Αψου!

Αυτόν τον καιρό, και εγώ και το λαπτοπάκι μου περνάμε ίωση :(

Σχόλια

  1. Σούπερ γούτσου-γούτσου φωτό!
    (μη μας κολλήσεις κάναν ιό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είδες τι παθαίνεις για να με κάνεις παρέα;;;; :))

    όντως! ωραία φωτογραφία! ;)

    περαστικούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Antivirus στο λαπτοπάκι και DEPON για σένα.
    ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΙΡΑ
    Περαστικά ρε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περαστικά κοκκινομπουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά σε σένα και το λαπιτοπ σου.

    Εσύ ίωση, εγώ mid-term exams, και τα μυαλά στα κάγκελα...

    Σκατά...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι έχει;
    Επικοινώνησε αν θες βοήθεια.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. happy pepper & Karyatida, ελπιζω να εχετε καταλαβει οτι δεν ειμαι εγω στη φωτο!!!! :)))) Ηδη παντως ειμαι καλυτερα (το λαπτοπ παλι, οχι)

    Egggod, τα καναμε ολα και παλι τιποτα :(

    Deadend mind, Ευχαριστω κουκλαρα μου. Κοιτα μην εξαφανιστεις ε? ;)

    Cslakona, λαπιτοπ ε? :) Εσυ μην αγχωνεσαι, αφου τα εχεις τα μαθηματα, δεν σε φοβαμαι :)))

    Fusmoker, γιατρε μου θα σου στειλω μηνυμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΕΕΕ ΟΧΙ!
    δε σε πιστεύω!
    ούτε εμένα με πιστεύω που δε κατάλαβα ότι πρόκειται για μια άλλη! μια ξένη!!!!
    έλεος!
    που την ξετρύπωσες τη φωτογραφία παιδί μου;
    καταλαβαίνεις ότι ανακάλυψες τον κλώνο σου;
    απιστεύτου!
    φτου μου...φιλη να σου πετύχει...

    φιλούνια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. xixixixi!
    Το περιμενα απο τη μια, μονο ενα ματι φαινεται και το μαλλι - σημα κατατεθεν. Εχει και το θεληματικο ζυγωματικο μου :)
    Δεν θελω αλλο κλωνο, μου φτανει μια διδυμη!!!!! :Ρ
    Φιλακια, φιλεναδα ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΕ? Η ΜΠΛΟΥΖΑ, Η ΜΟΚΕΤΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οριστε, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΙΜΑ ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕ!!!!!!!!!
    :):):):):):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. MA ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ? ΔΕ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!
    ;PpPPpPPpppppppppppppppppp
    ΥΓ.ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. happypepper, bless you ;)

    loth, ασε ρε, ειχες ηδη μαθει το σκονακι! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. EΓΩ?
    ΠΟΤΕ?
    ΠΟΥ?
    ΠΛΗΓΩΘΗΚΑ...
    ΠΛΗΓΩΘΗΚΑ?
    ΜΑ ΠΩΣ?
    ΓΑΜΩΤΟ...
    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ..
    ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού