Tυχαία επιλεγμένες φωτο ;)

Μια ιστορια,
θα σας πωωω,
για τη Γαυδο,
την Γαυδο τη φλούου!






Τσά! Να'μαι κι εγω. Βολτα στο φαρο ειμαστε
Αν αναρωτιεστε τι χειροκροτάει, δεν εχετε εκτιμησει ποτε τα ησυχα και απλα πραγματα.
Να κι ο φαρος,για να μην ξεχνιόμαστε. :)
Οτι απεμεινε απο τη σφαγή των σκορπίνων...
και μια διαφορετική art de la table.


Χρωμα αφθονο
Οι πειρατές της άμμου
Τα απολύτως απαραίτητα
Απρόσμενοι επισκέπτες (click to enlarge)
Λίγο θαλασσίτσα
Water close encounter


Beware
of
sea
monsters!


Λεπτομερειες, κουτσομπολιά, παραλειπομενα, εν καιρω.
Ακομα δεν πηγα δουλεια και επηξε το $%^*# μου :(

Σχόλια

  1. ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟ SEA MONSTER!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ..ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟ..(ΜΠΛΙΑΧ!) ΓΑΜΑΤΟ!!!!
    ΥΓ.ΠΟΥΛΑ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ...ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟ΄ΠΕ ΑΥΤΟ.....
    ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως και δεν σχολιασες το ζούδι? Εκανες κλικ να το δεις μεγάλο?

    Επισης δεν ειναι λουλουδακι.
    Ειναι ψυχεδελική αμοιβάδα ;)))
    Φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίες φωτογραφίες! ωραίες και οι διακοπές λοιπόν! :))
    Η λιβελούλα είναι απ'τις προΐστορικές;(ένοιωσα ένα σφίξιμο)Πολύ όμορφη και καθολου τρομακτική!! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΟ ΖΟΥΔΙ ΔΕ ΜΕ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...
    ΑΜΟΙΒΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΨΥΧΕΔΕΛΙΚΗ Ε???
    ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kleine wolke, Ωραιες αλλα λιγες...

    Να που το κοντινο πλάνο, εχει και τα καλά του ;)

    Λοθ, πφφφ, επρεπε να ειναι αραχνη ε?
    Χτες κοιμηθηκα απο τις 10, εχω γ*μηθει στα πλυντηρια και στο συμμαζεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι στα πλυντήρια και στο συμμάζεμα...Τι να πω κ εγώ που δεν έχω τπτ από αυτά γιατί δεν εχω ακόμα επιπλα ;;;;

    Ευτυχώς κοιμάμαι σε ένα φιλαράκι μέχρι να μου ρθουνε...Εντελώς τσαντίρι αλλά υπομονή...

    Οι φωτογραφίες τέλειες...Εγώ θα βγάλω καλύτερες του χρόνου...Θα κάνουμε συναγωνισμό..

    Γαύδος γαμάει...Αν και θα συνεχίσω από Ψαρρή Φοράδα και ανατολικά και μετά Βόρεια...

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εντάξει δεν θα πρωτοτυπήσω, οι φωτογραφίες είναι ΄τελειες!! και η ψυχεδελική αμοιβάδα ;DD και ο τύπος απο κάτω ;) και γενικώς το νησί όσο φαίνεται, φαίνεται να σε εμπνέει για άραγμα και ελευθερία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. cslakona, έμενα 3+ χρόνια σε γιαπί.
    Δεν καταλαβαινω γιατι γκρινιάζεις ;)
    Αποκλειεται να βγαλεις καλυτερες, σε τρωω κατα κρατος!
    Πηγαινε μια Γαυδο, δίπλα είσαι :))

    Deadend mind, οταν ερθετε σπίτι, εχει προβολη καμιάς χιλιάδας φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. XAXAXXA...MOY AΡΕΣΕ ΤΟ Γ*ΜΗΘΕΙ!ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ!!!!!ΤΙ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΑΡΑΓΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ...ΧΜΜΜ
    ΓΗΜΗΘΕΙ?
    ΓΟΜΗΘΕΙ?
    ΓΑΜΗΘΕΙΙΙΙΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ...ΟΛΕ!
    ΠΕΣ ΤΟ ΝΤΕ ΝΑ ΞΕΣΚΑΣΕΙΣ!
    ΤΟΝ ΠΙΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΝΟΥΜΕ ΜΗΝ ΑΥΤΟΛΟΓΟΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΙΟΟΟΟΛΑΣ
    ΥΓ.ΕΧΩ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ, ΠΛΑΚΩΘΗΚΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΧΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΕΕΕΕΜΕ!
    ;PpPppPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. για λεγε, για λεγε...
    Καλημερες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γενικά δεν είμαι της φωτογραφίας. Αυτές που έβαλα στο blog μου ειναι απο κινητό και φυσικά πολύ λιγότερες από σενα...Αμέσως να μου την πεις ότι εχεις περισσότερες...Εντάξει κέρδισες...Του χρόνου όμως θα δείς...

    Περιμένω τις πικάντικες ιστορίες και τα κουτσομπολιά...Γαύδος ήταν αυτή!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ανανεωθήκαμε βλέπω...
    να στε καλα να ξαναπάτε ...αλλα να το συνδυασετε και με μια βόλτα απο τα δικά μας!! τώρα τώρα που φεύγει ο λαός...
    και οι "φανέλες" και είμαστε prive!!
    καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Super trooooper! Χαλόου Μάνα Μιλούυυυ! Είναι χάλια να έχεις μόλις γυρίσει... Δε μπορώ να συγκεντρωθώ με τπτ.Θα βάλω και γω τις φωτό να συσκεφθούμε μετά ρακής!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. cslakona, ουτε στη Μυκονο τετοια ψωνια!
    Για του χρόνου, να το θυμασαι ;)

    Miga, εσεις τωρα ξεφουσκωνετε απο δουλεια, εμεις τρομπαρουμε φουλ!
    Εφυγαν οι αθληταραδες? Ποιους ειχατε?

    Happy pepper, ειναι μεγαλο το πολιτισμικο σοκ, οντως.
    Να μαζευτουμε για φωτοζ συντομα! :)
    Με γειά το Μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. είχαμε πολλά "παιδιά" φέτος!!
    ξεκινήσαμε απο ποδόσφαιρο..συνεχίσαμε με ποδόσφαιρο , καταλήξαμε τη σήμερον ημέρα με διαιτητές Ά εθ. και βολεϊ Πάτρα... (αγοράκια πάντα!!) κλάμα οι σερβιτόροι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. στα απολύτως απαραίτητα θα έπρεπε να είναι και το μπαλάκι της βρωΜιλού!!!!!!!!

    το προηγούμενο ποστ όλα τα λεφτά!

    θεαααααααά!

    καλημέρεεες!
    πως περάσατεεεεε; :(
    την Παρασκευή εννοώ!

    φιλάρες μικρή μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Της το εκλεψε θρασυτατα τρελαμενο ντοπερμαν! Εμ, τι, μονο αυτη θα ζουφαρει μπαλακια?
    Θεα? Επρεπε να την δεις χτες, πως εκανε με τις βροντες. Μονο παμπερς δεν της βαλαμε!

    Την Παρασκευη εκατσα ωραιοτατα μια ωρα μονη μου, να στε καλα!

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μια στο καρφί και μια στο πέταλο... που λένε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύ πράσινο έπεσε εδώ μέσα και δεν μ αρέσει (στα @@ μας θα πειτε και θα εχετε και δικιο)

    *α ναι δεν ειναι αυτο σχολιο αντιοικολογικου η κομματικου υποβαθρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καρυατιδα, c'est la vie...που λενε και οι Γαλλοι

    Narita, Δεν σου αρεσει η οαση μου?!
    Αφου ξερεις οτι τρελαινομαι για το πρασινο :)
    Αστα αυτα. Εισαι εγκαθετος εμπρηστης και παλιοπασόκος! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Oπτικα οχι, πνευματικα ναι ;)
    Ειδες? Το φρι καμπινγκ εχει πιο ωραια μερη, και σιγουρα λιγοτερη φασαρια. Υπαρχουν και οι καφροάσχετοι, αλλα σε μικροτερο βαθμο και αν ξερεις να απομονωθεις, περνας τελεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού