Sweet eighteen.

1: Γιατί κλαις;
Για εκτόνωση, προκαταβολικά, αναπάντεχα, κλπ
2: Γιατί δεν κλαις;
Γιατί θα πρέπει να είμαι αυτός που θα ακουμπήσεις στον ώμο του..
3: Που είναι ο βάλτος;
Εκεί που δεν κυλάει γαργάρα το νερό. Νερό υπάρχει παντού.
4: Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
Ο Συνειδησης. Ζει στο μυαλό μου.
5: Που συναντάς μία εντελώς δική σου άβυσσο;
Στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ευτυχώς μόνο εκεί.
6: Περιφρονείς κάτι;
Ναι, ανθρώπους.
7: Θα ερωτευόσουν για πάντα;
Πάντα? Φτου κακά, θα σου βάλω πιπέρι!
8: Γιατί πουλιούνται τα “έργα τέχνης”;
Γιατί υπάρχουν οι εκμεταλλευτές, αλλά και οι εκμεταλλευόμενοι.
9: Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
Μήπως δεν ξέρεις τι εστί Τέχνη?
10: Do you remember revolution?
Ναι, κάθε φορά που βλέπω ειδήσεις.
11: Θα ανέβαινες σε ένα βουνό αν το επέβαλλε το ωροσκόπιό σου;
Τα βουνά μου αρέσουν, τα ωροσκόπια όχι…
12: Θα σκότωνες τον παππού σου αν το τζάμι δεν έσπαγε από τον πάγο;
Τον παππού μου δεν τον σκότωνα που να γαμιότανε ο Δίας (που γαμιότανε ασύστολα δηλαδή, αλλά τελοσπάντων)
13: Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
Όχι, λατρεύω το φως.
14: Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο;
Φυσικά. Τραβηγμένο αλλά όχι απίθανο.
15: Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε τα μεσάνυχτα από την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
Δεν έχει ωραίες βιτρίνες στην Αχαρνών, I think I’ll pass…
16: Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ;
Αγαπώ εκλέρ. Μισώ Μπους. Μάντεψε…
17: Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια;
Σε σένα και σε όλον τον κόσμο.
18: Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Όχι, το πολύ πολύ να το πλημμύριζα από δάκρυα…

Thanks Tuco!

Σχόλια

  1. ..θα έτρωγες εκλερ; :Ρ
    η δεύτερη απάντηση σοφή..
    το 'προκαταβολικα' μού έκανε εντύπωση..
    φιλί leeακι μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου αρέσει που στο 14 απαντάς με απίστευτη φυσικότητα! λες και σε ρωτήσανε το αυτονόητο.
    θεά! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βασικά μου αρεσουν τα ερωτοπαιχνιδάκια αλλά το συγκεκριμένο εχει πόλυ ηλίθιες ερωτήσεις.Και παρόλο που οι απαντήσεις σας ειναι γαμώ, δεν σπάτε την αλυσίδα να τελειώνουμε..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. deadend mind, και τα δεκα ;)
    Σοφη και αληθινη.
    Θυμασαι το ποστ μου "μαυρες σκεψεις"?
    Φιλάκιαααα!!!

    Καρυατιδα, μακαρι κανεις να μην εβαζε ορια στον εαυτο του. Παντα υπαρχει ενα σεναριο που σε κανει να υπερβαινεις εαυτό. Δεν ελπιζω βεβαια να συμβει ποτέ.. Το νου σας! Μουαχαχαχαχαχα! :ΡΡΡΡ

    mee, υπαρχει πολυ λεπτη γραμμη αναμεσα στο σουρεάλ και στην βλακεια με πατεντα. Λιγοι καταφερνουν να μεινουν στη μια πλευρα.. Παντως νομιζω οτι δεν θα το κανει αλλος το τεστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το θυμάμαι..κατάλαβα τι εννοείς.
    φιλί
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κάποτε είχα γράψει κάτι παρόμοιο με αυτό που έγραψες για τον Δία και η...χμμμμ...υποθέτω, καταλαβαίνεις ποια...άρχισε να μου εκτοξεύει κεραυνούς. Απορώ πως το πέρασε έτσι τώρα. Το νου σου leeάκι...
    Καλημέρες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. απο την πολη ερχεσαι , φερε μου και κανελα.... :-pppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ πολυ πολυ καλο.....
    σε βαζει σε σκεψεις γενικοτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. mee μην παίρνεις έτσι αψήφιστα το σπάσιμο αλυσίδας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tuco, δεν τον προσέβαλα, γαμιά τον είπα! ;)

    Crazy chef, χαλβά ή ρυζογαλο?

    Eric Draven, καλως ήρθες. :)
    Αναλυσε το λιγο, τι σου αρεσε, τι σκεψεις κλπκλπ... Εις το επανειπείν

    Narita, Το βρήκα! Είσαι αργυροχρυσοχόος!

    Μπρρρρρ, σας κρύωσα! :ΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ δεν καταλαβαίνω τι έχετε πάθει όλοι με τον Bush...Τι τον ξεσινερίζεστε βρε παιδιά ...:pp Από την άλλη τα εκλέρ παχαίνουν!

    Δεν κάνω άλλα σχόλια γιατί είμαι λιώώώώμαααα τρεις μέρες τώρα από πυρεττό..

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομίζω ότι το 2 κρύβει πολλούς καφέδες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Cslakona, ασε ρε, εχεις φυγει φουνταριστος για Αμερική γιαυτο νερωνεις το κρασί σου!! ;)))
    Περαστικαααααααααααα!

    Egggod, μη σου πω και κοκορέτσια ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαχα

    Εν τω μεταξύ το campus του Πανεπιστημίου είναι δίπλα στην Ουάσιγκτον. Όταν λέμε δίπλα εννοούμε 3 λεπτά με το λεωφορείο. Όπως βλέπεις το καπιτόλιο πίσω και δεξιά....

    Θα χτυπάω φραπεδιές με τον Ομπάμα μια φορά τη βδομάδα...

    (γιατί ο Ομπάμα θα βγει και δε θέλω κουβέντα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εγώ πάντως γέλασα με τον αργυροχρυσοχόο! :DD

    cslakona γρηγορα περαστικά..

    φιλιααα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού