retro BS

Τα καρέ εναλλάσονταν αρμονικά. Δεν άλλαζε το χρώμα, το γκρι του τσιμέντου ταιριάζει στην υφή του: Σταθερό, ακλόνητο, βαρετό. Ευτυχώς βγήκαν Κηφισίας. Ο Χοντρός κλασσικά οδηγούσε. Που να κάτσει πίσω, σούζα το παπί. 15 χρονών πάνω σε παπί φίλου. Όχι του συνοδηγού, αλλά του αδερφού του. Ήταν η δεκαετία της ανεμελιάς, τα 80s εκπροσωπούσαν την ασύδοτη ελευθερία. Είχαν φτάσει όμως στο τέλος τους. 
 - Ρε μαλάκα, θα πάμε Λούκουλο? 
- Μπα, δεν έχω φραγκο. 
- Δεν σου έδωσε ο αδερφός σου? 
- Όχι, γι αυτό του πήρα το παπί κρυφά. Να πάει να γαμηθεί. Εσύ δίπλωμα έχεις? 
- Με δουλεύεις ρε μαλάκα?! Συμμαθητές δεν είμαστε? Ούτε τα 15 δεν εχω κλείσει ακόμα. Άστο, βάζω εγώ τα λεφτά, ήρθε ο πατέρας από ταξίδι και χαρτζηλικώνει αβέρτα. Θες m&m? 
- Που τα βρήκες ρε χοντρέ?! 
- Αμέρικα, φίλε, τα γκαζάδικα ταξιδεύουν και μαζί οι σοκολάτες. 
 ΦΦΦΦΡΡΡΡΡΡΡΤ!!!!!!!!! Φανάρι. Κίνηση. Τροχονόμος. Μουστακαλής. 
- Για περάστε από δω παλλικάρια. Άδεια έχετε? 
- Όχι 
- Διπλωμα? 
- Εεεε, οοοοχι. 
 - Ασφάλεια? 
- (μας δουλεύει?) Όχι κύριε αστυνομικέ..  
 
Ο Στάθης ήταν 35αρης. Έκρυψε σχολαστικά το χαμόγελό του κάτω από τα παχιά μουστάκια του και το φωτεινό του βλέμμα πίσω από το μπατσογυαλί. Όποτε έβλεπε πιτσιρικάδες θυμόταν τα δικά του. Σκασιαρχείο, τραμ στη ζούλα και έφτανε μέχρι Πειραιά. Ο πατέρας του δούλευε τότε στο τρένο, οπότε το απέφευγε.
 
- Και τι κάνετε ρε παλιόπαιδα με ξένο μηχανακι? 
- Εεε, του αδερφού μου είναι, είπαμε να πάμε μια βόλτα για πίτσα. 
- Και τι να σας κάνω τώρα? 
- …. 
- Μόλις ανάψει κόκκινο βγείτε μπροστά στο φανάρι. Θα χοροπηδάτε πάνω στη μηχανή και θα φωνάζετε «είμαστε μαλάκες και δεν έχουμε χαρτιά!» 
- Εντάξει.. 
Ἐτσι και έγινε. Φώναζαν ο Χοντρός και ο Μαριάκος, φώναζαν όμως με περίσσιο ενθουσιασμό, ήξεραν ότι τη γλύτωσαν φτηνά. Αλλιώς θα τους μάζευαν οι γονείς από το Τμήμα. 
- Είμαστε μαλάκες και δεν έχουμε χαρτιά!!!! 
 Χειροκροτήματα και σφυρίγματα από τα γύρω αυτοκίνητα. Όλοι είχαν καταλάβει την καζούρα. Κανείς όμως δεν κορόιδεψε. Ο μπάτσος είχε ξηγηθεί. Μια βδομάδα μετά ο Χοντρός μασούλαγε το τελευταίο σακουλάκι m&m. Στο σαλόνι μπροστά στη ξύλινη τηλεόραση είδε την φωτογραφία του κυρ Στάθη. Μόλις πήγε να ανασκουμπωθεί άκουσε τη δημοσιογράφο.
- Αστυνομικός μετά από καταδίωξη, πυροβολήθηκε και υπέκυψε στα τραύματά του. 
Ο Χοντρός τελικά έβγαλε δίπλωμα στα 31 του. Τους μπάτσους δεν τους συμπάθησε ποτέ, αλλά ακόμα θυμάται τον κυρ Στάθη.

Σχόλια

  1. μου άρεσε, και ιδίως το τέλος, μου αρέσουν πολύ τώρα τελευταία οι ιστορίες που είναι κυρίως ρεαλιστικές και δεν έχουν δραματική κορύφωση στο τέλος.
    ωραία που ξανάρχισες να γράφεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντε να αρχισουμε να ξαναβρισκομαστε συντομα :)
    ΣΚ τι κάνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτό το ΣΚ δεν μπορώ έχω κανονίσει ήδη! όταν βγουμε παντως λέω να έρθω ξεκαπέλωτη και με τα σοβαρά μου γυαλιά, μη γίνουμε και τελειως ρομπα στα πέριξ ;ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, οχι κοπελια, μη μου τα χαλας, θελω και τα ροζ γυαλακια ΚΑΙ τα κοτσιδια του λινκ που βρηκες!!! :Ρ
    Το αλλο ΣΚ εχω εκθεση, οποτε μαλλον τα λεμε τελος Σεπτεμβριου. Στειλε κανενα μαιλ με τα νεα σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ δεν το κατάλαβα...

    Δηλαδή ποιο είναι το ρεζουμέ της υπόθεσης;
    Ότι είναι μια απλή αληθινή ιστορία; Ότι υπάρχουν και καλοί μπάτσοι αλλά αυτοί κατά κανόνα πάνε άδικα;
    Ότι Χοντρός-Χοντρός ο φίλος μας, αλλά μια βδομάδα έκαμε να φάει τα m&m's του;

    Βοηθήστε...

    Ένα αιώνα είχες να μπλογκάρεις και κοίτα τι έγραψες !!!

    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλημέρα! καλημέρα! καλημέρα!
    καλημέρα! καλημέρα! καλημέρα!
    (ενθουσιασμός)
    Είστε καλά;
    Τί ωραία ιστορία...
    Φιλάκια κοκκινομαλλούσαααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΑΡΕΣΕΙΣ!
    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ !!!!!!!
    ΥΓ.ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΛΕΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙ..ΚΑΠΟΙΟΣ, ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ...ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΩΩΩΝ!!!!
    ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξενιτεμένε cslakona,
    Ειναι μια απλή, σχεδον αληθινη, ιστορία.
    Σημαντική, κρίσιμη λεπτομέρεια: Ο Χοντρός δεν ειχε ενα σακουλακι m&ms. Μαλλον καμια κουτα του ειχε φερει ο father. χαχαχα!
    Παρακαλώ μην πυροβολείτε τον γραφιά! Ειχα να ποσταρω ανω των 3 γραμμών κανα χρόνο, μετα παραπονιέσαι! :))))

    Πιπέρη χαμογελαστέ,
    Ολα καλά, μες στο αγχος.
    Ειδα περασατε ωραια στις διακοπες, χαιρομαι.
    Φιλιά και στην Αννετα :))

    Lothάκι μαινομενο,
    Ειδες ρε? Ολοκληρη κυβερνηση συνομωτησε να κατεβεις Αθηνα. Εκλογές για παρτη σου ;)
    Κοιτα, αν μου σιδερωνεις, προσφερω και κρεββατι και τραπεζι. Σκέψου το. ;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....
    ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΣΙΔΕΡΟ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
    ;PpPPpPpp
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραια περιγραφη της ιστοριας... να υποθεσω πραγματικη??

    Επισης ωραιες φωτογραφιες του Πειραια (1η λιμανι, 2η ηλεκτρικος με τα παλιααα βαγονια), θα μου επιτρεψεις να τις κλεψω. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Loth, ωραια, εκλεισε η συμφωνια! ;))

    manolog3, οι ιστορίες μου συνηθως εμπνεονται απο αληθινα γεγονοτα, ειναι κατα κυριο λογο ρεαλιστικες με τις απαραιτητες "φανταστικές" λεπτομερειες.
    Φωτο συνηθως βρισκω στο flickr.com, αν και κακως δεν βαζω link της πηγης.
    Τα προλαβα τα ξυλινα τρενα, μακαρι να ειχαν κρατησει καποια, ετσι για πολιτιστικούς λόγους, σου μετεδιδαν αερα αλλων εποχων, πιο αθωων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετσι, για να πουμε κατι.

Τι φοβάσαι?

Το ανθος του Λωτού