ενημέρωση είναι άμεση, πολύπλευρη και σε μεγάλο ποσοστό μη ελεγχόμενη" Σοπωσδήποτε!


    Βασικά... εμένα δε μου άρεσε καθόλου το ποστ... για καμια 100αρια διαφορετικούς λόγους που άμα δε βαριέσαι θα σου τους πω από κοντά... πάντως ειδικά τα δύο παραπάνω είναι εντελώς ανεδαφικά... μάλλον το αντίθετο εντελώς ισχύει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Loth, (γύρισα!) ;)

    crazy chef, μπα, τις Ωρες τις ειδα στο DVD..

    it is, επειδη εισαι κουραστικος, θα στο αναλυσω κατ'ιδίαν. Σοπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συμφωνω με τον crazy chef...και μετά τα 40 θες γυαλιά πρεσβυωπίας για να δεις μπροστά σου...
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @it is το λεςεπειδη δεν εχεις ζησει τις εποχες χωρις ιντερνετ (ουτε τις εποχες χωρις κινητα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν εχει σημασια τοσο η ηλικια,οσο το γεγονος του τι ψαχνεις..Σιγουρα σκεφτεσε διαφορετικα σε μια πιο ορημη ηλικια,αλλα δεν σημενη οτι ψαχνεις και διαφορετικα πραγματα..Οποτε η ηλικια που ξεκινησες δεν παιζει ακριβως τον ρολο του καλου σαμαριτη αλλα της σκεπτικης εγκρατιας.Γι`αυτο και βλεπεις τα θετικα κοματια που σιγουρα εχει ο κυβερνοχορος.Αν εισουν πιο νεα ομως,λιγο που θα στεκοσουν σε αυτο το κοματι..Ο λογος ειναι οτι δεν μπορεις να κρυψεις ευκολα τον αυθορμητισμο οποτε και πιο ευκολα πεφτεις σε παγηδες.Η σκεψη μπροστα στο συναισθημα σε μικρες ηλικιες ευκολα καταρεει..Οποτε μαλλον καλα εκανες και ξεκινησες το αθλημα σε μεγαλητερη ηλικια.Η μηπως οχι....(Αμα δεν καεις δεν ξερεις να σβηνεις φλογες..) :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δύσκολη ώρα για σοβαρά σχόλια.. πάντως οι αριθμοί σου είναι μακράν καλύτεροι απο της έριν μπρόκοβιτς ;) και μακάρι όσοι και όποιοι κι αν είναι να είναι ολο και καλύτεροι.
    καληνυχτούδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ο επόμενος χρόνος θα φέρει και τα δικά μου 30(σιγά -σιγά θέλω να πιστεύω κι όχι καλπάζοντας οι μέρες παρακαλώ) έχω κάνει τα κουμάντα μου όμως,έχω ωτοασπίδες λέμε... θες ένα ζευγάρι???
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. tuco, θα παρω κυαλια! :)

    crazy chef, ευχαριστω βρε.

    noesis, αν και ανορθόγραφος, ορθά εγραψες ;)

    deadend mind, ειδικα των καταθεσεων! :Ρ

    miga, χρησιμες ειναι, εγω τις εχω ενσωμαρωμενες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Lee τα 30 είναι μια ΠΟΛΥ περίεργη φάση.. Αν και στο μυαλό είναι όλα, ώρες ώρες μου σκάνε κάτι άκυρες φλασιές.

    Σχετικά με το internet υπάρχει το βάρος και το αντίβαρο. Δηλαδή το net λύνει χέρια και πόδια χωρίς αμφιβολία, μπορείς να βρεις sources για το Ο,ΤΙδήποτε αλλά μπορεί να βρεθείς και αιχμάλωτος των ίδιων σου των κινήσεων.
    Έίναι ένα μέσο που κανείς (γιατί απλά δεν γίνεται) δεν θα σου δείξει επακριβώς πως λειτουργει και ο καθένας θα κάνει και τις ανάλογες επιλογές ανάλογα με τις δυνατότητες του.

    Εξάλλου ΔΕΝ είναι ΟΛΟ το Internet για όλους (ναι και αυτό). Ο καθένας εκεί που τον παίρνει..
    Αυτό είναι συμβουλή μου, ευγενική προσφορά από εμένα τον πυροβολημένο :D

    *****off topic******
    Αααα, και κάτι άλλο τελείως άσχετο. Όποιος χρησιμοποιεί otenet από μεθαύριο μετά τις 11 το πρωί καλό πίτα γύρο στο DSLAM τους. Μη βαράτε γιατί τα χειρότερα για όλους τους παρόχους από 10 Γενάρη.
    (σφυρίζω και καλά αδιάφορα)
    *****off topic******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Fusmoker, τι φλασιες δηλαδη? Ανεπτυξε λιγο τη σκεψη σου. Με ενδιαφερει.
    Οσο για το ιντερνετ τωρα, επειδη επεσαν ολοι να με φανε (βλ. it is) παιδια, δεν ειμαι χαϊβανι. Ξερω πολυ καλα τι μου γινεται. Μιλησα για ενημερωση οχι για ολο το διαδικτυο. Στο διαδικτυο σαφεστατα "Ο καθένας εκεί που τον παίρνει..".

    *****off topic******
    τι θα γινει 10 Ιανουαριου?
    *****off topic******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Lee οι φλασιές που μου σκάνε είναι ότι τώρα 30, και δες τους τους άλλους που είναι έτσι και εσυ τι κάνεις και όλα αυτά που έκανες είναι παρελθόν και τώρα; τουμπεκί γιατί είσαι 30 και τέτοια..

    Καλά σκέψεις για γάμους, παιδιά κλπ δεν μου περνάν από το μυαλό. Μάλλον, για να μαι πιο σωστός βλέπω άλλους που κάναμε πράγματα μαζί και έχουν τώρα παντρευτεί κλπ (!!!) και εγώ και μόνο που τους βλέπω.. ζορίζομαι ρε Lee.

    Έχει κολλήσει το μυαλό μου στο παρελθόν κυριώς (που είχε απ' όλα) και δεν μπορώ λέμε να δεχτώ το0 γεγονός ότι τώρα που μαι 30 θα πρέπει (και καλά) να σκεφτομαι και άλλα. Εντάξει, ξέρω γω, ότι είναι να ΄ρθει θα 'ρθει απλά και μόνο που τα σκέφτομ αι ζορίζομαι.

    Γάμοι κλπ μου σκάνε σαν φλασιές στο μυαλό και ζορίζομαι πρώτον γιατί σε καμιά περίπτωση δεν είμαι έτοιμος για κάτι τέτοιο και δεύτερον γιατί νιώθω πως θέλω ακόμη χίλια δυο πράγματα να κάνω και όλα αυτά που σκέφτομαι είναι ανασταλτικός παράγοντας..
    Εντάξει, μπορεί να 'ναι και ένα κόλλημα απλά. Αλλά το νιώθω..

    Βλέπω άτομα που είμασταν μαζι πριν χρόνια και μαλακιζόμασταν (αγρίως λέμε..) και τώρα μερικοί έχουν και παιδιά.. LOL
    Δεν ξέρω αλλά δεν μπορώ να φανταστώ εμένα στη θέση τους.. και όμως η ηλικία μου σκάει ζόρια..

    Τώρα όσο για το off topic με την otenet και τους εναλλακτικούς είναι ότι κάπου στις 10 Γενάρη που θα έχουν ολοκληρωθεί οι αναβαθμίσεις του Conn-x (βγήκαν χθες τα νέα τιμολόγια και μπράβο τους) θα εμφανιστούν τα πρώτα χοντρά προβλήματα με crosstalks κλπ.. (μην την ψάχνεις τεχνικά είναι αυτά - αλλά άσχημο είναι).

    το bandwidth τελειώνει αγαπητή Lee και όλοι κοιτάζουν το τώρα και όχι το μετά.
    Bandwidth τέλος.. LOL.. (με την υπάρχουσα υποδομή)

    Γι' αυτό έρχονται τα Caps..
    (ελεγχομενη χρήση net ανάλογα με τον όγκο)
    Θα επηρεάσει όλους τους παρόχους γιατί όλοι στο παιχνίδι είναι. Και αν μη τι άλλο, οι εναλλακτικοι (ο καθένας με το βάρος του) έχουν ΣΟΒΑΡΑ προβλήματα τα οποία θα κάνουν "μπαμ" τώρα με τις 24άρες (24 Mbps) του ΟΤΕ που βγήκαν. Είναι τα crosstalks που είπα.

    Ήδη τα DSLAMS της otenet έχουν "πιτάρει"... σαν των άλλων παρόχων..
    Θα δεις και θα με θυμηθείς. Εδώ θα είμαι εγώ. Σε 3-4 εβδομάδες το πολύ το bandidth θα σέρνεται αγρίως..
    (θα το καταλάβεις, να σαι σίγουρη..)

    Φιλιά ρε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εμενα αντιθετως λιγοι φιλοι μου ειναι παντρεμενοι και ακομα λιγοτεροι εχουν παιδια. Για να πω την αληθεια, κανείς εκτος απο την αδερφη μου. Μπορω να πω οτι ειμαστε απο τους πρωτους που παντρευτηκαν, παρολο που οι ηλικιες στην παρεα ειναι ανω των 30. Οποτε δεν παιζουν τετοιες φλασιες σε μας, γιαυτο και συ μην επηρεαζεσαι απο το τι κανουν οι φιλοι σου. Δεν ειναι ολα τα πραγματα για ολους, ουτε το timing κοινο.
    Καλο ειναι να υπαρχει ενα πλανο στη ζωη, αλλα ολα ειναι ρευστα και δεν χρειαζεται να μας αγχωνει κανενα "πρεπει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΑΑ..ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 30??
    ΚΡΙΜΑΑΑΑΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ..ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ
    ΛΑΛΑΛΑΛΛΑΛΙΛΑΛΟ ΡΑΡΑΛΑΛΑ
    ΟΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εσυ την κρεμουλα σου και στην κουνια γρηγορα! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Lee και εγώ έτσι σκέφτομαι γι' αυτό δεν φρικάρω. Απλά καμιά φορά μου ρχονται κάτι σκέψεις.. :)
    Thanx πάντως γιατί μου δίνεις κουράγιο.

    @Loth:
    χαχαχα!!!! :))
    Loth ετοιμάσου γιατί έρχεται η 30άρα και για σένα :-Pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Aυτό το ποστ ήτο ολίγον αγχωτικό. Πάω να φάω μια μπουγατσούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιατι αγχωνεσαι? Εισαι κατω των 30.
    Φαε το γλυκακι σου να πανε κατω τα φαρμακια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Fusmoker, η Λοθ ψευδεται ασυστολως! Γι αυτο την εστειλα για κρεμουλα ;) Οσο για τα υπολοιπα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑ...ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΚΑΛΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΙΧΝΩ ΝΕΟΤΕΡΗΗΗΗ ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΗΡΘΕ ΕΝΑΣ ΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ: ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ?
    ΠΟΥ?ΠΟΤΕ?ΠΟΙΟΣ?ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ...ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΤΟΜΟΣ Β'..10 ΕΤΙΑ ΕΚΑΤΣΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ
    ΜΟΥΤΣ ΜΑΤΣ ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΥΓ.ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΧΑΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ ΠΛΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΥΓ.2 ΠΑΕΙ ΞΕΦΤΙΛΗΣΑ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ IMAGE..
    ΥΓ.3 ΜΙΛΑΣ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ..
    ;PpPpPppPppPpPp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. loth εσυ εισαι ηδη παντρεμενη και δεν τοχεις παρει χαμπαρι))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού