Βουνό ή θάλασσα?

Κοιτα να δεις τι γινεται τωρα:
Το σκεφτηκα ετσι, το σκεφτηκα αλλιως,
λεω να μην παω θάλασσα φέτος.
Μα ειναι κατασταση αυτή? Ξεκινώ με το ταξίδι:

Κοιτάω απο δώ,

Κοιτάω απο κει,

Πουθενά σκια!

Να μιλησω για την παραλία? Ξεροσταλιάζω περιμενοντας να παιξω
Με αγνοουν ολοι επιδεικτικα
Αραζω στη σκιά περιμένοντας
Και τελικά κοιμαμαι σε ξενη πετσετα (αφου εχω κανει βουτιά εννοείται!)

Το βραδυ δεν ειναι καλυτερα. Περιμενω μισοκοιμισμένη εξω απο τη σκηνη

Μεχρι να με λυπηθει καποιος και να κουλουριαστώ στη γωνιτσα μου.

Απαπα, σου λεω, το σκεφτηκα καλά φετος. Βουνό, δροσιά & περίπατοι.
Αλλωστε μου παει περισσοτερο το πράσινο! :)

Σχόλια

  1. Loth, α, δεν ξερω, θελω προικα!

    Yoreeka, μπαμπααααααά, τωρα μου ελεγε, οτι ηθελε να ειναι παρανυφακι στον γαμο σας.
    Ειδες τι παιδί εχασες?! :pPpPpPPpP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα χαμόγελο σκέτο είναι ε, απίστευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επιτέλους, η σωστή απόφαση. Θα ξαναγίνεις άνθρωπος ρε παιδάκι μου...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα βλέπω όλα πράσινα…
    Ο γιατρός το πε ξεκάθαρα :
    «Overdose. Πρέπει να πας θάλασσα, αλλιώς δεν τη βγάζεις καθαρή»
    Δεν είναι να παίζουμε με αυτά)))

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Elemiah, ειναι χαμογελαστούλα, εμοιασε στη μαμα της ;)

    Tuco, κανονιστείτε να παμε παρεα :)))

    Κολοκυθι, αν ηξερα οτι θα εμφανιστεις θα ειχα γραψει νωριτερα για τη Μιλού! :)
    Καλά είσαι? :))))

    Miga, αντε, εσυ στη θαλασσα κι εγω στο βουνό! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και στη μαμά της και στη θεια της :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζηλεύεις τα φωβερά μου φωτο-κείμενα και κάνεις και εσύ ε;;;


    Χάθηκα το ξέρω αλλά γίνεται πανικός στη ζωή μου ...Καλός Πανικός...

    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χα! Εγω ξεκινησα πρωτη! :)

    Καλος πανικος ε? Μπραβο, μπραβο, ετοιμαζεσαι για μεταναστης? :)

    Φιλακια Λακωνακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΘΕΑ Η ΑΝΗΨΙΑ ΜΟΥ!! ΘΕΛΩ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΛΕΜΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εϊ, εσυ πηγες και τον Μαϊο!
    (Μην ζμπρώχνετε, ολοι θα παρουμε..)
    ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι γλυκό γαβγάκι!!! :)
    Καλές διακοπές μαζί της! :)
    Μιλού τη λένε; μου θυμίζει φρουτόκρεμα για μωρά :ΡΡ

    φιλιά lee!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την αγαπώ!!! Και βέβαια θα προτιμάει πρασινάδα, εννοείται!!! Εμάς η δικιά μας όλο βοσκάει!!! Μπεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. kleine wolke, Μιλούπα δηλαδη? :)

    Κωλογρια, κουδουνακι στο λαιμο και αμόλημα στα πουρνάρια ;) Μπεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για πες μου, είναι Γαύδος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γαύδος το μέρος για τους αναχωρητες και τους μισάνθρωπους φασιστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γαυδος, ναι προτιμουμε τη φυση απο καποιους ανθρωπους... (βλ. καθρεπτη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού