Βιβλιοπαίχνιδο

Δεν ξέρω πόσα "επίθετα" μας προσάπτουν τον τελευταίο καιρό, αλλά ένα είναι σίγουρο: είμαστε παιχνιδιάρηδες! :)

Πως θα μπορούσα να αποφύγω λοιπόν την πρόσφατη βιβλιομανία με το νούμερο 123-5-3? Ευχαριστώ τον Narita για την πρόσκληση και με μεγάλη υπερηφάνεια σας παραθέτω 3 προτάσεις από το τελευταίο βιβλίο της υπέροχης θείας μου Κατερίνας Τριαντάφυλλου "Στη συνεδρία". Εκδόσεις Στρατής.

Οροί επαγγελματικής συνεργασίας... Μέσα από την ψυχοθεραπεία το έμαθα αυτό. Είναι το μόνο επάγγελμα που σου επιβάλλει τη συνεχή προσωπική ανάπτυξη, τη συνεχή διαμόρφωση προσωπικής φιλοσοφίας.

Κι επειδή δεν μου αρέσει να πιέζω κανέναν (άστα αυτά, έχεις φάει πόρτα άπειρες φορές στις προσκλήσεις σου) πετάω το μπαλάκι στον αέρα και όποιος θέλει ας το πιάσει.

Σχόλια

  1. α εγώ ακολούθησα επιθετική στρατηγική στις προσκλήσεις μου, για τον ίδιο λόγο ;)
    θεία συγγραφέας, λοιπόν, ωραία πράγματα..
    φιλιά lee μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για λιγα φεγγαρια ηταν και θεια της Καρυατιδας. Δεν μας εμελλε ομως να συγγενεψουμε για πολύ.. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει καμία σχέση με τη Σώτη Τριανταφύλλου ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απ'όσο ξερω οχι, αν και γνωριζω κυριως το σοι απο τη μερια της μητερας της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΘΕΙΑ???ΟΟΟΧΙ ???
    ΚΑΛΑ ΝΤΕΕΕΕ!
    ΦΙΛΙΑΑΑ! ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΧΩ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ, ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΝ ΞΑΔΕΡΦΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΞΑΔΕΡΦΗ ΕΣΕΝΑ...ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΣΟΥ..
    ΧΜΜΜ...ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ "ΑΙΜΟΜΙΚΤΕΣ"..ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΙΓΛΗ ΔΕ ΝΟΜΙΖΕΙΣ??
    ;P;P;P
    ΥΓ.ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΕΛΙΚΑ?ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν θα παμε πουθενα τελικα.
    Μου ειπε ο Αντρεας αν θες να μεινεις σπιτι μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΧΙ ΚΑΛΕ ΑΦΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΗ MOTHER!ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ???ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙ..ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΗΛ.ΜΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. loth και lee μπερδευονται οι γραμμες και ακουμε τι λετε..

    ναι εχουμε στησει αυτι..
    δικαιωμα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αστα αυτα, στη Vodafone δουλευεις! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι έγινε ρε ξεδελφάκι?
    δεν ήξερα ότι είχαμε και θεία συγγραφέα...
    μαζευτήκαμε πολλοί...αυτό δεν είναι σόϊ, είναι η στοά του βιβλίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εισαι για μια κοντρα???Φερε το μοτορι σου και εγω το δικο μου..............
    .....................................
    Ουπς εε τι παιχνιδι ειναι αυτο?Θελω να πω απλα ενα ΓΙΑ ρεεεεεεε.Τι κανεις? Φιλιαααααα :)))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η θεία το θεωρεί μεγάλη της τιμή. Καμμιά σχέση με τη Σώτη Τριανταφύλλου, ούτε ως συγγένεια ούτε ως διασημότητα. Απλώς μια μανιακή της γραφής και της ψυχής... Το 'χει το σόι μας (ή τουλάχιστον μερικές από μας).
    Φιλάκια στις Καρυάτιδες πολλά φεγγάρια μετά. Και σε σένα Lee μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωωωωωωω! Τι ευχαριστο καλημερισμα ηταν αυτο! Φιλακια πολλα Κατερινακι, να ξερεις οτι παντα η επιρροη σου επανω μου ηταν & ειναι θετικη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και θελω να σε διαβασω συντομα και ηλεκτρονικα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άρθρα μου ψυχολογίας κυκλοφορούν πολλά στο διαδίκτυο.
    Επόμενο μυθιστόρημα "Η πριγκίπισσα με τα κόκκινα γοβάκια". Δεύτερους ρόλους παίζουν οι θείοι μου και παπούδες σου. Διατίθεται από τώρα στους σημαντικούς για μένα ανθρώπους, δημόσια ή ιδιωτικά. Make your order! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχεις ετοιμο μυθιστόρημα?
    Δεν σε προλαβαίνω!
    Σημειωστε με παρακαλώ στη λίστα σας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού