Yawn

Διαλειμματάκι & επιστρέφουμε :)

Σχόλια

  1. χιχιχι, σα να χαμογελάει είναι η κούκλα!!
    χτες δεν είχα ίντερνετ πάλι και είχα σκάσει, ίσως έχει σχέση μ' αυτά τα κινέζικα που έγραφε ο fusmoker στο προηγούμενο ποστ σου ;) αλλά εγώ μια απλή αργή συνδεσούλα dsl έχω.
    χαίρομαι που ανέβασες κάτι, έστω και μια φωτογραφία, αυτές τις μέρες το μπλογκοχωριό μας κοιμάται και καθόλου δε μ' αρέσει..
    καλημέρα, φιλιά πολλά πολλά πολλά, καλό υπόleeπο lee μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αλλιμονο σ αυτους που μειναν πισω)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Deadeand mind, ειναι το χαμογελο της νταγκλας, κανει πολυ παρεα μαζι μου την τελευταια βδομαδα... ;) Σε περιμενω αυριο....

    Crazy chef, κρατα γερα ρε κουμπαρεεεεε, θα καβατζαρει ο παλιοχρόνος, που θα παει... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αντε να περασει να δουμε τι θα δουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφώνω με την deadend mind...πολύ ησυχία έχει πέσει στα blogs τώρα τελευταία και δε μ' αρέσει...

    Αλλά και η ξάπλα είναι πολύ ωραίο πράγμα. Αυτό το να έχεις να κάνεις 1002 δουλειές και να κάαααθεσαι. Με ηδονίζει.

    Φιλιά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραία είμαι έτοιμη να το κολλήσω κι εγώ :)
    ..και να δεις που αυτήν τη φορά θα καταφέρω να μπώ με την πρώτη :ΡΡΡ (άντε το πολύ την επόμενη :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πως άλλαξες έτσι ρε φιλενάδα...σε χαλάει το καθισιό, ε;
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ leeάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αμάν βρε lee...κάθε φορά βάζεις φωτογραφιούλα της Μιλου και...φατε ματια ψάρια!!!

    θα της δείξω εγω αυριο! :p

    και σε σενα...μη ξεθαρευεις :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ αυτό το σκυλί θα το δαγκώσω στην μουρίτσα του! Ακούς; Και μετά θα με κυνηγάει ο Α. Ευτυχώς άμα απλώσω κανί εγώ, δεν με πιάνει κανείς...

    Υ.Γ. Περαστικά ε; Τα λέμε αύριοοοοοο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Που εισαι ρε μουρη??Ελα να παιξουμε..Τι δεν ερχεσε?Lee ο σκυλος σου δεν εχει τροπους. Φιλιααα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τουαλέτα;

    Οπως και να εχει
    Να περνάτε ακόμα καλύτερα για χρόνια πολλά μέσα σε αυτά και τη νέα χρονιά.


    (έκανα και ρίμα ο φούστης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Crazy chef, αν θες να είναι η χρονιά σου το 2008, πρέπει να πάρεις γενναίες αποφάσεις. Εμείς σε θέλουμε πίσω πάντως. Και θα στο λέω μέχρι να γυρίσεις. Φιλακια ρε.

    Cslakona, μαζί με το καθισιό, βάλε και ένα ξεγυρισμένο συνάχι, ηρθε & έδεσε!
    I’m in love with my bed lately..
    Ευτυχισμένο 2008!

    Deadend mind, άσε τις νταγκλες εσύ, σε περιμένουμε για Πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν! ;)

    Tuco, Ως άνω… ;)

    Καρυάτιδα, μου αρέσει να σε διαολίζω….
    Αντε, αυριο εχουμε μεγαλες αφιξεις :)

    Egggod, αμα απλώσεις κα(ν)ί, δεν σε πιά(ν)ει κα(ν)εί?
    Ο μπαμπάς Αντρέας θα κουρέψει επιτόπου όποιον πειράξει το παιδί του.
    Μιλησα. :Ρ

    Κολοκύθι, είναι ακαταμάχητη η πουτανιτσα μου!
    Πολλές ευχές για το 2008!

    Noesis, όταν κάτι περιλαμβάνει μπαλάκι και παιχνίδι η θηλύκια οπτασία της φωτο δεν αντιστέκεται επουδενί. Οπότε ετοιμάσου :) Φιλιά ρε, χρόνια πολλα.

    Narita, το βλεπεις στο βλεμμα της καθαρα, την εχει πιασει κοψιμο. Εφαγε πολλα μελομακαρονα, της ειπα εγω να προσεχει αλα δεν μπορεσε να αντισταθει.

    (μακακίες θα λεμε τωρα?!) :pPpPpPPPPpppP

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού