Madonitsa

Κολασμένο το Σάββατο, ξεκίνησε στραβά, αλλά ίσιωσε μια χαρά μετά :) Είχαμε πάει να δούμε ένα μεταχειρισμένο αμάξι να αγοράσουμε, χαθήκαμε, γυρίσαμε όλα τα Μεσόγεια, γύρισα σπίτι με την ψυχή στο στόμα, μπανάκι, εξοπλισμός τσάντας και φευγιό. Έχω μόλις κατέβει κάτω και φεύγω τροχάδην προς αναζήτηση ταξί. Στην άκρη του μυαλού μου ακούω ένα σφύριγμα. Σαν αυτά τα συνθηματικά, πλάγια, του Αντρέα. Γυρνάω απορημένη και κοιτάω το μπαλκόνι. Δεν ήταν κανείς. Συνεχίζω με βήμα γοργό και μυαλό σε εγρήγορση. "Μα γιατί να σκεφτώ ότι μου σφύριξε? Και γιατί θα μπορούσε δηλαδή να μου σφυρίξει? Ξέχασα τίποτα? Η κεραμίδα στο κεφάλι έπεσε βαριά. ΕΙΧΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ!!!! thank god for φλασιά! :) Σε χρόνο dt παίρνω τηλέφωνο τον Αντρέα να μου το πετάξει από το μπαλκόνι. Δεν το βρίσκει εκεί που το είχα... Έχει γούστο λέω, το είχα 3 μήνες στο συρτάρι και τώρα έκανε φτερά? Ανεβαίνω τροχάδην πάνω, το βρίσκω (Θενκς φορ ναθινγκ Αντρέα..) και ξανά προς τη δόξα τραβώ. Βγαίνω Παπανικολή, την χειρότερη οδό για να βρεις ταξι. Σε κανενα τεταρτακι βρισκω και λεω Ολυμπιακο Σταδιο. Μαντονα ε? μου λεει ο 50ρης οδηγος. Ετσι ειναι αν εισαι η Μαντονα σε ξερουν και οι πετρες. Με αφησε στη Σπυρου Λουη και με αφησε να βγαλω ακρη μονη μου.
Ειχα σκοπο να γραψω σεντονι, αλλα δεν προλαβαινω με την καμια. Ουτε εχει και καμια σημασια να περιγραψω το ιδιο στορι απο την δικη μου εκδοχη. Εγω γουσταρω απλα που δε ειδα τιποτα στα ΜΜΕ για αυτη τη συναυλια, την εχω απλα χαραγμενη στο μυαλο μου με αγαπη. Μονο κατι φωτο σε μαιλ ειδα και με επιασε η ψυχη μου οταν συνειδητοποιησα το ποσο κοσμο ειχε και που ημουν εγω μεσα τον συρφετο (βλ. φωτο). Παραλιγο να λιποθυμησω!! Κατα τα αλλα, η Μαντονα ειναι στο προσκηνιο απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου. Και thank God που την ειδα ακομα στην ακμη της και οχι σταφιδογρια σε αρπαχτη. Μου την εδωσε λιγο που μας ειπε motherfuckers, αλλα της εκανα κι εγω κωλοδαχτυλο οποτε ειμαστε πατσι.
Επισης, πρεπει κατι να κανω με το μαλλι μου, μονο αυτογραφο δεν μου ζητησαν γιατι μοιαζω λεει με την κοπελιτσα στα "Υπεροχα Πλασματα". Δεν πιστευαν οτι δεν ειμαι εγω, μου ελεγαν εισαι σίγουρη? Μηπως εισαι και δεν μας το λες?! Μεγαλη περαση σας λεω!

Σχόλια

  1. Για το μαλλί σου τά χουμε ξαναπει εκατομμύρια φορές...
    Σούπερ!
    Για τη Μαντόνα: Εύγε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελικά οι φύλακες άγγελοι υπάρχουν και σφυρίζουν και συνθηματικά!
    και δώσε κανένα αυτόγραφο δεν πειράζει ;ρ
    φιλι :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mipws den ftaei to malli alla to oti eisai iperoxo plasma??


    (ti eipa pali o saliaris)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Happypepper, ο φρου φρου ξαναχτυπα! :)

    Deadend mind, αστα να πανε, κουλο συναισθημα.
    Τους σιχαθηκα τους σελεμπριτιζ στη συναυλια.
    Ηρθαν μετα απο εμας και κουβαλουσαν εσκορτς
    για να ανοιγουν δρομο. Μαγγιρες αφες φορ εξαμπλ..

    Narita, Λες? Να ψαχτω? ;P
    (πειραζει που κομπλαρω στα καλα λογια?)

    lazinio, δλδ μου αφησες σχολιο μονο και μονο για να πειραξεις τον Narita?! :P
    Δεν πειραζει, welcome back! ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ την έβλεπες σκύλα!! Που έχεις το Χ; Ε, λίγο πιο δεξιά ήμανε εγώ! Μαντόνα! Μαντόνα! Μαντόνα! (Ξεφτίλα, ξεφτίλα, αλλά εμένα μου άρεσε!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααα!!! Το μαλλί!! Γαμάτη φάση χαχαχαχαχα αφού δε σου έβαλαν κανένα κωλόχερο τύπου "δε βλέπουμε κυρά μου, μάζεψέ τα" πάλι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κωλογρια, αφου στο λεω, παιζει κισμετ να γνωριστουμε, μας γυροφερνει ;)
    Κοιτα να δεις, γηπεδο ειμασταν, αναλογο και το συνθημα :)))
    Οχι ενταξει, δεν ειναι τοσο αφανέ το μαλλι, το σωζω..
    goodmorniiiiiing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μαντονα...
    πφφφφφφφφφφ που θα λεγε και μια κοινη γνωστη :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. AKOY KOINH ΓΝΩΣΤΗ....ΑΚΟΥ!
    ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΗΜΟΥΝ Η ΑΡΓΗΣΑ???
    ΑΡΓΗΣΑ...
    ;PpPPpPppPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού