Υγιεινη διατροφή

Κάνω δίαιτα αυτην την περίοδο.
Τρώω μόνο εγωισμό.

Σχόλια

  1. Πορκέ; Φάε ρε και κανά γλυκάκι, δε γαμιέται;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν φταιω εγω, με ταϊζουνε...
    Αλλα παω αλλου και τρωω γλυκακια, οχι θα κατσω να σκασω.
    Φιλακια ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τον δικο σου ? καλο θα σου κάνει ηλιθια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τον δικο μου τον ξερναω στη μουρη σου αργοσχολε. Οχι οτι θα γινεις ανθρωπος, αλλα λεμε τωρα. Τουλαχιστον γλυτωνω αχρηστες θερμιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί μαλάκας ρε ο ανώνυμος. Στο λαιμό να του κάτσει.
    Δε βαριέσαι.
    Πάλι καλά. Ο δικός μου εγωισμός δεν τρώγεται με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιπέρη μου, επειδη η διαιτα δεν ειναι και το καλυτερο μου, μαλλον δεν τρωω τον δικο μου εγωισμο. Αλλα υπαρχουν και οι πορδες δυστυχως που πεταγονται στο ασχετο. Ας ειναι.

    Λουκιανέ, αν εχεις γερο στομαχι θα ανταπεξελθεις :)
    Καλως ηρθες.
    Οι Βουλγαρες ποτε θα παρελασουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού