Madonna mia!


Προσωπικά προτιμώ να μου τα πρηζουν 3 μηνες πριν για τη συναυλία της Μαντονα, παρά για το Mamma mia ή το West side story. Τρελη πλυση εγκεφαλου τα δευτερα, τρελη φαση το πρώτο! Η Μαντονιτσα τουλαχιστον εχει σιγουρο το ξεπουλημα. Βγηκαν και διαφοροι πικροχολοι να μειωσουν το γεγονος, δεν πανε λεει στην πατσουρογρια να δωσουν 90 ευρω για να δουν αρτους & θεαματα! Ο κομμουνισμος εχει αφησει ασχημα καταλοιπα, χαχαχαχα!
Please, ενα ινδαλμα της εφηβειας μας ειναι, που ηρθε η ωρα να παμε να την δουμε in the flesh.
Ας πανε να δουν καμια αρχαια τραγωδια στην Επιδαυρο, μπας και απειλειται το επιπεδο τους. Ειναι ωραίο φιξακι να εισαι με κατι δεκαδες χιλιαδες κοσμου, να βλεπεις παντου χαμογελαστα προσωπα και να σας ενωνει η μουσικη. Δοκιμαστε το καμια φορα.
Προς το παρον το εισιτηριο αναπαυεται στα σκαφάκια του γραφειου μου. :)))))

Σχόλια

  1. τη σιχαίνομαι μέχρι εμετού

    αλλά το τελευταίο τραγούδι μ αρέσει πολυ ρυθμός.
    άσχετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε σ'εμένα αρέσει αλλά εσύ εύχομαι(το Σεπτέμβρη) να περάσεις τέλεια.Και κάτι μου λέει ότι η ευχή μου θα πιάσει, ε; ;)
    καλημέρααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δικαιολογημενη η αποψη σας,
    ειστε κατω των 30. :)
    Τυχερουλια! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ..ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 30!!!ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ;P
    CU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είστε όλα σας άσχετοι σπόροι! Κι εγώ θα πάω Μαντόνα με τις άλλες γριές!!! Γιέααααα!!! (Ντρέπομαι γι' αυτό δεν το βγάζω και πολύ παρα έξω αλλά θα έχω φανταστική παρέα συν ότι είδα λίγο -σε dvd- από την προηγούμενη τουρ της και μου έπεσε το σαγόνι στο πάτωμα. Τέτοια υπερπαραγωγή δεν έχω ξαναδεί. Και η Μαρία Φαραντούρη αν έκανε τέτοια παραγωγή, θα πήγαινα. Θα γίνει της πουτάνας. Θα είναι όλοι οι κωλοέλληνες εκεί, όλοι οι παπάρες, όλοι, παπούδες, γιαγιάδες, εγγόνια, φλώροι, όλοι, όλοι και γω! (Πω πω ντροπή ρε πούστη, καταστρέφω το όνομά μου αυτή τη στιγμή...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εμένα που είμαι τριάντα παρά κάτι μου αρέσει η μαντόνα αλλά λιγότερο απο ότι σε άλλους ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το σεπτέμβριο όμως θα είμαι τριάντα παρά ελάχιστα κάτι και θα το έχω μετανοιώσει που δεν έβγαλα εισιτιριο ;ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και το μάμμα μία μου άρεσε πολύ, ήταν όλο άμπα! σπάμαρα σήμερα, είμαι υπο την επήρεια του ποστ μου ακόμα ;ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοθ, τώρα θελεις απαντηση? :p

    Κωλογριέτζω, πεστα γιαγια μου ζουμερη,
    ακομα δεν βγηκαν απο το αυγο τους,
    θα μιλησουν για τη Μαντόνα, που οταν την ακουγαμε εμεις μπλαμπλαμπλα.... :)))))

    Deadend mind, σηριαλ το κομμεντ! :)
    Πιστευω οτι θα σε βολεψουμε, για πες τιποτα στην Pink Freud... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν, ούτε εγώ έχω ιδιαίτερη αγάπη στη Μαντόνα (μου είναι αδιάφορη, to be honest), αλλά νομίζω είναι εξαιρετικό μέρος για να γνωρίσει κανείς γκομενάκια. Το προτείνω ανεπιφύλακτα στους απανταχού μπάκουρους! Όβερ!

    Από εκεί και πέρα, πάντα ήμουν της γνώμης ότι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για την ψυχική ανάταση του ανθρώπου, από μία συναυλία.. Ο Καλλιτεχνικός αυνανισμός της Επιδαύρου προσφέρεται για άλλου τύπου κλινικές περιπτώσεις..

    Το κακό βέβαια με την Μαντόνα είναι πως δεν μπορείς να παρακολουθήσεις την συναυλία της υπό την επήρεια προϊόντων made in Zoniana. Δεν λέω ότι δεν θα το κάνει κανείς, αλλά πως να το κάνουμε; Δεν κολλάει στην περίπτωση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχεις δικιο. Σε ολα ;)))

    Βεβαια, γκομενακια γνωριζεις και στα μπουζουκια. Θυσιαζεσαι να πας?

    Το εζησα εντονα περισυ στον George Michael αυτο που λες. Και στη συναυλια πριν κατι χρόνια στους Cypress Hill (για συνδυασω την αποκατω παραγραφο).

    Ναι, ναι, Madonna & coctails.
    No, no, Madonna & Zoniana products!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. [τo mp3 στο οποιο χιονιζει τελειο. οτι πρεπει για τη ζεστη]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ!

    Ωχ! σταματαω τα κεφαλαια, θα ερθει η Λοθ!

    Θα το αλλαξω το χιονάκι, μαλλον δεν λειτουργει καλοκαίρι ;)

    Αυριο θα μπορεσετε να ακουσετε το νεο mix απο βινυλια του ετερου 1/2.

    [εκει στα αριστερα θα το αφησω]

    :)))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ πάντως...μια Επίδαυρο θα τη χτυπήσω!:)
    Δεν υπάρχουν τα συναισθήματα που σε κατακλύζουν σε αυτό τον χώρο, απλά δεν υπάρχουν!!!

    φιλούνια μικρούλα ;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειπα κι εγω, θα το αφηνες αυτο ασχολιαστο? :D
    Φιλακια
    (και γραψε τιποτα!!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού