relax


Βαριέμαι. Λέω να παρατείνω το 4ήμερο.

Σχόλια

  1. Lee, μάς λείπεις! Καλή κι η βαρεμάρα και η ξεκούραση δεν λέω, αλλά το κοινό σου θέλει κειμενόοοοοοοο!

    Άντε μην βάλω τις φωνές :p

    Φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δε βαριεσαι

    ας τρεξει και λιγο σαλιο απο την ακρη του στοματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαιάκι, καλημερα! Δεν μπορω να λειτουργησω υπο πιεση, ποσο μαλλον οταν μου λες οτι εχω κοινό.... Βαλε τις φωνες μπας και ξυπνησουμε ;)

    Narita, αυτά παθαινεις οταν το ριχνεις στον υπνο 4 μερες.. :)

    Cslakona, Μαλιστα Δάσκαλε! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Den se xalase.....
    Τι λετε για σπιτι μου αυριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγώ λέω ναι και ανυπομονώ να δω τη ΛΟΘ σε ρόλο παντομιμίστριας :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δε ντρέπεσαι να λες ότι βαριέσαι...
    κορίτσι πράμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. DM, Θα τα πουμε βραδακι λοιπον! :)

    Tuco, ξαδερφε μη βαρας! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία... όλοι μαζί και η ψωριάρα χώρια! Έτσι νιώθω τώρα!

    Δεν θα κατέβω, θα κατέβω. ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΤΕ, ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΩ,ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    καλά να περάσετε (ΠΆΛΙ!) :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα καλα της πατριδας, εχεις ολους τους φιλους μαζεμενους. Κατα τα αλλα...
    Ε, ναι, τον καφέ δεν τον γλυτωνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναι της πατριδας...δε λες της βρωμουπολης καλυτερα?
    Τετοια 4ημερα να μου λειπουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ψηλε εχεις εξαφανιστει.
    Θα σε μαλώσω!
    Ποτε θα ξαναρθεις? Ολα καλά?
    Στειλε κανα μαιλ να μας πεις τι κανεις... Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού