Φουλαρέ το, έχω ταξίδι.

Ακίνητη θέα. Κοιτάς ψηλά και ο χρόνος χάνει τη σημασία του. Αλλαγή βάρδιας μεταξύ ήλιου και σελήνης. Τα αστέρια σκόνη στα μάτια σου. Ο ήλιος ζαρώνει τα χείλια σου. Αν μπορούσες θα έφευγες, αλλά η κινούμενη άμμος θέλει ιδιαίτερη μεταχείριση. Πως δημιουργείται? Η έρημος της πραγματικότητας μιξαρισμένη με δάκρυα. Περιμένεις. Ε, κάποια στιγμή ξεραίνεται, στεγνώνει. Βγαίνεις στην επιφάνεια και υπολογίζεις την επομένη κίνηση. Ή που θα τινάξεις το χώμα από πάνω σου ή που θα ξαναρχίσεις να κλαις. Έλα, δεν είσαι πρωτάρα. Τράβα να αλλάξεις ρούχα.

Σχόλια

  1. Η έρημος της πραγματικότητας μιξαρισμένη με δάκρυα...

    Ακόμα και αν το κλείσιμο είναι αισιόδοξο με την αλλαξιά ρούχων, δεν ξέρω,

    κάτι απαίσιο μέσα μου χαίρεται που μία στο τόσο, που κ που βρε παιδί μου, κάτω από το υπέροχο και αστραφτερό χαμόγελο της Lee, βρίσκεται ένας τόσο όμορφος τρόπος για να περιγραφτεί το σκοτάδι.

    Κοινώς

    γκρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσυπογράφω....

    Πολύ εύστοχη περιγραφή της κατάστασης, που όπως πάντα παραμένει απάλευτη...

    Το θέμα είναι να προσδιορίσει κανείς αυτή τη στιγή που στεγνώνει η άμμος...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Egggod, μεχρι κι εμενα μου την "σπαω" ωρες ωρες, μην ανησυχεις. Μπορεις να καταλαβεις ομως οτι αυτο το χαμογελο της Colgate, που ειναι και της οικογενείας βεβαιως βεβαιως, ειναι η ασπιδα και το οπλο μου μαζι. Η μαυρίλα υπαρχει μια χαρα.

    Cslakona, Συνηθως σε πιάνει στον ύπνο. Χαζευεις βλεπεις, τη θεα.. Πως παει η ξενιτιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζόρι μεγάλο η ξενιτιά!

    Θα δείξει...η νεκροψία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πίκρες βλέπω ε;; Μαλακισμένους καιρούς περνάμε, εγώ αυτό ξέρω. Τα φιλιά μου αγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ..ΤΙ ΚΙΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΧΙΛΙΑ ΡΟΥΧΑ.
    ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κωλόγρια, περαστικά μας...
    (ουτε χαμογελακι δεν θελω να βαλω, σκεψου)

    Λοθ, ε, τουλαχιστον θα εχω κανει ντρεσινγκ απ θεραπυ (ειπαμε, το εριξα στη μαλακια σημερα)
    Και για να σε ξενερωσω τελειως, ακομα και στην ερημο υπαρχουν οασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΩΣ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΕΤΣΙ?
    Η' ΜΑΛΛΟΝ ΠΩΣ ΣΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙΣ?
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφου δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο. Δεν εχεις ακουσει που λενε "οταν πιασεις πατο, ο μονος δρομος ειναι προς τα πανω"?.
    Κι επειδη η ελπιδα ειναι ασαφης εννοια για να την αρχισεις στα χαστουκια, ε, αναγκαστικα την περιμενεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΙ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ...Η ΠΟΡΝΗ.
    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΟΟΟΟΟΟΥΦ
    ΦΙΛΙΑ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κυρίες, κύριοι,
    Η παράσταση αρχίζει. Τίτλος του σημερινού άθλου η έρημος.
    Κινείται, αλλάζει, παλεύεις, παλεύει, παλεύουμε.
    Περνάει η έρημος φεύγει; Εμείς περνάμε, εκείνη στέκεται,ή μάλλον, και κείνη περνάει, αλλάζει.
    Δεν πειράζει Ηλιαχτίδα.
    Δεν πειράζει. Θα φύγει, θα ξανάρθει. Και το χαμόγελο, δεν είναι μοναχά η ασπίδα. Είναι η στάση σου, το φως σου, η χαρά σου.
    Θα αλλάξει η Έρημος λοιπόν, θα αλλάξουμε και μεις, και θα είναι αυτή η ομορφιά, η δύσκολη, η αγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. happypepper, ας περιμενουμε λοιπον... Καλο μηνα!

    mee, βαλε τα μεταξωτα και ας φυσαει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δεν παίζει...
    δεν είναι πόστ της lee αυτό...
    leeeeeeeeeee...
    κάποιος μπήκε στο blog σου και αυτοσχεδιάζει...
    Μ' ΑΚΟΥΣ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τα αποσιωπητικά είναι κάτι που δε βλέπεις εύκολα σε comments της lee!
    αλλά στο παρόν κάνουν πάρτυ!
    Η lee δίνει στακάτες απαντήσεις! μπαμ και κάτω!
    κοριτσάρα; τι έγινε γαμώτι μου...;
    τι παίζει;
    α, έχω να σου πω...τα άπειρα!
    θα στείλω mail αύριο...

    φιλάκια και...φούλαρέ το μικρή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tuco, μαλλον καποιος εχει μπει στη ζωη μου και αυτοσχεδιαζει. Δεν εξηγειται αλλιως!

    Karyatida, απλα δεν εχω απαντησεις σε ορισμενα πραγματα γιατι πολυ απλα δεν περνανε απο το χερι μου. Τι να φουλαρω, ειναι και ακριβη η ατιμη η βενζινη. Προσοχη στα γκαζια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολύ μου άρεσε αυτο το ποστ.. και αν/όταν δεν ισχύει πια, θα μου αρέσει ακόμα περισσότερο.
    φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραίο!
    αυτό εχω να πω τελικά, κοιτάω το κενό εκεί που θα έπρεπε να γράψω κάτι περισσότερη ωρα απ'το φυσιολογικό(γιατί υπάρχει!),αυτό ήταν,πάει η φλυαρία μου να'ταν κι άλλη.
    Εύχομαι να είσαι καλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. στα κομμεντς δεν πειραζει οταν συμβαινει, το προβλημα ειναι να θες να γραψεις ποστ και να μην βγαινει τιποτα... Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού